TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by Devilex on Jun-22-2008 19:44:

Wat een betonvoetbal

Posted by Jasperovitsj on Jun-22-2008 20:25:

Zoals wel te verwachten was natuurlijk.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-22-2008 21:06:

ik hoop zo hard dat die Italianen in de laatste seconden die 1-0 binnen krijge eh

Posted by FCB_Fanatic on Jun-22-2008 21:22:

YES!!!! ... de Italianen EINDELIJK naar huis

Posted by Jasperovitsj on Jun-22-2008 21:26:

\o/

Posted by Devilex on Jun-23-2008 06:10:

Nu tegen Rusland, moeilijk voor wie te supporteren aangezien beide ploegen me wel bekoren.

Posted by De Geert on Jun-23-2008 15:36:

quote:
Originally posted by Devilex
Nu tegen Rusland, moeilijk voor wie te supporteren aangezien beide ploegen me wel bekoren.

Na die overwinning tegen Nederland, krijgen de Russen toch wel mijn volledige steun!

Posted by FCB_Fanatic on Jun-23-2008 22:26:

ik heb sympathie voor beide teams, zowel Rusland als Spanje. Van mij mag dus de beste ploeg winnen van die match. Als de Russen hetzelfde spel als tegen Nederland kunnen ontwikkelen denk ik echter wel dat de Spanjaarden onderuit zullen gaan

Na zaterdag vraag ik mij trouwens ook af wat de Russen ervan terecht zouden brengen als ze nu ook nog eens hun beste spits ter beschikking zouden hebben (Pogrebnyak), dan zouden die helemaal onstopbaar zijn

Posted by FCB_Fanatic on Jun-25-2008 20:33:

2-2

en het staat terug gelijk: eerst gaat R�st� in de fout bij die 2-1, en daarna een blunder van Lehman met de 2-2 als resultaat . Ik had een moeilijk match verwacht voor de Duitsers, maar niet dat de Turken het hen ZO moeilijk zouden maken

edit: 3-2

Posted by FUSyke on Jun-25-2008 20:41:

Een slechte wedstrijd van de Duitsers, maar het blijft Duitsland �

Waar zijn die turkskes mee hun toeterkes nu

Posted by Zehra on Jun-25-2008 20:43:

Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2008 20:44:

Jammer, de Turken verdienden het op basis van deze match v��l meer dan de Duitsers om naar de finale te gaan.

Posted by Real on Jun-25-2008 20:50:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jammer, de Turken verdienden het op basis van deze match v��l meer dan de Duitsers om naar de finale te gaan.

Klopt. Maar je kent de Duitsers.

Zehra, wat supporter je toch voor een prutsploegje.

Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2008 20:55:

Ja Zehra, je had beter voor Belgi� of Nederland gesupporterd! Oh wait...

Posted by Real on Jun-25-2008 20:56:

Maar Belgi� doet toch helemaal niet mee ...

Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2008 20:57:

That's the point, jackass

Posted by Real on Jun-25-2008 20:58:

Enfin. Hup Spanje hup. De enige ploeg die de Europese titel nog waardig zou zijn.

Posted by Vishnu on Jun-25-2008 21:02:

Ergens wel jammer dat er nu geen ironische finale meer inzit tussen Turkije en Rusland op "Euro" 2008

Posted by FCB_Fanatic on Jun-25-2008 21:10:

quote:
Originally posted by Real
Enfin. Hup Spanje hup. De enige ploeg die de Europese titel nog waardig zou zijn.

bwa, de Russen hebben toch ook goed voetbal gebracht zenne (de tweede helft tegen Spanje niet meegerekend dan), bij momenten zelfs beter dan de Spanjaarden. Zo hebben de Spanjaarden wel verdient tegen Itali� gewonnen, maar geweldig hebben ze toen ook niet gespeeld

ik zou het de Russen dus ook wel gunnen ... de ploeg die zich morgen allesinds plaatst voor de finale mag die dan ook winnen voor mij. Die ploeg verkies ik toch altijd boven de Duitsers

Posted by FenixStyle on Jun-25-2008 21:11:

Tja ergens had ik het Turkije wel gegund.. (zal wel door m'n Genkse 'roots' komen + het feit dat ik de Duiters nooit graag zie winnen )

Maar soit, nu gaat mijn steun voluit naar Rusland.

Posted by Real on Jun-25-2008 21:17:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zo hebben de Spanjaarden wel verdient

Neen!

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
allesinds

Neen!

Het gaat nog steeds over het Europese kampioenschap. Rusland als kampioen zie ik niet direct zitten, hoewel zij tegen Nederland een sublieme wedstrijd gespeeld hebben. Daarom zet ik mijn geld in op Spanje, want voor de Duitsers supportert toch gewoonweg niemand.

Posted by Jasperovitsj on Jun-26-2008 20:55:

ESPANAAAAAAAAAAA

De Russen waren nergens. Nu de moffen nog

Posted by FCB_Fanatic on Jun-26-2008 21:34:

de Russen zijn nooit in hun spel gekomen (kunnen komen). Verdiende winst van Spanje

en hopelijk gaat Duitsland idd onderuit komende zondag

Posted by Config on Jun-26-2008 22:08:

GO Spanje

Posted by E-motion_error on Jun-27-2008 15:36:

De Russen maakten wel een heel tamme indruk, ze hebben Spanje niks in de weg gelegd. Nu vooral hopen dat Spanje EK wordt.

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »