TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
tering wiksunde wordt zoooooooooooooo kut:S
ik ga zakken mensen, ik scoor nooit een 5,4 voor wiskunde
ik heb nog helemaal nix geleerd, trek et nooit denk ik.. toen ik trouwens die natuurkunde antwoorden doorkeek had ik toch best wel veel anders
maar ik denk ik nog wel dat ik een 4.2 heb
oooooh als ik wiskunde haal, dan slaag ik...scheikunde en eco 1 zijn in verhouding met dat een eitje
(eco 1 zeker whaha)
op http://www.eindexamen.nu/cesuur/ kan je trouwens ook relax je cijfer berekenen
nou dat is dan mooi KUT!
ik dacht gister om 11 uur: ik ga slapen en zet om half 5 de wekker, kan ik mooi nog even aardrijkskunde uittreksels doorlezen...
word ik om 8 uur wakker!!!!!!!!
khad dus helemaal NIETS geleerd.
en dat was te merken, ik vond de eerste 3 vragen gewoon moeilijk.
Ik snap nog iets niet, bij alle onderwerpen moest je zelf verbanden leggen enzo, krijg je bij marokko ineens van die domme had-je-uit-je-hoofd-moeten-leren-vragen...
Is het werkelijk belangrijk dat je weet wat het arabische woord voor rotswoestijn is????
ik heb er de tering in.
maar ik heb een 4 nodig, en die heb ik denk ik wel
| quote: |
| Originally posted by John tering wiksunde wordt zoooooooooooooo kut:S ik ga zakken mensen, ik scoor nooit een 5,4 voor wiskunde |
JIHAAAAAA
Engels dik gehaald (tussen 6.5 en 8.5)
Aardrijkskunde toch ook zeer zeker een voldoende
En guess what....
Ik heb misschien gewoon een 6 voor bio op mn eindlijst!!!!!!!
(snapte ik geen reet van dus ben blij!!!!)

ja engels was zoals verwacht wel redelijk goed te doen het enige moeilijke was die tekst over de psycho-analyse en godsdienst.. mmmm heb de laatste vragen van die tekst maar gegokt want ik had dus echt geen zin om die hele tekst af te lezen!! 
ach ja een 7 haal ik toch wel denk ik zo!
morgen wiskunde.. mmm morgen vroeg opstaan om maar eens te gaan leren! 
| Originally posted by TimeportE ga je het echt nie halen??.. je kan altijd nog herexamen doen, toch.. of haal je dat nie .. het valt hopelijk toch wel mee!! |
ervanuitgaande dat ik voor natuurkunde en scheikunde voldoende blijf staan... maar dat moet zowiezo want 2 onvoldoendes in je profieldeel mag dan weer niet.. naja er ios nog hoop... voor engles heb ik in et meest ongunstige geval een 5.4 dus dat valt ook wel weer mee...(17:00 is bij cito.nl altijd 25min eerder
en dat maakt examens? (of is dat de cevo?))
uuh.. je mag nu weer wel 2 onvoldoendes staan in je profiel zolang je dan maar een 6 gemiddeld staat.. ja ik weet het ook nie meer met al die regelveranderingen!! en compensatie bestaat ook zowizo nie meer.. eff wachten totdat de andwoorden van engels online komen
staan al lang online: http://www.eindexamen.nu/
Pfff wat een zware dag... Eerst aardrijkskunde, viel best mee dacht ik, achteraf tussen de 6 en 8. Daarna Engels.. Zooo zeg dat was dus niet normaal, zooooooo saai en zooooo veel teksten, ik had echt problemen om me erop te concentreren, maargoed ze zeggen tussen de 6,3 en 8,3 dus het zal wel weer meevallen allemaal, gaat de goeie kant op 
Nou op naar volgende week, voor mij de week van de waarheid met wiskunde en economie op dinsdag en woensdag... Echt twee vakken waar ik tegenop zie en ik ga morgen weer lekker beginnen met verder leren, dan heb ik in ieder geval mn best erop gedaan.
dat zeg ik ook iedere keer, maar tussen denken en doen zit (bij mij althans) iets teveel ruimte
Grtzz
Nou ben niet echt gerust op engels en ga het ook niet checken ook, want wil met een leeg hoofd wiskunde maken en leren :P Plus dat ik al klote cijfers heb waarschijnlijk en dan kom ik nooit uit die dip.
Yes, eindelijk een examen dat echt goed ging. Engels dus, ik heb net gecontroleerd en heb 41 van de 47 punten dus dat lijkt me wel een acht ofzo. www.examen.nl is op dit moment overbelast dus ik kan mijn cijfer nu niet checken maar het geeft in elk geval weer wat vertrouwen voor wiskunde b1,2 voor morgen. Dat wordt voor mij absoluut het moeilijkste examen en ik kan me niet erg veel permiteren want ik sta nu een 5,6. Als ik een 5 zou halen maakt het waarschijnlijk niet uit voor het halen van mijn diplomamaar ik ga een wiskundige studie doen (informatica) en dan is het wel mooi als ik op wiskunde een voldoende sta.
WTB.
hmmmm had wel 19 van de 47 punten en cijfer is idd niet meer te berekenen. Hoop maar dat ik net die 4,3 heb 
WTF echt vaag altijd lees ik hier andere dingen dan ik zelf heb ervaren 

AK hebbik wel goed gemaakt......maar engels....TERING....dit vond ik echt ZO MOEILIJK. En ik was niet de enige, de hel zaal vond dat bij mij namelijk zo. weetnie of wij toevallig een andere hebben gekregen 
Had geen tijd meer om op te schrijven wat ik had dus kan niet controleren maar de 5,1 die ik moest halen hebbik echt NOOIT gehald....of ik moet heel goed kunnen gokken 
En over die normering......ik keek altijd op eindexamen.nu en daar staat bijv: bij 25 punten bij een normering van 0,0 hebbie een 4,8 en bij een normering van 2,0 hebbie een 6,8, dat scheelt dus nogal...
| Originally posted by WTB Yes, eindelijk een examen dat echt goed ging. Engels dus, ik heb net gecontroleerd en heb 41 van de 47 punten dus dat lijkt me wel een acht ofzo. |
Waarom heb iedereen engels zo goed gemaakt
....iedereen liep bij ons te schelden dattie zo onwijs moeilijk was.....ik heb ook denkik een 4 (had geen tijd meer om mn antwoorden op te schrijven)....maaja we zien ut wel 
heb net gekeken voor engels: 34 punten maar ik heb een aantal open vragen niet de punten erbij geteld omdat ik het nie meer zeker wist..
maar engels viel wel mee, alleen die text over psycho-analisten tegen de godsdienstige was een klote text.. die heb ik dan ook nie gelezen maar gewoon per vraag gekeken wat het logisched was, en dat werkte wat ik had daar maar 1 fout.. heb trouwens wel wat domme dingen gedaan.. dom dom dom.. had voor die 9 kunnen gaan maar helaas toch nie.. 
| Originally posted by TranceFool Waarom heb iedereen engels zo goed gemaakt ....iedereen liep bij ons te schelden dattie zo onwijs moeilijk was.....ik heb ook denkik een 4 (had geen tijd meer om mn antwoorden op te schrijven)....maaja we zien ut wel |
| Originally posted by WTB Bij mij op school waren er ook best veel mensen die het moeilijk vonden maar ook 1 vent die echt supergoed is in engels die al naar 1 uur en 15 minuten wegging (toen draaide ik net mijn antwoordblaadje om voor de tweede helft)!!! |
Misschien is hij wel vergeten dat te doen......
Engels was wel te doen...keb wel een voldoende!
Morgen wisb1,2...dat wordt echt KUT!! 
Haha wordt echt lachen morgen met wis b1,2. Ben het beste in kans rekenen en die dingen tekenen (voronoi en conflictlijnen), maar dat krijg je meestal niet. Zwakke punten zijn rijen en goniometrie en daar zit het vol mee
Ik denk op dit moment dat ik zak 
| Originally posted by Kamaya Ik heb er wel vertrouwen in. Jullie moeten je trouwens niet te veel zorgen maken, je mag een 4 en een 5 staan!!!! Je komt echt met geen enkel vak onder de 4 uit en voor die 5 moet je dan toch maar nog ff leren. (als je er echt slecht voor staat) |
Of ik moet ergens een regelverandering gemist hebben
je mag volgens de nieuwe regeling 2 onvoldoendes in je profiel hebben (maar dan geen andere buiten je profiel).. en die onv mogen alleen maar 5 en 5 zijn.. en dan moet je gemiddeld een 6 of hoger staan.. dat zijn de laatste aanpassingen 
| Originally posted by TimeportE je mag volgens de nieuwe regeling 2 onvoldoendes in je profiel hebben (maar dan geen andere buiten je profiel).. en die onv mogen alleen maar 5 en 5 zijn.. en dan moet je gemiddeld een 6 of hoger staan.. dat zijn de laatste aanpassingen |
Dat doet me wel goed om te horen, waarom wist ik dit niet? Scheelt toch veel stress
Maar ik ga toch wel nog leren, moet toch van mn ouders dus ja en dan haal ik misschien ook nog wel een mooi punt ook
VORONOI DIAGRAMMEN ROELERENNN! 
ALs ik een 1 haal voor wisb1,2 (wat echt niet zal gebeuren) dan sta ik gelukkig nog een 4...
Maar wisb1,2 wordt wel erg lastig!