TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Wat een betonvoetbal 
Zoals wel te verwachten was natuurlijk. 
ik hoop zo hard dat die Italianen in de laatste seconden die 1-0 binnen krijge eh 
YES!!!! ... de Italianen EINDELIJK naar huis 
\o/
Nu tegen Rusland, moeilijk voor wie te supporteren aangezien beide ploegen me wel bekoren.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Nu tegen Rusland, moeilijk voor wie te supporteren aangezien beide ploegen me wel bekoren. |
ik heb sympathie voor beide teams, zowel Rusland als Spanje. Van mij mag dus de beste ploeg winnen van die match. Als de Russen hetzelfde spel als tegen Nederland kunnen ontwikkelen denk ik echter wel dat de Spanjaarden onderuit zullen gaan
Na zaterdag vraag ik mij trouwens ook af wat de Russen ervan terecht zouden brengen als ze nu ook nog eens hun beste spits ter beschikking zouden hebben (Pogrebnyak), dan zouden die helemaal onstopbaar zijn 
2-2
en het staat terug gelijk: eerst gaat R�st� in de fout bij die 2-1, en daarna een blunder van Lehman met de 2-2 als resultaat
. Ik had een moeilijk match verwacht voor de Duitsers, maar niet dat de Turken het hen ZO moeilijk zouden maken
edit: 3-2 
Een slechte wedstrijd van de Duitsers, maar het blijft Duitsland �
Waar zijn die turkskes mee hun toeterkes nu

Jammer, de Turken verdienden het op basis van deze match v��l meer dan de Duitsers om naar de finale te gaan. 
| Originally posted by Jasperovitsj Jammer, de Turken verdienden het op basis van deze match v��l meer dan de Duitsers om naar de finale te gaan. |
Ja Zehra, je had beter voor Belgi� of Nederland gesupporterd! Oh wait...
Maar Belgi� doet toch helemaal niet mee ... 
That's the point, jackass 
Enfin. Hup Spanje hup. De enige ploeg die de Europese titel nog waardig zou zijn.
Ergens wel jammer dat er nu geen ironische finale meer inzit tussen Turkije en Rusland op "Euro" 2008 
| Originally posted by Real Enfin. Hup Spanje hup. De enige ploeg die de Europese titel nog waardig zou zijn. |
Tja ergens had ik het Turkije wel gegund.. (zal wel door m'n Genkse 'roots' komen + het feit dat ik de Duiters nooit graag zie winnen
)
Maar soit, nu gaat mijn steun voluit naar Rusland. 
| Originally posted by FCB_Fanatic Zo hebben de Spanjaarden wel verdient |
| Originally posted by FCB_Fanatic allesinds |
ESPANAAAAAAAAAAA
De Russen waren nergens. Nu de moffen nog 
de Russen zijn nooit in hun spel gekomen (kunnen komen). Verdiende winst van Spanje
en hopelijk gaat Duitsland idd onderuit komende zondag 
GO Spanje 
De Russen maakten wel een heel tamme indruk, ze hebben Spanje niks in de weg gelegd. Nu vooral hopen dat Spanje EK wordt.