TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Alpha heeft mijn icq, laat m maar icq-en, maar wel v��r uur of zeven, acht...
Yo man, gaat nog druk worden dus. Kheb met Zweev (Darkzwever) afgesproken om ff om half 1 te meeten bij de dj booth in de buurt. Dus laat de rest daar ook maar komen dan 
He Eye-Riz, ik kan nog wel een kaartje gebruiken!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Yo man, gaat nog druk worden dus. Kheb met Zweev (Darkzwever) afgesproken om ff om half 1 te meeten bij de dj booth in de buurt. Dus laat de rest daar ook maar komen dan |
Enne, Eye Riz.... als je Solar Stone met solar Coaster draait vanavond krijg je een biertje van me. Kom ik persoonlijk brengen..

| Enne, Eye Riz.... als je Solar Stone met solar Coaster draait vanavond krijg je een biertje van me. Kom ik persoonlijk brengen.. |
| Originally posted by AlFerox ja en als je Billy Crawford - Trackin wil draaien, krijg je er van mij zelfs twee!! |
00.30 bij dj booth? ik zal wel ergens rondstampen. misschien wel in de buurt.
ik ben wel benieuwd wat voor stuff er gedraaid word vanavond... als ze goed draaien maak ik wel een reportje voor trance.nu
LOL
wel een hoog biertjuh-gehalte vanavond gnagna
Marco V is dus inderdaad ziek. Ik moet nu in zijn plaats om 03.00 uur.
Mack, pm me even...
| Originally posted by magrec om 22:30 toch voor de ingang voor de kaartjes he |
Ik ben nu precies terug. Ik was eigenlijk wel blij toen ik binnenkwam en zag dat Erick E kwam invallen voor Marco, want Marco heb ik ongeveer al 24x gezien.
Ikke bij de ingang kaartjes geven aan de 4 TA'ers die ze besteld hadden
en toen huppa de zaal in om Leander te checken. Kwamen we na een poosje Riz tegen waar de 4 TA'ers nog een cadeautje voor gekocht hadden ("Grover/Koekiemonster uit Sesamstraat"-pop). Tim trouwens vet shirt aan met het konijn van Riz erop, hulde daarvoor. Ondertussen Partyhardy ook nog ff gemeet bij binnenkomst (en later nog vaak tegengekomen
)
Mooi ook trouwens dat Riz na San kon gaan draaien, ipv ervoor, dus ze kon op prime time helemaal los gaan, en dat deed ze!! Was echt topset, heb van veel lui gehoord dat ze verrast waren door onze Riz, heel relaxed.
Na Riz kwam dus Erick, die een beetje het publiek telkens zat te pleasen met commerciele trenstjunes. Was op zich ook wel leuk. Veel BPM Dance tjunes gehoord (Katana 2x, Silvio Ecomo). Hij ging lekker door en om 5:10 was zijn allerlaatste plaat (was al toegift) afgelopen. Iedereen dik klappen voor hem, maar dat was ook voor Riz hoor, heus niet alleen voor Erick 
De 4 TA's waren helaas al eerder weggegaan (half 5, waarom moet je op CS wachten, kun je beter met de tunes van Erick wachten toch?). Ik kwam op het eind Darkzwever nog weer ff tegen (Glanis, de Valerie-fanclub is hedenavond opgericht
) en wij ff discusieren of de laatste plaat nu FSOL - Papua New Guineau (Marco V rmx) was of niet (ik vind van niet :P, was meer Cosmic Gate ofzo, Zwevah zei van wel, iemand anders die het nog meegemaakt heeft en ons kan zeggen wat het was?). Nou ja, al met al een topavondje, vond het heel niet erg dat Marco ziek was eigenlijk, Erick was een goede vervanger! (Riz ook goed, mooi dat ze nu op prime time stond, had ze wel verdient na vorige keer Sixpack (schijnt, want toen was ik er niet
)!)
Topavondje dus!
P.S. Sorry dat ik niet zoveel bij de TA'ers ben geweest, maar er waren echt superveel bekenden, en m'n vrienden die ik meegesleept had kon ik ook niet hele avond alleen laten 
wow Tais een hele report al!
Ik heb echt een heel erg relaxed avondje gehad, alleen ik ben moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En over 2 uur heb ik rijles!
Die report komt later wel, eerst maar ff wakker zien te blijven!
eeeejjjjhhhhhhh mwjha dit feestje was dus echt phat goed gewoon, echt gezellig.
Nu zit ik dus om 7:45 echt dik naar de kanker op me stage.....ik had op de terugreis eerst de trein van utrecht naar amersfoort gepakt...weer terug naar utrecht genomen, en daarna trein naar Ede.....alleen om rustig te kenne slapen..........
damn, jullie allemaal pitten, ik gewoon na feestje naar klotestage.............
Maar idd, het was echt een phat feest, we hadden idd een kadotje voor onze lieve schat gekocht
En ik heb mijn naam als Bymbo Addict maar weer goed waar gemaakt...door mij is Bymbo nu de (het) meest bekende konijn van Nederland, nog bekender dan nijntje natuurlijk!!!
Effe kijken wie er allemaal waren?
Party Hardy, OPtimus, Theesaus (ASSDUDE), Darkzwever, TAis, Iris, Dago, Ik, Bashv of zo.....ben ik iemand vergeten?
We hebben echt dik gestampt met zijn alle en het was echt dikke pret, volgende keer weer!!
Fotosessie komt volgende week wel......ik ga hem wel een keer wegbrengen 
ik ben brak
ik ben net wakker
ik moet naar school
en dan nog werken tot 10
vanavond misschien een leuk reportje
maar nu eerst ff liggen
| Originally posted by New Wave Bashv of zo |

| Originally posted by New Wave Effe kijken wie er allemaal waren? Party Hardy, OPtimus, Theesaus (ASSDUDE), Darkzwever, TAis, Iris, Dago, Ik, Bashv of zo.....ben ik iemand vergeten? |
zo en nu douchen en dan rijles....
| Originally posted by -TAIS- Kwamen we na een poosje Riz tegen waar de 4 TA'ers nog een cadeautje voor gekocht hadden ("Grover/Koekiemonster uit Sesamstraat"-pop |
erg leuk.
| Originally posted by magrec hey skatje 't was erg ok allemaal hehe maar als ik wist dat lijstintim uit zulke mafketels bestaat hehe nee was erg relext en erg lekkere sets ach ja op het einde gewoon pompende lexion grooves zo en nu douchen en dan rijles.... |

?
ben net wakker. De wekker heeft goed zijn best moeten doen om me wakker te krijgen: hij heeft 22 minuten staan loeien! 
Heb een hele leuke avond gehad. Blij verrast door de andere DJ's. Leander draaide lekker, en hield goed rekening met het feit dat ie opende. Klasse Leander!
Daarna San. Grappige jongen, jammer dat ik m niet wat langer heb gesproken. 
Draaide lekker. Progressive zoals progressive hoort te zijn (wat mij betreft): ritmisch, diep maar toch uplifting en met een drive. Iets wat ik heel erg miste in de set van James Holden in Kremlin laatst.
Lekker staat swingen in ieder geval!
Om kwart voor mijn platen gaan pakken en rustig bekeken wat ik allemaal bij me had.
De TA's hebben waarschijnlijk een smeerseltje voor hun keel nodig nu, kon ze goed horen 
't Ging vrij lekker. Even klein half uurtje iets minder, oren zaten dicht, muziek werd beetje grote brei, hoorde alleen nog maar hoge tonen. En toen kreeg ik ook nog eens woorden met iemand, en dan raak ik toch altijd ff van slag. Maar had een set van twee uur, en rest ging wel lekker. En het publiek blijkbaar ook. Behalve Darkzwever. Die vond het te weinig trance, en niet goed inspelend op het publiek.
De rest van TA vond dat ook zei hij. Ben dus wel benieuwd naar andere reacties (feedback is altijd welkom)
Naja, verder echt alleen maar positieve reacties gehad!
Erick E was voor mij een grote verrassing. Vond hem lekker draaien. Ken hem eigenlijk maar van 1 cd en 1 liveset, en beiden vond ik bagger. Heb hem dat ook verteld, kon ie wel om lachen (kon niet zien alleen of dat een lach van een boer met kiespijn was of een echte
)
Jammer dat ik jullie zo weinig heb gesproken. Volgende keer dan maar weer 
Onwijs bedankt voor Koekiemonster! Koekiemonster is alleen een reis aan het maken door Licht&Geluidland. Wilde hem pakken na afloop, maar kon hem niet vinden. Zal bij geluidsmensen terecht zijn gekomen, en die zouden contact opnemen. Ben er van overtuigd dat ie gewoon terecht komt, aangezien het mijn grote vriendje is 
megakoppijn...
maaruh, wel een gaaf feest, was nog nooit op die locatie geweest (terwijl ik hier al 4 jaar woon ofzo), maaruh was wel tof. Lachen dat al die TA's er waren hehe. Jammer dat ik zo laat binnen was, had zaalvoetbal verplichtingen (4-0 winst
) maarre, gezellig groepje was t daaro.
Over de muziek: er had wel iets meer uplifting in gemogen. Wel lekker dat die plaat breeder - tyrantanic nog werd gedraaid! van erick e weet ik niet meer zoveel eigenlijk, volgens mij hoorde ik punk nog ofzo. ben om kwart voor 5 weggegaan om de rijen te ontlopen.
| Originally posted by Eye-Riz Behalve Darkzwever. Die vond het te weinig trance, en niet goed inspelend op het publiek. De rest van TA vond dat ook zei hij. Ben dus wel benieuwd naar andere reacties (feedback is altijd welkom) |
volgens mij vond het publiek het juist wel leuk, ik wass iig blij verrast met je set op naar addiction 
He Riz...
Ik ben dus echt HELEMAAL naar de tering. Veel te veel gedronken gister, vanaf 19:00 tot 05:00 trance geluisterd etc etc.
Weet je wie ik was? Ik was degene die aan het hek met een piepklein klote-papiertje met TA erop naar jou aan het zwaaien was. Erg leuk want mijn hele shirt en broek zitten nu onder de rode onuitwasbare inkt hehehe.
Je draaide top, lekker hard, soepele overgangen (op die twee kleine foutjes na dan maar daar had je het zelf ook al over). Het enige wat ik een beetje jammer vond was dat je wat weinig de zaal inkeek. Opperste concentratie waarschijnlijk.....
Ik ga aan de studie. Tentamens voor de deur helahola.
Greetz Mack
hihihi, dus dat was jij 
Yup, it was I

moest erg lachen om je briefje. Wat had je ervoor gebruikt? lippenstift ofzo? 
Vergeten te zeggen: echt ONWIJS dat je een tshirt hebt laten drukken van Bymbo!!!!! Echt helemaal te gek 
Bymbo is naast zijn neefje van de Holy Grale nu het bekendste levende konijn van de wereld 
in ieder geval van Nederland 
[edit] ik bedoel New Wave met het tshirt. en nieuwsflash: koekiemonster is terug van zijn korte reis. heb sms-je gekregen dat ie gevonden is! hoeraaaaaaaa!!!)[/edit]