TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen! - Part II
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Siesta on Jun-27-2002 21:19:

quote:
Originally posted by eieregooie

Het schijnt dat er 2 retail versies uitkomen? Klopt dat?

ik zou het niet weten, dat merken we vanzelf d8 ik zo

greenlight vindik erg chill, lekker voor op de zondagmorgen

greetz

Posted by Siesta on Jun-27-2002 21:21:

Re: Sweet!!!

quote:
Originally posted by Leander
* Tijuana - Groove is in the Air (Bedrock)

dat is die mooie rode hoes tog?, met simon's future dreams mix, en moonface mix?

ik vind beide kanten lekker, ik heb hem zelf nl ook,

grteetz

Posted by tijs08 on Jun-28-2002 10:22:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
Beat pusher - murto (-->b-side rulezz!)

ROKKI!!!!!!!!!

haha das echt een bruut nummer.. als die bass erin knalt niet normaal lekker!

Posted by New Wave on Jun-28-2002 17:49:

Lars Klein - Encodings
Stigmata 4/10
TST 10

Toch maar effe ouwe stigmata gekocht...4/10 echt echt phanking snoei bruut harde bangin' SCHRANZZZZ!!!!

Posted by mrjvp on Jun-28-2002 19:59:

Accesive Rhythm - Activate
En Motion - Getting away with it (Thrillseekers Remix)
Tiesto - Love's on fire (Remixes)

Posted by eieregooie on Jun-29-2002 02:41:

quote:
Originally posted by mrjvp
Accesive Rhythm - Activate

Waar hebbie die nou weer vandaan???

Posted by ChooChoo on Jun-29-2002 13:48:

quote:

Ik heb m ook al besteld bij www.juno.co.uk

Dus mijn nieuwe plaatjes:

Accessive Rhythm - Activate
Solar Stone - Solarcoaster

greetz

Posted by erm on Jun-29-2002 14:29:

Afro Beat Kingz - Searching the Galaxy
Katai - Turn of Me
Vitalic - Pony ep
Illuminati - Bohemian Groove
Darius - Ira
Haktan O`Nal - Subfreakie (Timo Maas Remix)

en een klassieker : sasha and john digweed - age of love (trance dub & fantasy mix)

Posted by AlFerox on Jun-29-2002 14:39:

quote:
Originally posted by erm

Vitalic - Pony ep

You prefer cocaine.. dance like a machine!

Posted by mrjvp on Jun-29-2002 14:50:

quote:

Heb m inderdaad van juno, maar ik zag dat ze al niet meer leverbaar zijn. Weet niet of dat je m vandaag nog hebt kunnen bestellen, had niet eerder deze reply gezien.

Posted by eieregooie on Jun-29-2002 17:37:

Nee, niet besteld... Zie het nu pas... Maar alsie bij Juno geweest is krijg ik 'm waarschijnlijk toch wel... Ben niet zo'n fan van bestellen... gaat liever naar de winkel... Maar heb toch een inet bestelling gedaan donderdagochtend, en khad 'm vrijdag al... dat waren de volgende plaatjes:

- Oakenfold - Southern Sun / Ready Steady Go (US release, met wel de volledige ti�sto remix erop en sabato breakz mix, g&d en liquid todd mixes van SS en album, pmt, trailer trash en layo & bushwacka mix van RSG)Dubbelaar dus voor slechts 13 pleuro's...
- Oceanlab - Sky Falls Down (instrumental en vocal(!!!)) �5,5
- Vac-Scene - My Emotion (original, kid vicious) Die had ik nog niet en hij spreidt ook de verzenkosten een beetje (O:

Grtz!

Dinsdag Solarcoaster ophalen... ik wil eerderrr!!!

Posted by tijs08 on Jun-29-2002 19:25:

quote:

Dinsdag Solarcoaster ophalen... ik wil eerderrr!!!

Heb hem binnen!!!!
Ik ben maar ff naar Den Haag gereden.. en daar hadden ze hem om 4 uur binnen!!

echt super nummertje!! zet nu lekker te chillen op die fantastiche solar stone strings!!!

Posted by Opti on Jun-29-2002 20:12:

kopen jullie eigenlik weleens iets wat buiten je draai "genre" ligt? Dus bijv New Wave die techno draait en een clubplaatje haalt, zoites zeg maar

Posted by DJ Bazz on Jun-29-2002 20:40:

quote:
Originally posted by Optimus
kopen jullie eigenlik weleens iets wat buiten je draai "genre" ligt? Dus bijv New Wave die techno draait en een clubplaatje haalt, zoites zeg maar

als ik in een foute bui wil ik nog wel eens een wat houseachtig plaatje kopen, maar veel verder ga ik toch echt niet. tenminste dat ben ik nog niet gegaan, of het moet echt zo'n masterlijke plaat zijn die ik gewoon MOET hebben.

Posted by tijs08 on Jun-29-2002 20:45:

quote:

ik heb het nog nooit gedaan, en dat komt mede doordat ik het gewoon heel erg zonde vind van mijn geld.. koop liever een goeie trance plaat voor 10 E dan dat ik er een uitstapje voor maak van 10 E.. dat soort nummers heb ik dan wel op mp3 en dan brand ik die wel...

quote:

tenminste dat ben ik nog niet gegaan, of het moet echt zo'n masterlijke plaat zijn die ik gewoon MOET hebben

voorbeeld voor mij: Slam - Lifetimes
das dus wel een must voor me.. en die valt wel erg buiten mijn genre

Posted by eieregooie on Jun-29-2002 22:18:

quote:

Jawoor... ik koop weleens wat bekende groovjes... Zoals Rise van de Soul Providers bijvoorbeeld, vinnik soms best wel lekker, die swingplaatjes. Maar ik koop er niet veel hoor... Is vaak leuk voor het begin van een feestje als het nog niet zo druk is bijvoorbeeld...

En sja, wat is mijn genre... Trance met een beetje proggie hier en daar... Dus ik heb ook wat progressive plaatjes... Zolang ik het maar mooie muziek vindt, waarom niet... Voorwaarde is wel dat het draaibaar moet zijn en dat je het ergens weleens in een mixje zou kunnen stoppen... als het alleen om te luisteren is koop ik geen plaat maar brand ik bijv. een CDtje, of als ik het heel goed vind koop ik een CDtje...

Ik koop ook helemaal geen trance CD's... althans, nauwelijks... Ik luister ze ergens en onthou de goeie nummers, die probeer ik dan op vinyl te scoren...

[OFF TOPIC]
Pimpwar game is bijna afgelopen... Ken nie wachten tot de nieuwe games er zijn
[/OFF TOPIC]

Posted by Siesta on Jun-30-2002 17:22:

ik koop alles wat ik leuk vind, dat kan echt uitlopen van groove tot hardcore .

zo hou jeje eigen ding

greetzor

Posted by New Wave on Jul-01-2002 21:31:

quote:

clubplaatje......en.......New Wave.......

WMMMMMHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......hoe kom je daar nou weer bij

OKee, vandaag weer weze shoppen (JA OP NATIONALE EURO-STAAK-DAG JA!!!! )

Ignition Technician - Highlife e.p.
Blackout Audio - 005

Posted by eieregooie on Jul-02-2002 18:40:

Okeej!!! Het is weer dinsdag...

En deze dinsdag betekend dat SOLARCOASTER!!!

Ja, die heb ik dus ook nu... en daarbij:

En-Motion - Getting Away With It (thrillseekers instrumental mix)(onesided whitelabel)
en
Indiana - Do You Hear Me (original mix(!!!) + dino lenny remix) Heel apart, maar wel lekker...

Grtz!!!

Posted by mrjvp on Jul-03-2002 16:49:

quote:
- Oakenfold - Southern Sun / Ready Steady Go (US release, met wel de volledige ti�sto remix erop en sabato breakz mix, g&d en liquid todd mixes van SS en album, pmt, trailer trash en layo & bushwacka mix van RSG)Dubbelaar dus voor slechts 13 pleuro's...

Staat deze toevallig op Maverick?? Heb de perfecto schijf, met daarop ook de afgekapte tiesto mix, wil graag de volledige versie.

Posted by AFA on Jul-03-2002 17:00:

Ik heb net ook weer wat lekkere (oude) platen besteld want ben pas een paar weken in het bezit van TTs.

Asys - Acid Nightmare 1
Brooklyn Bounce - Club Bizarre RMX
Dj Isaac - On The Edge / Beat The Silence
Dj Tiesto - Lethal Industry (2LP)
Marco V. - Simulated
Mauro Picotto - Pulsar 2002 Rmx
Microbots - Cosmic Evolution 1 (was al lang naar deze op zoek)
The New Frontier aka Zenith - Musica Che Domina (:toocool
Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums

Posted by tijs08 on Jul-03-2002 17:47:

Thumbs up

quote:

Staat deze toevallig op Maverick?? Heb de perfecto schijf, met daarop ook de afgekapte tiesto mix, wil graag de volledige versie.

Yep.. klopt. Echt klote dat die Perfecto een fade out heeft.. maar om dan ook die Maverick te kopen vind ik net iets teveel van het goeie

Gister nog ff wat nieuwe aankooptjes gedaan:

Second Sun - Empire
Heiko Laux - Ornaments (Synthesized) !!VET!! echt buiten mijn straatje
Pale-X - Eightball (ouwetje maar wel lekkaaah!)

en bij de online shop van bonzai:

Push - Strange World
Coast 2 Coast - Home
Velvet Girl - Promise U Heaven

moet op die laatste alleen nog wel ff wachten denk ik...

Posted by mrjvp on Jul-03-2002 18:18:

quote:
Originally posted by tijs08
Yep.. klopt. Echt klote dat die Perfecto een fade out heeft.. maar om dan ook die Maverick te kopen vind ik net iets teveel van het goeie

Nou ik heb het er toch voor over. Vind het echt een klote streek van perfecto. Kon de promo toen aankomen, maar vond m toch net iets te duur (23 euro). Nu achteraf toch een beetje spijt.....

Posted by eieregooie on Jul-03-2002 18:58:

quote:
Originally posted by mrjvp

Yep, da's die Maverick dubbelaar...

Posted by mrjvp on Jul-03-2002 19:49:

Zijn de lyrics van de vocalen hetzelfde als de promo?? Ik hoorde namelijk dat de perfecto release net iets anders was.

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »