TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Siesta on Jun-08-2002 12:31:

quote:
Originally posted by Donna

Moah, k had t wat zonniger gehoopt voor vandaag

ja ik ook, nu kan ik me "3l33te" zonnebril niet op, nu zien ze me oververmoeide oogjes

GreetZ

Posted by eXos on Jun-08-2002 12:35:

quote:

Moah, k had t wat zonniger gehoopt voor vandaag

LOL, ik had al zoiets verwacht toen ik t typte

Posted by TimeportE on Jun-08-2002 12:37:

[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode]

Posted by magrec on Jun-08-2002 13:19:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

ja ik ook, nu kan ik me "3l33te" zonnebril niet op, nu zien ze me oververmoeide oogjes

GreetZ

sta je nog steeds strak van gister?
Kzei nog zo niet meer dan 8 illies....

Posted by Chicane on Jun-08-2002 13:26:

quote:
Originally posted by TimeportE
[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode]

123 x 456 x 789 + 28830302 = *draai rekenmachine om* HELEBOEL GEMEUK WEER!!!

Posted by Little Theseus on Jun-08-2002 14:03:

Oooooo mensen wat heerlijk! Deze hele thread doorgespit en dan lezen dat het allemaal goed is. Dingen goed beargumenteerd, bijna totaal geen loze replies (ik schrijf replies zie je t Optimus! ) mensen zijn serieus gebleven en geen lomp geflame, bieden zelfs hun excuses aan wanneer fout gehandeld! Recordtijd bezig geweest met het lezen van een thread de afgelopen tijd

quote:
Originally posted by Chicane

123 x 456 x 789 + 28830302 = *draai rekenmachine om* HELEBOEL GEMEUK WEER!!!

Tering ik ben toch duidelijk brak; zat gewoon ondersteboven naar mn computerscherm te kijken voordat ik doorhad dat ik die hele rekensom moest maken

Posted by Siesta on Jun-08-2002 14:10:

quote:
Originally posted by magrec

sta je nog steeds strak van gister?
Kzei nog zo niet meer dan 8 illies....

lol, ik ben brak van dat newe drankje van the bar. dat is pas g000r. d8 eem probere, maark kep der paar slokjes van gehad, en neit te zuipen.

Posted by MaGiK54 on Jun-08-2002 14:22:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Oooooo mensen wat heerlijk! Deze hele thread doorgespit en dan lezen dat het allemaal goed is. Dingen goed beargumenteerd, bijna totaal geen loze replies (ik schrijf replies zie je t Optimus! ) mensen zijn serieus gebleven en geen lomp geflame, bieden zelfs hun excuses aan wanneer fout gehandeld! Recordtijd bezig geweest met het lezen van een thread de afgelopen tijd [img]

Je hebt helemaal gelijk, discussie was soms hard tegen hard, maar iedereen behandelde elkaar met respect. Jongens en meisje aplaus voor jullie zelf

Posted by SnuggLe on Jun-08-2002 16:02:

quote:

Dat was vorige week,en geen camping maar een bbq

Kep zelf zondag ook wat ppl hier gehad en was een vette bijeenkomst 2 be honest

Ja zoiets hoorde ik op IRC.
Kan ik nie een keer langskomen om een leuk setje van RV te horen & een groot glas Limonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaduh?

Greetz,
SnuggLe

Posted by SnuggLe on Jun-08-2002 16:05:

Nou, nu we er allemaal uitzijn, en we gewoon met zijn allen lekker hebben kunnen discussi�ren hier, kan de thread dan geclosed worden?

Sharen mag dus... Iedereen moet zelf maar zien of hij/zij replied etc. Die "Nieuwe Vette Releases" thread blijft dus ook gewoon bestaan.

Het enige dat we nu krijgen is dat de meeste replies "L33t" zijn en dat er vele van die cynische opmerkingen komen, dacht ik zo...
[uber Cruijfmode]Das logisch...[/uber Cruijfmode]. Maar dat maakt niet uit.

Iemand nog iets toe te voegen dan..? (behalve l33t )

Greetz,
SnuggLe

Posted by Chicane on Jun-08-2002 17:00:

l33t..

oeps... kon mezelf niet inhouden het te zeggen

Posted by Donna on Jun-08-2002 17:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ja zoiets hoorde ik op IRC.
Kan ik nie een keer langskomen om een leuk setje van RV te horen & een groot glas Limonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaduh?

Greetz,
SnuggLe

hehe ofcuz
next TA meeting hier dus?

Posted by kolkiewolkie on Jun-08-2002 17:29:

hehe, het leven als feestTA ipv leechTA is goed

Maar ik ben nog ff benieuwd naar het volgende:

2 Chicane: jij zei (ongeveer) dat je zo kwaat werd van mensen die een post deden met alleen thanx for sharing. maar wat wil je dan lezen? 10 lezen hoe geweldig de plaat is of 10x lezen: bedankt voor het risceren van je vrijheid <-- is serieuse vraag, case you didn't notice

Verder maak ik me hier verder weinig druk om... ben niet zo mp3 geil.. is maar goed ook anders zou ik veels te frusti zijn momenteel...

Komt wel kabel binnenkort, en dan zal het wel wat erger worden, maar goed... AG is voor mij voldoende... nieuwste releases... tsja, leuk hoor, maar als je zoveel van die meuk hebt ben je na een dag of 2 toch vergeten dat je het desbetreffende nummer hebt (en kom nou niet met de reactie: de echt goede platen onthou je wel, want 1) er komt ZO VEEL goed spul uit en 2) sommige platen waardeer je pas nadat je ze een keer of wat gehoord hebt==> en daar kom je dus vaak niet aan toe omdat je tegenwoordig sneller kunt downloaden dan luisteren).

for my 2 cents

ps: rrrrrrrrrespect voor rippers & sharers

ps2: EINDELIJK door die hele thread heen

Posted by TranceFool on Jun-08-2002 17:37:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
kwaat

Posted by Chicane on Jun-08-2002 18:28:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
2 Chicane: jij zei (ongeveer) dat je zo kwaat werd van mensen die een post deden met alleen thanx for sharing. maar wat wil je dan lezen? 10 lezen hoe geweldig de plaat is of 10x lezen: bedankt voor het risceren van je vrijheid <-- is serieuse vraag, case you didn't notice

Is inderdaad een goeie vraag, want het goeie reply antwoord bestaat namelijk niet denk ik Het is gewoon zo verknaakt om iemand een topvinyl te zien leechen die nog niet eens uit is, waar jij als ripper hard voor heb moeten knokken, terwijl die leecher alleen thnx zeg... dat komt hard aan soms, maar idd, 10x lezen "bedankt he, deze plaat is echt van wereldformaat en ga ik elke dag onder het handkarren beluisteren" is ook niet echt al te leuk denk ik

Posted by Trunks on Jun-09-2002 10:00:

Hello! Hiho

Laat ik toch nog maar eens wat zegen dan, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Naar mijn mening zullen er wel veel verschillende smaken rond surfen hiero... zoals ik al wel eens heb gezien zijn er verschillende mensen die *(&%$ op de live sets van bv Qlimax, club tempo etc. maar ja die vind ik eigenlijk wel weer gaaf om te horen en zo zullen er wel tig dingen zijn die de ene super gaaf vind en de ander niet. En om nou frustraties te voorkomen en dingen te verkloten kun je toch de 3l33t geripte nummers waar voor betaalt is en waar je dus enige waardering voor terug wilt zien (wat normaal is lijkt me) niet posten maar gewoon onder de "scene" houden en de nummers, livesets, cd releases en algemenere dingen die je op een publiekelijke pub vind gewoon posten. dan zoekt niet iedeeen zich helemaal het lab lazeres (stom woord he ) soms. De post die ik ooit eens had was eigenlijk ok al achterhaalt maar aj misschien niet voor iedereen. Zo elkaar aanvullen kan est goed wezen niet?

iig veel succes ik moet gaan leren....

Grz Trunks...

Posted by Eye-Riz on Jun-09-2002 12:26:

geen geflame? en wat is dit dan?
[posted by MOD]
quote:
Schijt allemaal toch op. Wat een gezeik. Is t nou nooit goed hiero. Zullen we allemaal maar MOD worden dan. Wat een EXTREEM KINDERACHTIG GEZEIK. De Mods nemen een beslissing en daar doe je t maar mee en als je er geen hol meer aan vind ROT DAN GEWOON OP!!!!!!

Je klinkt een beetje overspannen, Petrus... nu al, na 1 maand mod rook een jointje, dan komt het allemaal wel weer goed

Posted by eXos on Jun-09-2002 12:43:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
geen geflame? en wat is dit dan?
[posted by MOD]

Je klinkt een beetje overspannen, Petrus... nu al, na 1 maand mod rook een jointje, dan komt het allemaal wel weer goed

Ja, moest er ff uit Sorry

T heeft wel geholpen volgens mij

Posted by Blik on Jun-09-2002 18:53:

ik denk dat we het er goed over gehad hebben, het is nu wel duidelijk wat wel en wat niet mag, dus ik denk ook wel dat deze dicht kan, wat ik hierbij ook zal doen

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]