TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt?
| quote: |
| Originally posted by kreischer2000 Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt? |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Het leven is een gekkenhuis!
Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!!
Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student
Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel!
Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod 

) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!
Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Het leven is een gekkenhuis! Eergister: mn rijbewijs gehaald! w00h00!! Gisteren: Te horen gekregen dat ik een aantal tentamens niet kan herkansen en dat de overgang van mijn studiejaar niet meer mogelijk is; ik mag weer op zoek naar een nieuwe hogeschool, met dank aan een aantal leraren die gewoon hun vakantie belangrijker vonden dan het leven van een student Vandaag: Hoor ineens dat ik zaterdag vrij ben omdat ik dat MAANDEN geleden op had gegeven omdat ik naar impulz dacht te gaan. Kon dus niet vanwege de tentamens, maar nu dus wel! Heb toen ik over de gewonnen-kaartjes-regen hoorde heb ik meteen TAIS gebeld (hij deed het laagste bod ![]() ![]() ) en ALS hij hem op tijd thuisgestuurd krijgt dan ben ik gewoon van de PARTIJ!!!!!Damn ik heb echt brute gemengde gevoelens.... Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus een hoop woorden Rijbewijs w00t, studie f000ck, Impulz w0000000000000000t!!!!! |
LTTTTTTTTTTTTTTTTTT : Carpe Diem!!!!!
Je hebt je rijbewijs ennnn je komt feesten met ons op impulz!!!!
Dis school denk je na t weekend maat weer s aan
| quote: |
| Originally posted by kreischer2000 Ik heb net ook ff dat gemaild, hoe lang duurt het voor je een mailtje krijgt? |
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die � 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien 
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?
GreetZ, DC
nou ik heb ze al binnen hoor de kaartjes..
gistermiddag meegedaan en vandaag in huis!
TOM HARDING HERE I COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME (cum?)

| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die � 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien ![]() Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth? GreetZ, DC |

Wat ben jij een afzetter zeg

maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou 
gaat je camera nog mee?
| quote: |
| Originally posted by franzelare Wat ben jij een afzetter zeg ![]() maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou ![]() gaat je camera nog mee? |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het. kan ik wat drinken ![]() Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt. |
ja en dan krijg je misschien nog wel een VIP-bandje om ook!

YO LT gefeliciteerd, (naja dat van school suckzzz)
c ya all tomorrow.
Hmm ik was te laat met gratis kaartjes nu kan ik helaas niemand meer in de buurt overtuigen om mee tegaan...
achja dan had ik ze toch in de eurogrooves tent moeten dumpen 
Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:
Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is
Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden 
thx all 
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!
Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven
)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog: Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is ![]() Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden |
Ik heb vandaag 2 maal 2 kaartjes binnengehad. Dus gelijk verpatst.
Eentje aan mn kameraad 20 euro en de rest voor 25 euro per stuk
.
Mn kaartje er weer uit en de rest maak ik morgen wel op 


DUs 1 uur vooraan in de bh tent
ik hoop dat ik er ben (heb geen horloge dus)
En oja als je gepakt wordt voor een relletje of drugsbezit is er ook al een snelrechter aanwezig zodat je gelijk de bak in kan
. Dat stond in de krant vandaag!!! dus hou er rekening mee.
Maar vorig jaar werdt je ook ontzettend goed gecontroleerd
dus dat zal hopelijk dit jaar ook wel zo zijn
SEE YOU ALL THERE THEN!!!!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus thx all ![]() Ik heb echt zin in morgen zeg! waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!! Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven ) |
haha
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus thx all ![]() Ik heb echt zin in morgen zeg! waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!! Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven ) |
| quote: |
| Originally posted by Donna 1 uur voorin in de blackhole tent,dus bij de dj-booth en niet achterin waar je derin komt |
woei ik kom ook, kheb afgesproken met Chicane, yarnie en nog wat mensen, meer bekend van RMF. zal een best feestie worden 
| quote: |
| Originally posted by Switch ...meer bekend van RMF. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.