TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Haha cool ![]() De ene Newbie verteld de andere hoe relaxt t hier is. |
relaxed dus 
| quote: |
| Originally posted by Spinnin Jack *knip* |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox nog iemand uit Delft!? in Delft wonen alleen maar sukkels!! kunnen jullie niet een eigen forum oprichten ofzo? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze post nou werkelijk is... |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox zeg, ga jij even lekker konijnen vangen ofzo! |
Alferox woont zelf in Delft nerds!
| quote: |
| Originally posted by Optimus Alferox woont zelf in Delft nerds! |
Nou hier ben ik dan weer. Ik zal er nu maar eens een verhaaltje bij plakken.
Ik ben Maaike, 20 jaren jong en trance is een van mijn favoriete muziekstijlen. Een liefhebber van allerlei soorten trance van soft tot hard. Ik heb wel een beetje een favoriet en dat is Tiesto. Dit jaar ben ik van plan om me te gaan vermaken bij Lowlands, verder heb ik nog niets speciaals gepland voor deze zomer!
| quote: |
| Originally posted by Optimus Alferox woont zelf in Delft nerds! |
| quote: |
| Ik ben Maaike, 20 jaren jong en trance is een van mijn favoriete muziekstijlen. Een liefhebber van allerlei soorten trance van soft tot hard. Ik heb wel een beetje een favoriet en dat is Tiesto. Dit jaar ben ik van plan om me te gaan vermaken bij Lowlands, verder heb ik nog niets speciaals gepland voor deze zomer! |
[/Gospel mode uit]
Ik dacht eerst, wat moet ik in hemelsnaam op Lowlands? Ik heb er veel mensen erover gesproken en ja ik heb er zin in!
Dit wordt mijn derde keer Tiesto! Meeten met mij? Hahahaha..
| quote: |
| Originally posted by Emphelator Dat zegt dan toch wel iets over hoe het hier is |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Alferox woont zelf in Delft nerds! |
| quote: |
| Meeten met mij? Hahahaha.. |
| quote: |
| Originally posted by DjSuez ja...das echt een belachelijk idee...dan niet... |

Leek me best leuk om te meeten maar ok dan niet.

Meeten met dat zooitje gekken van TA
weet je het zeker?
help wat een enge schermen en poppetjes
| quote: |
| Originally posted by Maaike Leek me best leuk om te meeten maar ok dan niet. |

| quote: |
| Originally posted by T.H.C. (Wie weet hoe je zo'n link eigenlijk een kewl naampje kan geven? zoals link--->hier<---) |
dan moet je op dat knoppie http:// hierboven klikken 
He Sukkels!
Deze thread was bedoeld voor de newbies en niet voor 'lul-maar-raak-over-van-alles-en-nog-wat'thread!

Dan maar een nieuwe
:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=55875
**CLOSED**
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.