TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
heb je geen buren ofzow? 
gefeliciteerd dat het zo goed ging met je "optreden", nu nog +/- 8 jaar en dan ben je net zo groot als Tiesto haha 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus heb je geen buren ofzow? ![]() gefeliciteerd dat het zo goed ging met je "optreden", nu nog +/- 8 jaar en dan ben je net zo groot als Tiesto haha |
Ooit gehoord van Headphones !!!!!!!!!!!!!!!!Lol
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro thx....ja LOL Nee Ik heb geen buren Ooit gehoord van Headphones !!!!!!!!!!!!!!!!Lol |

| quote: |
| Originally posted by Bellie Huh dan mag jij me wel es uitleggen hoe jij oefent met koptelefoon?? koptelefoon gebruik je toch als monitor?? Maar i.i.g. Neem jij es een mix op dan.Ben benieuwd naar jou mixing skillz ![]() GREETZ!! |
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel) WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL He de mazzel ik ga ff oefenen |

| quote: |
| Originally posted by moogwai Leuk om te horen ![]() Maar die Thunder in Paradise is inderdaad erg goed.. Ik heb pas de singel inclusief Scot Project Remix gekocht bij de FRS voor 1 piek |
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Op cd????? In de Free record shop...hebben ze dat daar dan??? tering zeg!!!! |
.. maar niemand kent natuurlijk BEAM vs Cyrus.. dus blijft die lekker liggen en komt dus uiteindelijk in de bak met aanbiedingen te zitten (10 voor 10 piek
)
| quote: |
| Originally posted by moogwai Ja tuurlijk hebben ze die .. maar niemand kent natuurlijk BEAM vs Cyrus.. dus blijft die lekker liggen en komt dus uiteindelijk in de bak met aanbiedingen te zitten (10 voor 10 piek )Zit wel veel troep in zo'n bak.. maar af en toe vind je weleens iets leuk zoals Beam & Yanou - Rainbow Of Mine, BT - Dreaming, Luis Paris -Incantation, Hi-Gate - I Can Hear Voices/Caned And Unable, Alibi - Eternity, Push - Universal Nation en nog enkele andere... allemaal voor 1 piek gekocht |
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Ik dag eerst dat je op vinyl bedoelde jammer.....hehe lol |
| quote: |
| Originally posted by Bellie Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop...................... GREETZ!! |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop... |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop... |
| quote: |
| Originally posted by Bellie Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste shit. GREETZ!! |

Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel
NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <

dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS
..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk

...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken
,ja ik had het eerst niet eens door

,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooie
mad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt
was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.

Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend


wat goed begon eindige slecht
| quote: |
| Originally posted by Akira Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <![]() ![]() dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS![]() ..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk![]() ![]() ...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken![]() ,ja ik had het eerst niet eens door![]() ![]() ,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooie![]() mad:de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt ![]() was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten. ![]() ![]() Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend ![]() ![]() ![]() wat goed begon eindige slecht |
Jezus wat een kankerstreek zeg! Mocht je nog uitvinden wie t is...plaats dan ff een thread...ik wil je graag helpen wraak te nemen...
Godverdomme dat gewoon op zo'n kutmanier je leuke avond verneukt wordt!
Hey sterkte! 
| quote: |
| Originally posted by Akira Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten. ![]() ![]() |
Ik ben dit wekand helemaal loos gegaan in de plaatselijke dicotheek. Was wel geinig, na zoveel weken niet uitgeweest te zijn.
Jajajaja dit was me weer een bruut weekend zeg.Zaterdag lekker gestampt op Qlimax en zondag naar Awakenings geweest.Ben nu ook echt helemaal gebroken.Maar ja dat was het het zeker dubbel en dwars waard.
Ennuh Akira.......Damn wat een kankerstreek.Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt.Kwam ik terug van trainen stond mn deur open.Kijk ik in mn auto,Radio en mn cd map met 50 cd's weg.Teringjoden zijn dat soort mensen....
GREETZ!!
Echt kut man Akira
... ik mag dan niet racistisch zijn maar het zijn wel erg vaak Marokkanen en Turken die zo'n vuile kut streken uithalen 
Hey das vervelend Akira, had het nog niet gelezen.
Dat is kut man, al zouden die gasten nou eens gaan werken voor hun geld

Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren. |
| quote: |
| Originally posted by M5 he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.