TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Blik ja ze hebben dezelfde standpunten, maar daar is het ook mee gezegd, Fortuyn wist hoe die de problemen kon oplossen, die kon het waarmaken wat die zei (ben ik van overtuigd). Ik ben er niet van overtuigd dat de rest van LPF dat ook weet... |
| Originally posted by MaGiK54 Maar om gelijk te opperen om de buitenlandsewijken niet te sparen met rellen is nou niet echt een oplossing en is naar mijn mening alleen maar meer problemen veroorzaken. |
| Originally posted by MaGiK54 Ik snap de frustraties natuurlijk wel en tuurlijk zijn er problemen met buitenlanders en alles wat ermee samenhangt. De criminaliteit statistieken liegen er niet om en die zal ik ook niet ontkennen. Maar om gelijk te opperen om de buitenlandsewijken niet te sparen met rellen is nou niet echt een oplossing en is naar mijn mening alleen maar meer problemen veroorzaken. |
| Originally posted by arno Het is dus echt hoog tijd dat er is een keer zoiets gebeurt, want de politie doet nooit wat aan zulke gasten, en dan moet de bevolking zelf maar laten zien dat ze er genoeg van hebben. |
| Originally posted by Jappio en dat gaat al helemaal niet helpen.. |
| Originally posted by Jappio volgens mij waren dit mijn woorden niet.. |
| Originally posted by arno dat in je vorige post waren mijn woorden. en er moet toch iets gebeuren. |
| Originally posted by Jappio Tuurlijk dat vind ik ook, maar door jou ideeen uit te voeren gaat t helemaal fout.. En als het zo makkelijk was geweest, dan hadden ze er lang een oplossing voor gevonden.. Maar ja, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren, ik hoop alleen dat nu niet die ideeen die Pim had, helemaal verdwijnen.. Want dat er een probleem is dat is duidelijk, en er moeten nu ook gewoon concreet oplossingen komen, anders loopt dit echt heel erg gigantisch uit de hand.. |
| Tuurlijk dat vind ik ook, maar door jou ideeen uit te voeren gaat t helemaal fout.. En als het zo makkelijk was geweest, dan hadden ze er lang een oplossing voor gevonden.. Maar ja, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren, ik hoop alleen dat nu niet die ideeen die Pim had, helemaal verdwijnen.. Want dat er een probleem is dat is duidelijk, en er moeten nu ook gewoon concreet oplossingen komen, anders loopt dit echt heel erg gigantisch uit de hand.. |
| Originally posted by arno mmmm ok mijn idee was stom, was ook niet 100% serieus bedoeld, maar ik denk dat het nou sowieso uit de hand gaat lopen, want echt bijna iedereen die ik ken hier in rotterdam had het al niet zo op buitenlanders (als blanke jongere wordt je hier gewoon veel lastig gevallen) En ik denk dat voor veel mensen (inclusief mij) de maat nu gewoon vol is. |
| Originally posted by arno mmmm ok mijn idee was stom, was ook niet 100% serieus bedoeld, |
| Originally posted by Eye-Riz Probleem is alleen dat je met dat soort uitspraken mensen ophitst. En daar bereik je alleen maar mee dat mensen dingen zeggen en doen zonder na te denken... Wat zou het fijn zijn als mensen eerst zouden denken voordat ze zouden praten of doen. |
ok dit zien jullie nou vast niet op tv. Maar er rijdt dus net een auto toeterend door de straat waaruit een man hangt die met een turkse vlag loopt te zwaaien.

ik wens iedereen nog veel 'plezier'
op dit forum, ik ga slapen, ik reageer morgenochtend wel weer ff...weltrusten!
je hoeft niet alles meteen op jezelf te betrekken.
je wil het niet eens snappen omdat je niet luistert.
ik zeg niet dat alle wereldellende door jou komt

| Originally posted by arno ja hoor, alsof mensen die mijn reply hebben gelezen nu buiten ramen staan in te gooien bij hun turkse buren. Als mensen al opgehitst zijn komt dat zeker niet door mij |

Wattik zo jammer vind...we leven toch juist innun maatschappij waarin we conflicten met woorden oplossen...en niet met wandaden. De bedoeling van de dader is me dan ook echt compleet niet duidelijk. Wattie gedaan heeft is sooooow kortzichtig en heeft lijkt mij eerder een averechts effect.
Toch wel apart...vrijwel iedereen op dit forum discussieert over buitenlanders...het motief van de vermoedelijke dader is mij toch nog niet duidelijk hoor. Ik bedoel, het gaat om een blanke man. Wat dat met buitenlanders te maken heeft?
RESPECT!
R.I.P.
At your service!
Ik vind het ook heel erg wat er is gebeurd en dit had natuurlijk niet mogen gebeuren maar er spelen een aantal gedachten door mijn hoofd...
* ik vind dat dhr Fortuyn zelf heeft meegwerkt aan norm-vervaging van nederland en daardoor is de drempel van "een moord plegen" misschien ook wel lager komen te liggen?
* ik hou een slag om de arm qua dader omdat ik denk dat er best eens een kleine kans in zou kunnen zetten dat dhr. Fortuyn op deze manier beroemd wilde worden...wie weet was dit zijn uiteindelijke doel?
* als ik die mensen zie op tv die ge�nterviewd worden dan schrik ik van de algemene domheid van die personen en als ik me bedenk dat zulke mensen zich opeens met politiek bezighouden...tja...
* ik had liever dhr. Fortuyn "op zijn bek" willen zien gaan als ie eenmaal in de kamer zat, dan hoe het nu is gegaan...
ik hoop maar dat mensen eindelijk gaan nadenken en niet klakkeloos elkaar nablaten......maar ja...moord is het eindpunt...moord is een teken van zwakte en ik was ervan overtuigd dat de "anti-fortuyn aanhang" beter was dan dit.
shit.
| Originally posted by arno ok dit zien jullie nou vast niet op tv. Maar er rijdt dus net een auto toeterend door de straat waaruit een man hangt die met een turkse vlag loopt te zwaaien. |
meen je dat echt miss P?? Hij is gewoon afgemaakt om wat hij dacht, dat mag niet en dat kan niet in een democratie zoals Nederland....!!!
Het is gewoon een politieke moord, het land is in shock, die gast die het gedaan heeft gaat 100% zeker levenslang de bak in, en jij zit het een beetje goed te praten....??

| Originally posted by Miss Proximus * ik vind dat dhr Fortuyn zelf heeft meegwerkt aan norm-vervaging van nederland en daardoor is de drempel van "een moord plegen" misschien ook wel lager komen te liggen? |
| Originally posted by DjSuez ok optimus, Pim streed, meer dan andere politici voor meer veiligheid, het feit dat dit nu gebeurd is, geeft dus aan dat het hard nodig is ook. Je kan zon gek natuurlijk nooit helemaal afstoppen, maar het gaat ook om de normen en waarden die hier heersen, en die moeten sowieso veranderen, dan zouden dit soort dingen zeker weten al minder voorkomen. zo duidelijk? |
[INHOUD MODE AAN]
Miss P misschien ken je die uitspraak wel maken.
Maar ik denk dat dit nu VEEEEEEEEEEELS te vroeg is omdat te doen.
Het ligt veels te gevoelig nu.
Zou ik een beetje opletten.
[INHOUD MODE UIT]
| Originally posted by Miss Proximus * ik hou een slag om de arm qua dader omdat ik denk dat er best eens een kleine kans in zou kunnen zetten dat dhr. Fortuyn op deze manier beroemd wilde worden...wie weet was dit zijn uiteindelijke doel? |