TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Ik wil niet mierenneukerig doen, maar het is: "He LULLO, heb je nog geneukt?". (Ken je klassiekers zeg maar..) |
| Originally posted by franzelare maaruh Ruben nog geneukt?? |
Originally posted by kolkiewolkie enz.... |
of doen jullie rare spelletjes met voeten enzo, vandaar dat je je tenen kapot hebt....wil niet weten wat jullie uitspoken
LOL
Hier kunnen Robin en Trancezoner zich eens lekker op uitleven 
you're evil
lol, wat een 2-jaars-kick!
ben nog maagd trouwens
heb wel vaker ERG kinky gesprekken met een bepaald meisje 
PRATEN IS GEEN SPUITEN 
| Originally posted by _Supreme lol, wat een 2-jaars-kick! ben nog maagd trouwens heb wel vaker ERG kinky gesprekken met een bepaald meisje |
| Originally posted by eieregooie PRATEN IS GEEN SPUITEN |
Mijn eerste keer was met een collega-maagd dus was het een beetje relaxen en aanrommelen. Is eigenlijk gelijk goed bevallen 
Je rommelt nog steeds maar wat aan? 
Eerlijk gezegd wil je op mijn leeftijd alleen nog maar liggen en anderen het werk laten doen
Alhoewel je soms zo'n bui hebt waarin je gaat twijfelen aan je sexuele capaciteiten en vervolgens gaat kijken 'of je het nog kan'
Dat zijn bijna net zulke lekkere n**kpartijen als goedmaaksex of afscheidssex
Ben je al zo oud? 
Ik vrees dat t niet veel scheelt met mij tbh 
| Originally posted by jp Eerlijk gezegd wil je op mijn leeftijd alleen nog maar liggen en anderen het werk laten doen Alhoewel je soms zo'n bui hebt waarin je gaat twijfelen aan je sexuele capaciteiten en vervolgens gaat kijken 'of je het nog kan' Dat zijn bijna net zulke lekkere n**kpartijen als goedmaaksex of afscheidssex |