TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »


Posted by Asperge on Jun-27-2002 15:55:

Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?


Posted by Dr. Kuipers on Jun-27-2002 16:09:

quote:
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?


Dat vroeg ik mij dus ook al af.

Heb nu al 3 keer mailtje gestuurd, maar nog niks gehoord.

Is denk ik nu zon dikke 15 min. geleden...


Posted by Little Theseus on Jun-27-2002 20:01:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod ) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!


Posted by -TAIS- on Jun-27-2002 22:20:

quote:
Originally posted by Little Theseus
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod ) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!


Morgen weet je het! Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens!!! Ennuh, school sux... leraren nog meer


Posted by Opti on Jun-27-2002 22:33:

quote:
Originally posted by Little Theseus
een hoop woorden

Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!


Rijbewijs: HOERRRRRRRRR
Studie: HOERRRRRRRRRRRR
Impulz: HOERRRRRRRRRRR


Posted by Donna on Jun-28-2002 06:14:

LTTTTTTTTTTTTTTTTTT : Carpe Diem!!!!!

Je hebt je rijbewijs ennnn je komt feesten met ons op impulz!!!!

Dis school denk je na t weekend maat weer s aan


Posted by kolkiewolkie on Jun-28-2002 06:17:

quote:
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?


dat wisselt nogal...

vriendin van me kreeg dus idd een kwartier nadat ze een meeltje met het onderwerp 'PRIJSVRAAG!!!!!!!!!!!" gestuurd had al bericht dat ze gewonnen had.. ik had een paar uur eerder al gestuurd...zonder onderwerp... nix gehoord, dus gisteren maar weer es geprobeerd, nu ook met onderwerp: 'PRIJSVRAAG!!".. binnen kwartier werd er gereplyed... dus ik denk MOOI!.. nog een kwartier later kreeg ik die van een dag eerder terug... is dus nix zinnigs over te zeggen...


Posted by Ding Chavez on Jun-28-2002 09:02:

Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die � 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?

GreetZ, DC


Posted by AlFerox on Jun-28-2002 10:47:

nou ik heb ze al binnen hoor de kaartjes..
gistermiddag meegedaan en vandaag in huis!



TOM HARDING HERE I COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME (cum?)


Posted by SnuggLe on Jun-28-2002 11:44:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die � 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?

GreetZ, DC


Bij DJ-Booth.
Heb net 2 kaarten verkocht aan mijn ex-vriendin. 30 euro voor 2

Greetz,
SnuggLe


Posted by franzelare on Jun-28-2002 13:44:

Wat ben jij een afzetter zeg

maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou


gaat je camera nog mee?


Posted by SnuggLe on Jun-28-2002 14:06:

quote:
Originally posted by franzelare
Wat ben jij een afzetter zeg

maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou


gaat je camera nog mee?


Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het.
kan ik wat drinken
Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt.


Posted by TranceFool on Jun-28-2002 15:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het.
kan ik wat drinken
Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt.

zeg gewoon dat je van een of ander partymagazine bent ofzo


Posted by AlFerox on Jun-28-2002 15:37:

ja en dan krijg je misschien nog wel een VIP-bandje om ook!


Posted by magrec on Jun-28-2002 15:49:

YO LT gefeliciteerd, (naja dat van school suckzzz)

c ya all tomorrow.
Hmm ik was te laat met gratis kaartjes nu kan ik helaas niemand meer in de buurt overtuigen om mee tegaan...


achja dan had ik ze toch in de eurogrooves tent moeten dumpen


Posted by SnuggLe on Jun-28-2002 20:15:

Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:


Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is

k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
ghehe mja nog wat meer
k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos

Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden


Posted by Little Theseus on Jun-28-2002 20:21:

thx all
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!

Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven )


Posted by DjRV on Jun-28-2002 20:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:


Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is

k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
ghehe mja nog wat meer
k zal wel ff iemand op ze bek tikken
ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos

Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden


henkieeeeeeeeeee gozert lijkt me gezellig


Posted by Gurian on Jun-28-2002 20:49:

Ik heb vandaag 2 maal 2 kaartjes binnengehad. Dus gelijk verpatst.
Eentje aan mn kameraad 20 euro en de rest voor 25 euro per stuk .
Mn kaartje er weer uit en de rest maak ik morgen wel op
DUs 1 uur vooraan in de bh tent ik hoop dat ik er ben (heb geen horloge dus)

En oja als je gepakt wordt voor een relletje of drugsbezit is er ook al een snelrechter aanwezig zodat je gelijk de bak in kan . Dat stond in de krant vandaag!!! dus hou er rekening mee.

Maar vorig jaar werdt je ook ontzettend goed gecontroleerd dus dat zal hopelijk dit jaar ook wel zo zijn


Posted by PatMcGroin on Jun-28-2002 22:17:

SEE YOU ALL THERE THEN!!!!


Posted by magrec on Jun-29-2002 07:26:

quote:
Originally posted by Little Theseus
thx all
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!

Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven )


uh hardhouse ik haha
Ik geloof dat het vanavond wel pokke weer gaat worden en de hh is dus open air maar we zullen wel zien,

godsamme ik baal dat er geen time schedule is, zo kan ik mijn school nooit goed plannen maar dit soort dingen wil ik meestal wel plannen niet dat ik dat dan ga volgen


Posted by Donna on Jun-29-2002 07:30:

quote:
Originally posted by Little Theseus
thx all
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!

Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven )


1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt


Posted by -TAIS- on Jun-29-2002 10:36:

quote:
Originally posted by Donna


1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt


Misschien moet je wel bij de zijkant naar binnen :P Maaruh, zonder dollen, KHEB ER ZIN IN!!!! Kannie wachten man!


Posted by Switch on Jun-29-2002 10:37:

woei ik kom ook, kheb afgesproken met Chicane, yarnie en nog wat mensen, meer bekend van RMF. zal een best feestie worden


Posted by eXos on Jun-29-2002 12:45:

quote:
Originally posted by Switch
...meer bekend van RMF.


LOL, en dat bestaat nog?


Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.