TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Serieuze transferactiviteit nog op de laatste dag. Fellaini nr Everton voor 16 miljoen.
Op Sporza vermelden ze zelfs 18,5 miljoen. 
Dat voor een klein Belgje.
Fellaini krijgt direct het gezelschap van Saha. Berbatov trekt van Tottenham naar ManU. Pavloesjenko gaat dan weer naar Tottenham en Man City trekt Robinho aan.
Loting 1/16e finales Beker van Belgie (11-12 november):
Oostende (II) - Zulte Waregem
Dessel Sport (III) - FC Dender
Charleroi - Ronse (II)
Diegem Sport (III) - Lokeren
Moeskroen - Tubeke
KV Turnhout (III) - Roeselare
Seraing (III) - RC Genk
Bergen - Lierse (II)
Kortrijk - Standard
Club Brugge - Beveren (II)
RC Mechelen (III) - Germinal Beerschot
AA Gent - OH Leuven (II)
Anderlecht - Doornik (II)
KV Mechelen - Veldwezelt (III)
Mol-wezel (III) - Cercle Brugge
KVSK United (II) - Westerlo
Ik ben alvast tevreden dat we tegen Seraing spelen. Moet normaal gezien haalbare tegenstander zijn + het lijkt me een gezellige verplaatsing te zijn 
Racing Mechelen thuis tegen den Beerschot.
Die match ga ik met rood aanduiden in mijn agenda.
Waar is Antwerp? 
| quote: |
| Originally posted by Config Waar is Antwerp? |
| Originally posted by Progrez Racing Mechelen thuis tegen den Beerschot. Die match ga ik met rood aanduiden in mijn agenda. |
| Originally posted by FenixStyle Is er eigenlijk enige 'band' tussen Antwerp en Racing? Heb alvast vermoeden dat het daar een heet avondje gaat worden in Mechelen |
| Originally posted by Gladius expres verloren van Ronse om zich nu ten volle op de competitie te kunnen toeleggen =p vant weekend is het trouwens terug tegen Ronse! |
haha, schitterend 
Last-minute kwalificatiepronostiek:
Belgi� - Estland 1-2
3-0
2-1
Waarna Zot Ren�eken extreem vol van zichzelf gaat zijn, en de voltallige top van de Bond zich al wereldkampioen waant.
t is dus uiteindelijk 3-2 geworden, schande van die twee tegendoelpunten, maar we zullen maar blij zijn dat ze gewonnen hebben zeker 
yep, met momenten goed voetbal, maar verdedigend was het weer om te schreeuwen, die foutjes moeten er toch uit zekers. Ik geef Van Buyten nog 1 kans de woensdag, als hij het daar weer verknoeit moet hij uit de ploeg gvd.
Ik zie ons wel iets gaan rapen in Turkije btw
| Originally posted by Progrez Hopelijk verkopen ze hun thuisvoordeel niet zodat we naar ginder kunnen trekken. |
1-1
alvast hoopgevend ... heeft Rene eindelijk het licht gezien? 
Frank Raes: "De Petterrrrrrrrr"
Aangezien ik de pest heb aan voetbalwedstrijden op tv volgen, vertrek ik morgen richting Liverpool om daar Standard eens live aan het werk te zien.
Niet te onderschatten minpunt; eens in Engeland is alcohol op de bus en in het stadion verboden. Wat een apenland.
Van Buyten heeft zich vandaag ook nog eens nuttig gemaakt bij Bayern 
Deze avond spelen Club en Standard europees. Mijn pronostieken:
Young Boys Bern - Club Brugge: 3-0
Everton - Standard: 1-0
YB Bern - Club Brugge - 0-2
Everton - Standard - 0-0
YB Bern - Club Brugge 1-1
Everton - Standard 4-0
YB Bern - Club Brugge 1-1
Everton - Standard 1-0