TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jeminee
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
MOOI...probleem opgelost....Donna je bent geweldig 
Dan splitsen hier onze wegen denkik
.....Miss P en de clan.....hop naar Housenation forum
k ben ook een sukkel he?,we hebben altijd nog ons eigen basicbeats forum,das toch dood,kunnen we bouwen wat we willen:P
Wie melden zich aan als mods?
| quote: |
| Originally posted by Donna k ben ook een sukkel he?,we hebben altijd nog ons eigen basicbeats forum,das toch dood,kunnen we bouwen wat we willen:P Wie melden zich aan als mods? |

| Originally posted by Miss Proximus Oh! nou dan gaan we toch naar Basicbeats? Dat lijkt me helemaal perfect ![]() Hoeft mido ook niet opeens al die TA's van een plekje te voorzien en hebben we ook geen last van Remy D |
| Originally posted by DJ_Siesta dit is echt te sneu voor woorden heh, als je je aan iemand ergert besteed je der toch geen aand8 aan? |
Hallo allemaal,
ik kwam hier vroeger errug vaak. Zal vertellen waarom dat nu eigenlijk nooit meer is en wat er in mijn ogen aan de hand is hier.
In het prille begin van het Holland-forum (toen er nog discussies waren of we wel in het Nederlands mochten/konden praten hier) had iedereen respect voor elkaars mening. Als iemand iets vond of als iemand wat dacht werd hij in z'n waarde gelaten en als iets ongeargumenteerd was werd er om uitleg gevraagd.
Oke, het forum is misschien flink wat groter geworden met een flinke hoeveelheid members. En ookal gaat het nu ook veel meer dan in het begin om andere zaken dan muziek. Maar zolang iedereen elkaar een eigen mening gunt moet er nix aan de hand zijn. Ookal staat 'ie haaks op wat jij denkt.
Ik ging naar Sensation 2001, daarom werd ik uitgelachen hier. Door verd*mme gasten die hier nog maar net lid waren.
Ik erger me op Trance-Energy aan het publiek wat er daar rondloopt (ik beargumenteer het zelfs), krijg ik het verwijt naar m'n kop dat ik daar zelf met een spijkerbroekie aan hee-hoo loop te roepen. Hierna was het voor mij afgelopen op dit forum, zonde van de vele leuke mensen hier, maar ik had er geen zin meer in.
Laat mensen in hun waarde, ook op zoiets onpersoonlijks als een forum op internet.
Hulde aan de mods die dit forum levend proberen te houden. Mensen die het forum lopen te verzieken en na enkele waarschuwingen nog doorgaan hiermee moeten gebanned worden. Dat gebeurt overal op het internet, dus dat moet hier ook zo zijn. Het blijkt hypocriet om te denken dat dat op het "gezellige" TA-forum niet voor zou komen. Als iedereen zich 'normaal' zou gedragen met respect voor elkaar dan heb je niet eens moderators nodig.
Ik hoop dat het hier nog eens zo gezellig wordt dat ik wat vaker kom kijken hier. Mvg,
Mysteric
| It's about music!!! Not one music style is better as the other, not one music style is more truly than the other, the whole thing is based on respect. It's all about respect, respect to the music, respect to the Dj's, respect to the crowd and respect to each other. It's all music, music never seperate people! |
Nice post Mysteric
......idd een van de verloren members idd
, die zeker altijd wel wat boeiends had te melden 
Ennuh Magik....sorry hor.....ik neem je niks kwalijk maar jij hebt je pas sinds april aangemeld en de kwestie met oa Miss P en Siesta speelt al ongeveer 3/4 jaar. Ik zeg niet dat je je er niet mee mag bemoeien alleen denkik dat jij heel veel van het verhaal niet weet 
jezus! wat een zielige zooi hier allemaal zeg!
Het laatste half jaar is het hier gewoon verschrikkelijk ongezellig omdat bepaalde mensen ongeloofelijk arrogant lopen te doen.
Het is dat zelfde clubje dat iedereen die het niet met hun eens is voor dom uitmaakt, en als er dan weer eens een flamewar komt komen ze weer met het argument dat de anderen hun mening niet respecteren (zo gaat dat dus echt bij elke flamewar weer opnieuw). En dan is er ��n die zichzelf echt zoveel beter voelt als de rest hier en die dan n�g arroganter gaat lopen doen. Die krijgt dan nog een paar waarschuwingen
en als die persoon dan nog niet wil luisteren dan wordt ie geband . simpel toch! en dan nog gaat iedereen weer lopen ouwehoeren. Het was hier gezellig, ik postte al steeds minder, maar ik denk dat dit toch echt een van mijn laatste posts hier was.
| Originally posted by arno jezus! wat een zielige zooi hier allemaal zeg! Het laatste half jaar is het hier gewoon verschrikkelijk ongezellig omdat bepaalde mensen ongeloofelijk arrogant lopen te doen. Het is dat zelfde clubje dat iedereen die het niet met hun eens is voor dom uitmaakt, en als er dan weer eens een flamewar komt komen ze weer met het argument dat de anderen hun mening niet respecteren (zo gaat dat dus echt bij elke flamewar weer opnieuw). En dan is er ��n die zichzelf echt zoveel beter voelt als de rest hier en die dan n�g arroganter gaat lopen doen. Die krijgt dan nog een paar waarschuwingen en als die persoon dan nog niet wil luisteren dan wordt ie geband . simpel toch! en dan nog gaat iedereen weer lopen ouwehoeren. Het was hier gezellig, ik postte al steeds minder, maar ik denk dat dit toch echt een van mijn laatste posts hier was. |
| Originally posted by Mysteric Ik ging naar Sensation 2001, daarom werd ik uitgelachen hier. Door verd*mme gasten die hier nog maar net lid waren. Ik erger me op Trance-Energy aan het publiek wat er daar rondloopt (ik beargumenteer het zelfs), krijg ik het verwijt naar m'n kop dat ik daar zelf met een spijkerbroekie aan hee-hoo loop te roepen. Hierna was het voor mij afgelopen op dit forum, zonde van de vele leuke mensen hier, maar ik had er geen zin meer in. |
| Originally posted by arno jezus! wat een zielige zooi hier allemaal zeg! Het laatste half jaar is het hier gewoon verschrikkelijk ongezellig omdat bepaalde mensen ongeloofelijk arrogant lopen te doen. Het is dat zelfde clubje dat iedereen die het niet met hun eens is voor dom uitmaakt, en als er dan weer eens een flamewar komt komen ze weer met het argument dat de anderen hun mening niet respecteren (zo gaat dat dus echt bij elke flamewar weer opnieuw). En dan is er ��n die zichzelf echt zoveel beter voelt als de rest hier en die dan n�g arroganter gaat lopen doen. Die krijgt dan nog een paar waarschuwingen en als die persoon dan nog niet wil luisteren dan wordt ie geband . simpel toch! en dan nog gaat iedereen weer lopen ouwehoeren. Het was hier gezellig, ik postte al steeds minder, maar ik denk dat dit toch echt een van mijn laatste posts hier was. |
Pffff, kom op jongens!!!
Get a grip!
Owja, ik stel voor dat we deze thread maar gewoon sluiten om nog meer gezeik te vermijden!
Nah, ik heb ook de hele thread gelezen en doe ook even mijn zegje...voor zover dat nog nodig is, want het meeste is al gezegd.
Allereerst, ik snap ook niet waarom Jukx gebanned is. Op IRC vond ik het een relaxte gozer, op het forum deed hij wel eens wat gewaagde uitspraken, maarja dat doen er wel meer. Ik vind het een beetje stom, want iedereen ergert zich wel aan mensen, maar dat is nog geen reden om ze te bannen. Nobody's perfect, en zo ook dit forum niet!!
Bannen is niet de oplossing. Das hetzelfde als iemand neerschieten om zijn mening, om maar eens een vergelijking aan te halen.
[offtopic]Dat Pim Fortuyn gedoe das iets anders, iedereen heeft daar zijn mening over, al vind ik wel dat sommige mensen hier geen FUCK weten waar ze over praten, ze halen 1 ding wat Pim Fortuyn gezegd heeft uit zijn context [/offtopic]
Ik weet niet wat de rol van Blik en Henkie_Henk er allemaal in is, maar ik trek hun conclusies wel in twijfel. Ik ben het er helemaal met Miss Proximus mee eens dat er wel eens gestemd mag worden over moderators enzo.... Ik weet niet wie er voor deze moderators gekozen heeft, maar ik weet wel dat veel mensen niet zo blij zijn met ze.
Toch moet hun kant ook wel een beetje begrepen worden: ze kunnen niet iedereen tevreden houden... en dus moeten ze wel eens moeilijke beslissingen nemen.
Maar...toch misschien tijd om een keer nieuwe moderators te kiezen?
Wel een beetje laag van mensen om nu verder in deze thread nog mensen omlaag te halen door allemaal vage dingen te roepen en steken onder de gordel te geven. Ik ga hier geen namen noemen om weer geflame uit te lokken...
Ik kom hier al tijden met plezier...maar zit de laatste tijd toch meer op IRC. Waarom? Omdat het daar (veelal) gezelliger is, en je meer 'face to face' contact hebt. Ook ben ik veel mensen om meetings tegengekomen, en dat is ook wel relaxed. De club op irc is toch meer een groep op zich denk ik, en ik begrijp het misschien ook wel dat sommige mensen hier zich daar misschien aan storen. Kom ook een keer langs op IRC...
Enkele members komen hier net, en weten totaal niet waar ze over praten, en beginnen in dit soort discussies maar wat te blaten. Dus kijk eerst ff voor je replied.
Greetz,
SnuggLe
goed gezegd snuggle
en op een mooie manier ook 
ik wil alleen ff tegen Trancefool zeggen dat ik niet snap hoe jij kunt denken dat de kwestie tussen mij en Siesta al 3/4 jaar aan de gang is!!!
ik heb altijd redelijk met de jongen op kunnen schieten en in de tijd dat hij aangevallen werd om dat gedoe met Ling heb ik nog met m gepraat op irc enzo!
dus TF....ik denk niet dat jij de dingen in perspectief kunt zien 
Wat een meuk
Ennuh,remy ik vind jouw rechtdoorzeeheid toch wel errug lekker,krijg altijd t gevoel van : Gimme more!!
Njaah we ziennet wel jongens en meisies,btw,ik denk dat er niet veel mensen op de hoogte waren van het stemmen voor/tegen mods,misschien dat hier slechts 2 mensen op de hoogte waren??
Lets try againnnnnn
| Njaah we ziennet wel jongens en meisies,btw,ik denk dat er niet veel mensen op de hoogte waren van het stemmen voor/tegen mods,misschien dat hier slechts 2 mensen op de hoogte waren?? |
| Originally posted by Miss Proximus goed gezegd snuggle en op een mooie manier ook ![]() ik wil alleen ff tegen Trancefool zeggen dat ik niet snap hoe jij kunt denken dat de kwestie tussen mij en Siesta al 3/4 jaar aan de gang is!!! ik heb altijd redelijk met de jongen op kunnen schieten en in de tijd dat hij aangevallen werd om dat gedoe met Ling heb ik nog met m gepraat op irc enzo! dus TF....ik denk niet dat jij de dingen in perspectief kunt zien |
| Originally posted by Optimus wie is ling? |
dat was toch dat meisje van john 
of ben ik nu gek 
| Originally posted by Miss Proximus dat was toch dat meisje van john ![]() of ben ik nu gek |

haha 
nou zoveel heb ik er dus van meegekregen 
| Originally posted by Miss Proximus goed gezegd snuggle en op een mooie manier ook ![]() ik wil alleen ff tegen Trancefool zeggen dat ik niet snap hoe jij kunt denken dat de kwestie tussen mij en Siesta al 3/4 jaar aan de gang is!!! ik heb altijd redelijk met de jongen op kunnen schieten en in de tijd dat hij aangevallen werd om dat gedoe met Ling heb ik nog met m gepraat op irc enzo! dus TF....ik denk niet dat jij de dingen in perspectief kunt zien |
| Originally posted by TranceFool Ik bedoelde jouw rol in het Holland forum over het algemeen |
<- devildoll!!!!!
| Originally posted by Miss Proximus Ik ben de masterrrrrrrrrrrrrrrr BUIG SLAAFJES <- devildoll!!!!! |
spank