TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Sasha vs Digweed, dat moet toch minstens een set van 3 u worden dan 
Scooter op de Mainstage! 
Myspace Les Petits Pilous:
25.jul.2009 20:00
Tomorrowland Festival - Main Stage with The Subs, Felix Da Housecat & Martin Solveig Antwerp
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Main Stage with The Subs, Felix Da Housecat & Martin Solveig |
Die stonden verleden jaar toch ook al allemaal op de main?
Het zal wel weer zo'n StudioBrussel fidget electrohouse publiekje aanboren die denken dat ze elektronische muziek kennen; maar zo erg is dat niet gezien er elders wel kwaliteit te vinden zal zijn 
inderdaad.. who cares wie er op de main staat.. met de namen die nu al bekend zijn ben ik al meer dan content 
| Originally posted by Config inderdaad.. who cares wie er op de main staat.. met de namen die nu al bekend zijn ben ik al meer dan content |
:
waanzin he 
| Originally posted by FredNova waanzin he |
Moest ik een kat hebben, zou ik ze denkelijk wel sturen deze editie. Helaas heb ik geen kat.
AAAAAAAAA
geschifte line up gewoon !
All�, het begint er eindelijk een beetje deftig uit te zien 
Heerlijk! Ik ben 100% zeker present.
PvD & Neophyte 
| Originally posted by FenixStyle Joris Voorn - Timo Maas - Radio Slave - James Zabiela - Aril Brihka - Neophyte - Dj Koze |
Binnenkort keer achter kaartjes gaan.
heerlijke namen erbij gekomen 
het mogen mss mooie namen zijn, voor mij persoonlijk blijft het nog steeds een magere line-up. Gelukkig zijn er nog niet veel trance namen bekend gemaakt, het kan dus enkel maar beteren 
| Originally posted by FCB_Fanatic het mogen mss mooie namen zijn, voor mij persoonlijk blijft het nog steeds een magere line-up. Gelukkig zijn er nog niet veel trance namen bekend gemaakt, het kan dus enkel maar beteren |
Trance is toch totaal geen festivalmuziek.
lol
btw: Jon O'Bir is Fenix vergeten in zijn lijstje
| Originally posted by FredNova lol btw: Jon O'Bir is Fenix vergeten in zijn lijstje |

Sash van Encore Une Fois? Op welke stage gaan ze die zetten dan
| Originally posted by Devilex Sash van Encore Une Fois? Op welke stage gaan ze die zetten dan |
| Originally posted by De Geert Het is hem inderdaad, volgens de tourdates op zijn site. Om volledig te zijn, zouden ze dan eigenlijk DJ Sash! moeten vermelden (met uitroepteken)... Leuke line-up al! Ik zit hier al fameus te vloeken, aangezien ik pas de zondag ga thuiskomen van op reis... Moest de time-table meevallen, ga ik dan nog effe een kijkje nemen. |