TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
Een live-set van Push en Giuseppe Ottaviani.
Een live van Oliver Lieb.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Een live van Oliver Lieb. |
| Originally posted by TOR Fire & Ice live |

*Alex M.O.R.P.H.
*Gareth Emery
Mag ook Lange of Rank1 zijn.
Lange wil ik ook wel eens zien. En nog eens Orkidea zou ook tof zijn... Iemand wil daar ne zekere Thomas Bronzwaer behind the decks hebben ;-) en ronski speed kan volgens mij ook wel goed zijn.
en Mike Nichol, Pryda of Martin Roth! Er zijn er nog zoveel!!
| Originally posted by Margaux en Mike Nichol |
| Originally posted by Push2005 Wie ?? |
Echt die kent ge niet of wat? Heeft imo toch een keigoede remix van Andrelli & Blue - Imagine gemaakt en nu is Lost for words uit. Durado was toch ook wel een bekend liedje dacht ik en Paradigm en hij heeft nu ook een radioshow op AH.fm...
| Originally posted by Margaux Echt die kent ge niet of wat? Heeft imo toch een keigoede remix van Andrelli & Blue - Imagine gemaakt en nu is Lost for words uit. Durado was toch ook wel een bekend liedje dacht ik en Paradigm en hij heeft nu ook een radioshow op AH.fm... |
Kheb net naar een sample van die remix van Imagine geluisterd. Dit lijkt mij maar een 13-in-een-dozijn ASOT-productie, niet? Niet echt een argument om op AiB te staan lijkt me, dan kan je evengoed Sean Tyas vragen. 
| Originally posted by BZRK Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde. |
| Originally posted by Real Kheb net naar een sample van die remix van Imagine geluisterd. Dit lijkt mij maar een 13-in-een-dozijn ASOT-productie, niet? |
| Originally posted by BZRK Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde. |
| Originally posted by FredNova Geef eens een goede (internationale) trancenaam |
| Originally posted by FCB_Fanatic als ik mij niet vergis is die dan ook een beetje gelanceerd door Armin in ASOT, ... via ��n van die hierboven vermelde tracks. Maar ik kan even goed iemand totaal anders voor hebben, ik volg ASOT namelijk al een tijdje niet meer |
Eddie Sender, Tom Colontonio en Peter Martijn Wijnia schieten me ook te binnen !
Aly & fila !!! 
| Originally posted by djmanu Aly & fila !!! |
TCX dan!
| Originally posted by Margaux om dan lekker ook even belachelijk te doen: ik had die track al een half jaar eerder gehoord in een radioshow. kzal nog eens een reply doen! |
... voel u anders direct aangevallen �h
)
solar stone +1
en judge jules, 2keer gehoord en 2 keer een bom.
bangelijk dat ze het in het mukha gaan doen.
| Originally posted by Kaidreas solar stone +1 en judge jules, 2keer gehoord en 2 keer een bom. bangelijk dat ze het in het mukha gaan doen. |
Tegen wanneer kunnen we zo ongeveer een line-up verwachten ?
| Originally posted by The_G0dfather Tegen wanneer kunnen we zo ongeveer een line-up verwachten ? |
rond TL zou leuk zijn he