TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Posted by DJ Bazz on Jun-22-2002 20:26:

quote:
Originally posted by moogwai
Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc..

damn hier in groningen ook al met de 1/8ste finales, zat ik net ff rielekst mijn nieuwe platen te luisteren, komt er zo'n dikke groep turken door het dolle heen door de straat gerend.

maareh iig wel vet dat Zuid Korea door is, had er wel een beetje op gerekend sinds die overwinning op Itali�. Maarja Spanje blijft natuurlijk wel een supergoede ploeg, ik hoop op een finale Brazili� - Zuid Korea!

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 12:19:

quote:
Originally posted by moogwai
En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen!
Duitsland dus

Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazili� worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by arrows on Jun-23-2002 12:36:

quote:
Originally posted by mr.marcello

Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazili� worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!!

Met vriendelijke groet.

yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden.
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is.

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 12:39:

quote:
Originally posted by arrows
Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is.

Als je inderdaad alleen al naar die Kahn kijkt.....echt niet normaal wat een voetbalbeest!!! Dat zijn de personen waar een kampioenselftal op kan leunen!!!

Met vriendelijke groet

Posted by Jappio on Jun-23-2002 14:24:

quote:

en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen

w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt..

we shall see

Posted by TimeportE on Jun-23-2002 14:38:

quote:
Originally posted by Jappio
w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt..

dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix..

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 14:39:

quote:
en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen

Dat valt wel mee hoor! Kijk maar eens naar Brazili�, die hebben alleen Engeland maar gehad als zware opponent.....
Maar inderdaad: we shall see!

Met vriendelijke groet.

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 14:43:

quote:
Originally posted by TimeportE
dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix..

Hij is misschien niet zo nadrukkelijk aanwezig op het veld, maar hij kan het wel degelijk hoor!!!
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de laatste groepswedstrijd van Duitsland tegen Kameroen en hoe hij dan 3 man van Kameroen in de luren legt........echt schitterend!! En hij legt ze niet alleen in de luren, maar passt de bal ook nog eens goed naar Bode die de 1-0 maakt!

Met vriendelijke groet.

Posted by TimeportE on Jun-23-2002 14:55:

quote:

Hij is misschien niet zo nadrukkelijk aanwezig op het veld, maar hij kan het wel degelijk hoor!!!
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de laatste groepswedstrijd van Duitsland tegen Kameroen en hoe hij dan 3 man van Kameroen in de luren legt........echt schitterend!! En hij legt ze niet alleen in de luren, maar passt de bal ook nog eens goed naar Bode die de 1-0 maakt!

das dan wel waar..

maar kijk eens naar de wedstrijd tegen de VS.de hele wedstrijd werd hij gewoon ge0wned door die verdedegers iig over de grond, hij kwam der nie langs! hij was ook nie gevaarlijk (op die bal op de paal na dan)..

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 15:27:

quote:
maar kijk eens naar de wedstrijd tegen de VS.de hele wedstrijd werd hij gewoon ge0wned door die verdedegers iig over de grond, hij kwam der nie langs! hij was ook nie gevaarlijk (op die bal op de paal na dan)..

En daar moet ik jou weer gelijk in geven!

Met vriendelijke groet.

Posted by arrows on Jun-23-2002 15:31:

Eerst moet Brazilie nog tegen Turkeije, en ze weten nog niet eens of Ronaldo niet mee doet. Die Ronaldinho is geschorst, dus voorin staat alleen Rivaldo. En das me toch een maatenaaier

Die gast die de penalty miste (van Spanje) was echt wel goed, alleen jammer dat hij net mis schoot

Posted by arrows on Jun-23-2002 15:33:

quote:

Die verdediging van Brazilie zuigt ook, Engeland heeft een kans gehad en die zat gelijk. Als Duitsland tegen Brazilie moet, gooien die Duitsers alle ballen hoog in de pot.

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 16:17:

quote:
Die verdediging van Brazilie zuigt ook, Engeland heeft een kans gehad en die zat gelijk. Als Duitsland tegen Brazilie moet, gooien die Duitsers alle ballen hoog in de pot.

De verdediging van Brazili� is inderdaad heel erg zwak. Dat kon je vooral goed zien toen ze in de achtste finales tegen Belgi� speelden. Die liepen er dwars doorheen (nog veel meer dan dat de Engelsen dat deden in de kwartfinales). Dus als de Duitsers inderdaad hun eigen spelletje spelen (hoge ballen op o.a. Klose), kan het wel eens slecht aflopen met Brazili�.....

Met vriendelijke groet.

Posted by eXos on Jun-23-2002 19:12:

Jullie hebben t dus over de finale?

25 Jun - Seoul - GER:KOR
26 Jun - Saitama - BRA : TUR

http://fifaworldcup.yahoo.com/en/t/s/g.html

Posted by mr.marcello on Jun-24-2002 19:57:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Jullie hebben t dus over de finale?

Ja, lijkt me duidelijk dat Duitsland - Brazili� de finale wordt!

Met vriendelijke groet.

Posted by eXos on Jun-24-2002 22:43:

quote:

Ja, lijkt me duidelijk dat Duitsland - Brazili� de finale wordt!

Met vriendelijke groet.

LOL, we zullen zien morgen en overmorgen... Ik zal wel weer erg verbaasd staan als Korea toch door ging.

Posted by Jappio on Jun-24-2002 22:55:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

LOL, we zullen zien morgen en overmorgen... Ik zal wel weer erg verbaasd staan als Korea toch door ging.

Ik zou het �bergeil vinden.. Al ist alleen maar om die duitsers uit het toernooi te krijgen.

me is nu al bang voor een finale duitsland - turkije,,

Posted by mr.marcello on Jun-25-2002 07:38:

quote:
me is nu al bang voor een finale duitsland - turkije,,

Het zal je inderdaad maar gebeuren!! Ik hoop in ieder geval dat Brazili� z'n plicht doet........

Met vriendelijke groet.

Posted by New Wave on Jun-25-2002 08:50:

Ze gaan die moffen afmaken......1-0 in de 78 minuut voor Korea

Posted by Jappio on Jun-25-2002 12:33:

quote:
Originally posted by New Wave
Ze gaan die moffen afmaken......1-0 in de 78 minuut voor Korea

0-0 met rust

3-0 voor korea eindstand

Moffen ook afgemaakt

lol

Posted by Jappio on Jun-25-2002 13:29:

hmmm 0-1

Posted by stefv on Jun-25-2002 13:30:

lelijke lelijke duitsers

Posted by arrows on Jun-25-2002 13:40:

Tja het blijven Duitsers he.
Duitsland word wereldkampioen, met heel degelijk voetbal en geluk.
Ballack doet alleen niet mee in de finale

Posted by mr.marcello on Jun-25-2002 13:42:

quote:
hmmm 0-1

YEAH!!!!

DEUTSCHLAND WELTMEISTER!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by arrows on Jun-25-2002 15:29:

tis toch ongeloofelijk: Duitsland en Brazillie sturen beide hun 'slechtste'team ooit naar WK maar staan strax wel in de finale.

Ik ben gvd jaloers man

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »