TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE we hadden toch in de smsjes gezet dat je naar de bovenste tribune moest komen... ach ja, zulke dingen kunne gebeurden.. bv wij smsen naar w00t, wij staan buiten en nemen zo de trein maar die komt nog nie.. hoe ga jij en heb je kuipers tel?.. hij smst terug.. ja kom maar naar de zaal (ofzo iets binnen de hmh) ![]() |

| Originally posted by total woot dit is volgens mij een momentopname.... Of zag ik er de hele avond zo uit? |
Ha.. wie is wie nu? 
| Originally posted by ScuL Ha.. wie is wie nu? |
dan heb ik jou op het begin zien lopen TimeportE (de gast met het TA shirt
) daarna niet meer gezien..
Nice pic.
Jammerz dat Kolkie en ik toen net ff pauzeren waren...
Als het goed is zijn mijn fotos woensdag klaar, pleur ze dan wel ffkes online 
VET nieuws, las net op Q-dance forum dat woensdag na Q-dance 2 uur lang Qlubtempo wordt uitgezonden, alleen nog nie bekend welke set, of combi van sets.
Hopelijk gaat iemand dit ff opnemen, Scul?????????

als ik het nie vergeet neem ik het wel op.. maar op id-t radio of waar? 
| Originally posted by TimeportE als ik het nie vergeet neem ik het wel op.. maar op id-t radio of waar? |
Ik wil ook wel opnemen hoor. Zal woensdag eventjes kijken; heb net een nieuwe PC dus ff alles weer installeren 
zeg, heeft iemand ook wat rellen e.d. onzin gezien?
op partyflock zeggen diverse lui namelijk dat ze matpartijen hebben gezien en dat de security nogal lam was (te lam om in te grijpen)...
maar ik heb nix gezien eigenlijk
jullie?
(kvin dat wel weer zon onzin he.. je gaat toch om te feesten, niet om te matten
)
ps: bas, wanneer zijn de piccies online (indicatie)?
| Originally posted by kolkiewolkie zeg, heeft iemand ook wat rellen e.d. onzin gezien? op partyflock zeggen diverse lui namelijk dat ze matpartijen hebben gezien en dat de security nogal lam was (te lam om in te grijpen)... maar ik heb nix gezien eigenlijk jullie? (kvin dat wel weer zon onzin he.. je gaat toch om te feesten, niet om te matten )ps: bas, wanneer zijn de piccies online (indicatie)? |
kheb ook niets gezien dat ook maar op negatieve sfeer leek.
misschien NA het feestje ofzo?
Moet wel toegeven dat je iemand voor mn neus in elkaar had kunnen beuken, en dan had ik het nog steeds gaaf gevonden
)
maar volgens mij was het een erg "rustig" feest.
Ik heb ook geen onregelmatigheden gezien.. itt wat ik hoorde over 4 elements 
| Originally posted by ScuL Ik heb ook geen onregelmatigheden gezien.. itt wat ik hoorde over 4 elements |
Ej dr. Kuipers hoest met de pics?
ik heb QlubTempo gister opgenomen hoor.. ik ga het nu ff terugluisteren en bijwerken 
(en hopelijk kan ik het op AG krijgen!
)
Hopelijk zijn pics er vandaag wel, gister waren ze nog nie klaar....
Dus straks na school gaat ik ze ff ophalen 
| Originally posted by Dr. Kuipers Hopelijk zijn pics er vandaag wel, gister waren ze nog nie klaar.... Dus straks na school gaat ik ze ff ophalen |
!!
?
Ja Bas ik wil mijn chick weer kunnen bewonderen 
zoo.. dat zijn der 3.. justin laat de rest ook maar komen, heb genoeg ruimte!
btw. bas brengt morgen ofzo mijn fotorolletje weg.. 
owja 
dat was dus de meetingpoint 
ga ze zo pas wegbrengen, ja sorry tis laat, maar ben de hele week pas thuisgekomen als de winkels al dicht zijn.
sorry maar ik moet t toch ff kwijt: Ik (helemaal rechts) was NUCHTER (toen de foto gemaakt werd) believe it or not........

Originally posted by TimeportE |