TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by moogwai Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. |
| quote: |
| Originally posted by moogwai En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen! Duitsland dus |

| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Je hebt helemaal gelijk!! De finale zal 'gewoon' Duitsland - Brazili� worden en dan trekken de Duitsers aan het langste eind!!! ![]() Met vriendelijke groet. |
| quote: |
| Originally posted by arrows yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden. Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is. |
| quote: |
| Originally posted by arrows yep, zit er weer in dik in dat Duitsland weer kampioen gaat worden. Ze hebben alles, de beste doelman, een portie geluk en een spits die alles af maakt. Dit hele tournooi hebben ze maar een tegen doelpunt geincasseerd. Blijkt maar weer dat het een echte toernooiploeg is. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio w8 maar tot ze tegen brazilie moeten, wordt 4-0 ofzo, ondanks die goede keeper en die spits die af en toe is een balletje erin kopt.. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio en het makkelijkste schema hebben gehad van alle ploegen |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix.. |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Hij is misschien niet zo nadrukkelijk aanwezig op het veld, maar hij kan het wel degelijk hoor!!! Als ik bijvoorbeeld kijk naar de laatste groepswedstrijd van Duitsland tegen Kameroen en hoe hij dan 3 man van Kameroen in de luren legt........echt schitterend!! En hij legt ze niet alleen in de luren, maar passt de bal ook nog eens goed naar Bode die de 1-0 maakt! |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE maar kijk eens naar de wedstrijd tegen de VS.de hele wedstrijd werd hij gewoon ge0wned door die verdedegers iig over de grond, hij kwam der nie langs! hij was ook nie gevaarlijk (op die bal op de paal na dan).. |

Eerst moet Brazilie nog tegen Turkeije, en ze weten nog niet eens of Ronaldo niet mee doet. Die Ronaldinho is geschorst, dus voorin staat alleen Rivaldo. En das me toch een maatenaaier
Die gast die de penalty miste (van Spanje) was echt wel goed, alleen jammer dat hij net mis schoot
| quote: |
| Originally posted by TimeportE dit moet ik effkes kwijt.. die spits van hun, klose dies dus echt nie goed!! met de bal aan de voet is hij zo lam als het maar kan!! kan nie eens een normaal schot op goal krijgen.. alleen in de lucht is hij sterk, meer nie!! spitsje van nix.. |
| quote: |
| Originally posted by arrows Die verdediging van Brazilie zuigt ook, Engeland heeft een kans gehad en die zat gelijk. Als Duitsland tegen Brazilie moet, gooien die Duitsers alle ballen hoog in de pot. |
Jullie hebben t dus over de finale?
25 Jun - Seoul - GER:KOR
26 Jun - Saitama - BRA : TUR
http://fifaworldcup.yahoo.com/en/t/s/g.html
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Jullie hebben t dus over de finale? |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Ja, lijkt me duidelijk dat Duitsland - Brazili� de finale wordt! Met vriendelijke groet. |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! LOL, we zullen zien morgen en overmorgen... Ik zal wel weer erg verbaasd staan als Korea toch door ging. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio me is nu al bang voor een finale duitsland - turkije,, |
Ze gaan die moffen afmaken......1-0 in de 78 minuut voor Korea
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ze gaan die moffen afmaken......1-0 in de 78 minuut voor Korea |


hmmm 0-1 
lelijke lelijke duitsers

Tja het blijven Duitsers he.
Duitsland word wereldkampioen, met heel degelijk voetbal en geluk.
Ballack doet alleen niet mee in de finale
| quote: |
| Originally posted by Jappio hmmm 0-1 |

tis toch ongeloofelijk: Duitsland en Brazillie sturen beide hun 'slechtste'team ooit naar WK maar staan strax wel in de finale.
Ik ben gvd jaloers man
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.