TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Miss Proximus on May-28-2001 09:24:

heb je geen buren ofzow?
gefeliciteerd dat het zo goed ging met je "optreden", nu nog +/- 8 jaar en dan ben je net zo groot als Tiesto haha

Posted by Nastra Azzurro on May-28-2001 12:52:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
heb je geen buren ofzow?
gefeliciteerd dat het zo goed ging met je "optreden", nu nog +/- 8 jaar en dan ben je net zo groot als Tiesto haha

thx....ja LOL
Nee Ik heb geen buren Ooit gehoord van Headphones !!!!!!!!!!!!!!!!Lol

Posted by Bellie on May-28-2001 16:17:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

thx....ja LOL
Nee Ik heb geen buren Ooit gehoord van Headphones !!!!!!!!!!!!!!!!Lol

Huh dan mag jij me wel es uitleggen hoe jij oefent met koptelefoon??

koptelefoon gebruik je toch als monitor??

Maar i.i.g. Neem jij es een mix op dan.Ben benieuwd naar jou mixing skillz

GREETZ!!

Posted by Nastra Azzurro on May-28-2001 17:45:

quote:
Originally posted by Bellie

Huh dan mag jij me wel es uitleggen hoe jij oefent met koptelefoon??

koptelefoon gebruik je toch als monitor??

Maar i.i.g. Neem jij es een mix op dan.Ben benieuwd naar jou mixing skillz

GREETZ!!

Nou............Ik heb op me mixer een klein Knoppie waar staat HEADPHONE MIX dan kan je horen wat er uit de master (ookal staat de master naar beneden) komt en als je hem draait hoor je wat je Cue-ed.... dus dan kan je in je headphones mixen....... Ik had het ook op me ouwe Mixer dus..het is een standaard functie op mixers...

Ik heb nu een klein setje van 35 minuten op me computer staan...
Hoe kan je het uploaden ofzo dan ....(dat snap ik allemaal niet)
Ik ben wel op Napster(soms) WinMX Morpheus Audiognome Audiogalaxy dus misschien kan je het daarvandaan halen
Ik ben overal Nastra_Azzurro behalve napster=(carlcox95)

Posted by moogwai on May-28-2001 19:16:

quote:

Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK

maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel)
WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL
He de mazzel ik ga ff oefenen

Leuk om te horen

Maar die Thunder in Paradise is inderdaad erg goed.. Ik heb pas de singel inclusief Scot Project Remix gekocht bij de FRS voor 1 piek

Posted by Nastra Azzurro on May-28-2001 19:48:

quote:
Originally posted by moogwai

Leuk om te horen

Maar die Thunder in Paradise is inderdaad erg goed.. Ik heb pas de singel inclusief Scot Project Remix gekocht bij de FRS voor 1 piek

Op cd????? In de Free record shop...hebben ze dat daar dan???
tering zeg!!!!

Posted by moogwai on May-28-2001 19:54:

quote:

Op cd????? In de Free record shop...hebben ze dat daar dan???
tering zeg!!!!

Ja tuurlijk hebben ze die .. maar niemand kent natuurlijk BEAM vs Cyrus.. dus blijft die lekker liggen en komt dus uiteindelijk in de bak met aanbiedingen te zitten (10 voor 10 piek )

Zit wel veel troep in zo'n bak.. maar af en toe vind je weleens iets leuk zoals Beam & Yanou - Rainbow Of Mine, BT - Dreaming, Luis Paris -Incantation, Hi-Gate - I Can Hear Voices/Caned And Unable,
Alibi - Eternity, Push - Universal Nation en nog enkele andere... allemaal voor 1 piek gekocht

Posted by Nastra Azzurro on May-28-2001 20:00:

quote:

Ja tuurlijk hebben ze die .. maar niemand kent natuurlijk BEAM vs Cyrus.. dus blijft die lekker liggen en komt dus uiteindelijk in de bak met aanbiedingen te zitten (10 voor 10 piek )

Zit wel veel troep in zo'n bak.. maar af en toe vind je weleens iets leuk zoals Beam & Yanou - Rainbow Of Mine, BT - Dreaming, Luis Paris -Incantation, Hi-Gate - I Can Hear Voices/Caned And Unable,
Alibi - Eternity, Push - Universal Nation en nog enkele andere... allemaal voor 1 piek gekocht

das lekker dan man........gelukkig kent niet iedereen die nummers....

Ik dag eerst dat je op vinyl bedoelde jammer.....hehe lol

Posted by Bellie on May-28-2001 20:05:

quote:

Ik dag eerst dat je op vinyl bedoelde jammer.....hehe lol

Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop......................

GREETZ!!

Posted by moogwai on May-28-2001 20:10:

quote:

Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop......................

GREETZ!!

Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop...

Posted by Nastra Azzurro on May-28-2001 20:23:

quote:

Is het zo.... zeker net zo duur
toen je eerst FRS zei d8 ik dat je een op ander viniel shop bedoelde,maar toen later zag ik het......
dus...Ik heb weleens een vinyl voor �1 gekogt toen was het 3 piek in Engeland.......Had ik er maar meer gekogt, toen kende ik nog niet zo veel shit...
maarja...Ik vin het gewoon fuckin duur hier in NL ......als ik platen ga kopen koop ik minstens 10 want dan heb je een lekker nieuwe setje.... 10 platen ben je makkelijk 200 piek kwijt....
Als ik naar UK ga koop ik altijd mega veel want daar kan je ze tussen �2 en �6 meestal zijn ze er 4.99 dus das lekker....en je kan ze op elke hoek halen bij Virgin en HMV........

Posted by Bellie on May-28-2001 20:25:

quote:

Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste shit.

GREETZ!!

Posted by Akira on May-29-2001 00:28:

quote:

Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste shit.

GREETZ!!

en op die oude troep ziet natuurlijk niet iedereen te wachten hehehe

Posted by Akira on Jun-03-2001 20:40:

Dancing Dude

Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken,ja ik had het eerst niet eens door,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooiemad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend
wat goed begon eindige slecht

Posted by Remy D on Jun-03-2001 20:47:

quote:
Originally posted by Akira
Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken,ja ik had het eerst niet eens door,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooiemad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend
wat goed begon eindige slecht

Dat is klote man.

Posted by Miss Proximus on Jun-04-2001 07:50:

Jezus wat een kankerstreek zeg! Mocht je nog uitvinden wie t is...plaats dan ff een thread...ik wil je graag helpen wraak te nemen... Godverdomme dat gewoon op zo'n kutmanier je leuke avond verneukt wordt!
Hey sterkte!

Posted by eXos on Jun-04-2001 08:24:

quote:
Originally posted by Akira
Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.

he he COOL

Posted by Dj Lex on Jun-04-2001 10:34:

Jester

Ik ben dit wekand helemaal loos gegaan in de plaatselijke dicotheek. Was wel geinig, na zoveel weken niet uitgeweest te zijn.

Posted by Bellie on Jun-04-2001 16:12:

Jajajaja dit was me weer een bruut weekend zeg.Zaterdag lekker gestampt op Qlimax en zondag naar Awakenings geweest.Ben nu ook echt helemaal gebroken.Maar ja dat was het het zeker dubbel en dwars waard.

Ennuh Akira.......Damn wat een kankerstreek.Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt.Kwam ik terug van trainen stond mn deur open.Kijk ik in mn auto,Radio en mn cd map met 50 cd's weg.Teringjoden zijn dat soort mensen....

GREETZ!!

Posted by moogwai on Jun-04-2001 19:35:

Echt kut man Akira ... ik mag dan niet racistisch zijn maar het zijn wel erg vaak Marokkanen en Turken die zo'n vuile kut streken uithalen

Posted by Dj Lex on Jun-06-2001 17:30:

Hey das vervelend Akira, had het nog niet gelezen.

Posted by TranceFool on Jun-06-2001 17:47:

Dat is kut man, al zouden die gasten nou eens gaan werken voor hun geld

Posted by Dj Lex on Jun-06-2001 18:50:

Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren.

Posted by M5 on Jun-06-2001 19:10:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren.

he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur...

Posted by Dj Lex on Jun-06-2001 19:55:

quote:
Originally posted by M5

he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur...

haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he

Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »