TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by Emphelator on Jul-10-2002 20:50:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Haha cool

De ene Newbie verteld de andere hoe relaxt t hier is.


Dat zegt dan toch wel iets over hoe het hier is


Posted by total woot on Jul-10-2002 21:43:

relaxed dus


Posted by AlFerox on Jul-11-2002 07:42:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack

*knip*



nog iemand uit Delft!?
in Delft wonen alleen maar sukkels!! kunnen jullie niet een eigen forum oprichten ofzo?





























Posted by New Wave on Jul-11-2002 08:33:

quote:
Originally posted by AlFerox


nog iemand uit Delft!?
in Delft wonen alleen maar sukkels!! kunnen jullie niet een eigen forum oprichten ofzo?



Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze post nou werkelijk is...


Posted by AlFerox on Jul-11-2002 08:45:

quote:
Originally posted by New Wave


Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze post nou werkelijk is...


zeg,

ga jij even lekker konijnen vangen ofzo!


Posted by New Wave on Jul-11-2002 08:49:

quote:
Originally posted by AlFerox


zeg,

ga jij even lekker konijnen vangen ofzo!


Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze 2 posts nou werkelijk zijn...


Posted by Opti on Jul-11-2002 10:20:

Alferox woont zelf in Delft nerds!


Posted by Emphelator on Jul-11-2002 11:03:

quote:
Originally posted by Optimus
Alferox woont zelf in Delft nerds!


LOL


Posted by Maaike on Jul-12-2002 17:04:

Nou hier ben ik dan weer. Ik zal er nu maar eens een verhaaltje bij plakken.

Ik ben Maaike, 20 jaren jong en trance is een van mijn favoriete muziekstijlen. Een liefhebber van allerlei soorten trance van soft tot hard. Ik heb wel een beetje een favoriet en dat is Tiesto. Dit jaar ben ik van plan om me te gaan vermaken bij Lowlands, verder heb ik nog niets speciaals gepland voor deze zomer!


Posted by New Wave on Jul-12-2002 17:20:

quote:
Originally posted by Optimus
Alferox woont zelf in Delft nerds!


Ech alle mensen uit Delft zijn sukkels!!


Posted by DjSuez on Jul-12-2002 17:41:

quote:
Ik ben Maaike, 20 jaren jong en trance is een van mijn favoriete muziekstijlen. Een liefhebber van allerlei soorten trance van soft tot hard. Ik heb wel een beetje een favoriet en dat is Tiesto. Dit jaar ben ik van plan om me te gaan vermaken bij Lowlands, verder heb ik nog niets speciaals gepland voor deze zomer!



Chill!! Nog iemand die Tiesto op Lowlands gaat bewonderen!! Misschien kunnen we meeten met zen tween...

[Gospel mode aan]Wordt de 5e keer Tiesto dit jaar...ik ben gezegend!! [/Gospel mode uit]


Posted by Maaike on Jul-12-2002 17:51:

Ik dacht eerst, wat moet ik in hemelsnaam op Lowlands? Ik heb er veel mensen erover gesproken en ja ik heb er zin in!

Dit wordt mijn derde keer Tiesto! Meeten met mij? Hahahaha..


Posted by zarch on Jul-12-2002 20:46:

quote:
Originally posted by Emphelator


Dat zegt dan toch wel iets over hoe het hier is

hehehe, beetje late reactie ook. Heey ronald, lau hier he?


Posted by zarch on Jul-12-2002 20:53:

quote:
Originally posted by Optimus
Alferox woont zelf in Delft nerds!

Dank je


Posted by DjSuez on Jul-13-2002 15:49:

quote:
Meeten met mij? Hahahaha..


ja...das echt een belachelijk idee...dan niet...


Posted by mr.marcello on Jul-13-2002 17:06:

quote:
Originally posted by DjSuez
ja...das echt een belachelijk idee...dan niet...


LOL!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by Maaike on Jul-14-2002 22:02:

Leek me best leuk om te meeten maar ok dan niet.


Posted by New Wave on Jul-15-2002 08:24:

Meeten met dat zooitje gekken van TA weet je het zeker?


Posted by Stivvekk on Jul-15-2002 14:10:

help wat een enge schermen en poppetjes


Posted by T.H.C. on Jul-15-2002 15:17:

quote:
Originally posted by Maaike
Leek me best leuk om te meeten maar ok dan niet.


sja klein meetinkje komt er misschien wel,komt later wel.Er gaan er alleen niet zo veel
http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=lowlands (Wie weet hoe je zo'n link eigenlijk een kewl naampje kan geven? zoals link--->hier<---)


Posted by tijs08 on Jul-15-2002 15:20:

quote:
Originally posted by T.H.C.

(Wie weet hoe je zo'n link eigenlijk een kewl naampje kan geven? zoals link--->hier<---)





Kijk hier maar eens!


Posted by Jappio on Jul-15-2002 15:21:

dan moet je op dat knoppie http:// hierboven klikken


Posted by eXos on Jul-15-2002 16:49:

He Sukkels!

Deze thread was bedoeld voor de newbies en niet voor 'lul-maar-raak-over-van-alles-en-nog-wat'thread!


Posted by eXos on Jul-15-2002 17:03:

Dan maar een nieuwe :

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=55875


**CLOSED**


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.