TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Haha; de lineup in Armada is raar maar waar best nog goed. Gelukkig is die Kompakt stage er ook nog.
Deze lineup compenseert de uiterst zwakke van vorig jaar wel, dus normaal zal ik wel van de partij zijn 
zaterdag =
�norm goeie line-up, zowat ieder uur een dubbele bezetting. Ik denk dat ik voor moeilijke keuzes ga staan die dag
. Zondag is ook goed, maar daar zullen het vooral voor de hand liggende beslissingen zijn
en ik heb dezelfde opmerking: AvB op main en A&B in de Armada area is idd de omgekeerde wereld
... tzal zijn dat Armin nu nr 1 is in de DJ mag lijst dat em ne keer op de main staat (of dat em het heeft geeist
)
en voordeel camping A is dat die dichterbij TL area ligt. Als ge op Camping B zit moet ge een bus pakken om der te geraken
| quote: |
| Originally posted by BZRK Armin op main en Above & Beyond in Armada tent? Omgekeerde wereld lolVoordelen verbonden aan camping A, en gaan die eerst de deur uit ofzo? |
| Originally posted by Push2005 Deze lineup compenseert de uiterst zwakke van vorig jaar wel, dus normaal zal ik wel van de partij zijn |
Leuke line-up in de Armada tent. Misschien kom ik deze keer ook op zaterdag, want die Bonzai tent wil ik ook niet graag missen. 
zot 
tmag gezegd, goei werk id&t
almaal jullie schuld da het een feesje wordt! En der is dus nen datum voor Antwerp is 'still' burning...
http://www.id-t.be/antwerpisburning/
Ha, er is nu blijkbaar ook de mogelijkheid een ticket voor enkel zaterdag te kopen; of heb ik dat mis ? 
nee klopt net als zondag 43�
Zaterdag is minder dan vorig jaar, zondag is beter.
Komt er nog een vervanger voor Deadmau5? 
Haha, is ie hier ook al buitengesmeten ?
Flashover heeft em ook uit de DanceValley tent gezet.
Naar 't schijnt is het eerder een beslissing van z'n agency in plaats van andersom.
what the hell..
Check http://www.tomorrowland.be, luieriken.
Hij staat niet meer op de line-up.
Nog altijd dat gezever met Sch�ssow, of is dit nog iets anders?
We krijgen nu waarschijnlijk een extended set van Fred Nova ![]()
Push Live + M.I.K.E. DJ-set? 
iets met agency/management (zo werd ook Sander van Doorn last minute van de Sensation White line-up gehaald, maar Deadmau5 was net aangekondigd voor TL toen de zever begon)
normaal komt er wel een vervanger...
haha geen deadmau5, mijn tomorrowland kan niet meer stuk
tis toch een maar jeanet
geen Deadmau5 ... geen probleem voor mij, moest die toch nie echt zien
. Hopelijk komt der ne naam in de plaats die mij wel kan boeien 
Amai ik ben onder de indruk van de Q-stage
Deepack, Zany, The Viper, Ballistic....allemaal uit mijne jonge tijd
Zijn die allemaal op de Hump-bandwagon gesprongen of hebben de organisators gekozen om de al langere bestaande dj's binnen het hardstyle gebeuren terug wat meer ruimte te geven?
bonzai en armada tent zien er echt vetjes uit
Nu eens hopen op mooi weer.
| Originally posted by Progrez Die nette prijs is toch zeer relatief te noemen als ge weet dat ge voor twee dagen Nature One (zonder camping) 56 EUR betaalt. |
Weet er eigenlijk iemand hoe het staat met de vvk van (camping)tickets? Was vandaag eens gaan horen in de FRS of camping A nog beschikbaar was, maar daar zei men dat ze niet konden zien voor welke camping die tickets waren?!