TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »

Posted by Remofski on May-25-2008 13:58:

Een live-set van Push en Giuseppe Ottaviani.

Posted by Devilex on May-25-2008 14:03:

Een live van Oliver Lieb.

Posted by Real on May-25-2008 14:06:

quote:
Originally posted by Devilex
Een live van Oliver Lieb.

quote:
Originally posted by TOR
Fire & Ice live

Rank 1 kan je tegenwoordig op zowat elk groot trance-evenement in de buurt bekijken, ik zou voor AiB toch naar andere namen kijken. Er zijn er al genoeg vernoemd: Jon O'Bir, Push live, Solar Stone, Thrillseekers (!), First State, Airwave, enz...

Posted by Moisture on May-26-2008 06:32:

*Alex M.O.R.P.H.
*Gareth Emery

Mag ook Lange of Rank1 zijn.

Posted by Margaux on May-26-2008 15:02:

Lange wil ik ook wel eens zien. En nog eens Orkidea zou ook tof zijn... Iemand wil daar ne zekere Thomas Bronzwaer behind the decks hebben ;-) en ronski speed kan volgens mij ook wel goed zijn.

Posted by Margaux on May-26-2008 15:05:

en Mike Nichol, Pryda of Martin Roth! Er zijn er nog zoveel!!

Posted by Push2005 on May-26-2008 15:08:

quote:
Originally posted by Margaux
en Mike Nichol

Wie ??

Posted by Magistrate on May-26-2008 15:09:

quote:
Originally posted by Push2005
Wie ??

+1

Posted by Margaux on May-26-2008 15:17:

Echt die kent ge niet of wat? Heeft imo toch een keigoede remix van Andrelli & Blue - Imagine gemaakt en nu is Lost for words uit. Durado was toch ook wel een bekend liedje dacht ik en Paradigm en hij heeft nu ook een radioshow op AH.fm...

Posted by BZRK on May-26-2008 15:34:

quote:
Echt die kent ge niet of wat? Heeft imo toch een keigoede remix van Andrelli & Blue - Imagine gemaakt en nu is Lost for words uit. Durado was toch ook wel een bekend liedje dacht ik en Paradigm en hij heeft nu ook een radioshow op AH.fm...

Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde.

Posted by Real on May-26-2008 16:11:

Kheb net naar een sample van die remix van Imagine geluisterd. Dit lijkt mij maar een 13-in-een-dozijn ASOT-productie, niet? Niet echt een argument om op AiB te staan lijkt me, dan kan je evengoed Sean Tyas vragen.

Posted by Push2005 on May-26-2008 16:30:

quote:
Originally posted by BZRK
Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde.

Nope; het draait allemaal om kwaliteit/originaliteit.

Ik heb hier zelden of nooit kritiek gezien op namen als Sied Van Riel of Andy Duguid ofzo. Die zijn er ook pas bijgekomen.

Maar laat de Santerna's, Firestorms, Mike Nichols, Daniel Kandi's, Will B's, Kamil Polners, Sequentia's Marninxen, Aly & Fila's, Sunny Laxen en Estiva's van de scene zich eerst maar eens bewijzen in wat creativiteit. Dat zijn allemaal plooiers die produceren conform de ASOT-sound; welke meerwaarde kunnen die nu brengen op Antwerp Is Burning.

Posted by FCB_Fanatic on May-26-2008 16:36:

quote:
Originally posted by Real
Kheb net naar een sample van die remix van Imagine geluisterd. Dit lijkt mij maar een 13-in-een-dozijn ASOT-productie, niet?

als ik mij niet vergis is die dan ook een beetje gelanceerd door Armin in ASOT, ... via ��n van die hierboven vermelde tracks. Maar ik kan even goed iemand totaal anders voor hebben, ik volg ASOT namelijk al een tijdje niet meer

Posted by TOR on May-26-2008 17:32:

quote:
Originally posted by BZRK

quote:
Originally posted by FredNova
Geef eens een goede (internationale) trancenaam

Posted by Margaux on May-26-2008 18:17:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
als ik mij niet vergis is die dan ook een beetje gelanceerd door Armin in ASOT, ... via ��n van die hierboven vermelde tracks. Maar ik kan even goed iemand totaal anders voor hebben, ik volg ASOT namelijk al een tijdje niet meer

om dan lekker ook even belachelijk te doen: ik had die track al een half jaar eerder gehoord in een radioshow.
kzal nog eens een reply doen!

Posted by Magistrate on May-26-2008 18:23:

Eddie Sender, Tom Colontonio en Peter Martijn Wijnia schieten me ook te binnen !

Posted by djmanu on May-26-2008 18:50:

Aly & fila !!!

Posted by Xilver on May-26-2008 18:59:

quote:
Originally posted by djmanu
Aly & fila !!!

of ook niet

Posted by Real on May-26-2008 19:05:

TCX dan!

Posted by FCB_Fanatic on May-26-2008 19:06:

quote:
om dan lekker ook even belachelijk te doen: ik had die track al een half jaar eerder gehoord in een radioshow.
kzal nog eens een reply doen!

... voel u anders direct aangevallen �h

ik heb mij gewoon die vraag zelf ook al gesteld wie dat was in main discussion. Ik heb toen als reactie gehad "dat ik precies al lang niet meer naar ASOT heb geluisterd" ... kwam erop neer dat Armin die kerel aan het pushen was (als ik natuurlijk de juiste dj / producer voor heb, voor hetzelfde geld is het iemand heel anders waar het toen over ging )

Posted by Kaidreas on May-31-2008 16:31:

solar stone +1
en judge jules, 2keer gehoord en 2 keer een bom.
bangelijk dat ze het in het mukha gaan doen.

Posted by Zjokke1977 on May-31-2008 17:18:

quote:
Originally posted by Kaidreas
solar stone +1
en judge jules, 2keer gehoord en 2 keer een bom.
bangelijk dat ze het in het mukha gaan doen.

Solarstone heeft nog maar pas in Illusion geweest (Cream Anthems - 30 april)
Geweldige set neergezet trouwens !!!
Is voor herhaling vatbaar

Posted by The_G0dfather on May-31-2008 17:40:

Tegen wanneer kunnen we zo ongeveer een line-up verwachten ?

Posted by FenixStyle on May-31-2008 17:49:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Tegen wanneer kunnen we zo ongeveer een line-up verwachten ?

Ik vermoed tijdens/na Tomorrowland...

Posted by FredNova on Jun-01-2008 10:33:

rond TL zou leuk zijn he

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »