TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2009
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Proficiat Jasper, knap!
nice!
Vorig jaar 24ste in de Tour, en daarna 5de in de Vuelta. Nu 13de in de Tour, dus als die trend van vorig jaar zich voortzet... 
Zeer knap resultaat aangezien dit zowat de drukste spelronde is.
Op verre afstand daarvan (
) wint CygnusX deze ronde wardoor zijn voorsprong groter is geworden,
Al bij al een saaie ronde waarbij de topfavoriet geruisloos een voorsprong bij elkaar fietste en er nooit serieuze pogingen zijn ondernomen door de andere. Om van tegenvallers als Sastre, Evans, ... nog maar te zwijgen.
Op naar volgend jaar, als Contador weg is bij Bruyneel (zoals steeds verliezen renners dan een deel van hun mogelijkheden, sommige zelfs alles ...). Maar eerst nog de Vuelta , meer kandidaat winnaars dus meer animatie.
en eerst zien wie er tegen oktober door de mand valt
http://sporza.be/cm/sporza/wielrenn...F_bordry_doping 
| quote: |
| Originally posted by pzK en eerst zien wie er tegen oktober door de mand valt http://sporza.be/cm/sporza/wielrenn...F_bordry_doping |
Ik hoop op Armstrong.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik hoop op Armstrong. |
Ik vond zijn comeback redelijk nutteloos, hij diende precies alleen maar om zijn eigen ego te strelen en proberen de wielersport belachelijk te maken. Ik ben sowieso geen fan van Armstrong vanwege zijn gigantische ego. Doe mij dan maar een bescheiden kampioen die met de benen spreekt, zoals Schleck of Contador. Wat Armstrong heeft gedaan is natuurlijk legendarisch, dat ontken ik niet, maar ik maak me geen illusies: clean is hij nooit geweest, althans niet cleaner dan zijn rechtstreekse concurrenten. Er zijn nogal sluitende bewijzen te vinden dat hij in de Tour van 99 ook betrapt is op EPO, en in latere jaren ook nog. En kom, zowat elke renner die hem ooit heeft kunnen bedreigen (Ullrich, Basso, Vinokourov, Beloki, Kl�den, Heras, Mayo, Pantani, Rumsas, Hamilton,...) is vroeg of laat in verband gebracht met doping of zelfs betrapt. Ok�, niemand was zo gefocust en maniakaal bezig tot in het kleinste detail met de Tour als Armstrong, maar het is toch onmogelijk te geloven dat Armstrong dan wel clean was �n er dan nog steeds boven uit stak? Er circuleren nogal gefundeerde medische theorie�n dat de ene persoon veel ontvankelijker is voor prestatieverhogende middelen, in die zin dat hij er meer effect uit haalt en ook sneller dat effect ervaart dan anderen. Armstrong zou op dat vlak een soort van natuurlijk supertalent zijn, dat extreem goed op doping reageert. Wat er van aan is, weet ik natuurlijk niet, maar het fabeltje dat hij door zijn kanker en de genezing ervan een betere atleet is geworden (hij zou een hogere pijngrens hebben dan andere renners, lol), geloof ik alvast niet.
Nu ja, als Armstrong al pakt (wat me niet zo uitzonderlijk vergezocht lijkt), zal het alvast niets zijn wat ze op dit moment kunnen opsporen. Dus ik verwacht ook niet dat zijn naam ooit zal opduiken.
Maar ik zal volgend jaar wel blij zijn als Contador met een eigen team volledig in zijn dienst Armstrong een pak rammel geeft zoals hij er nog nooit een heeft gekregen 
Vinokoerov tekent bij Astana en rijdt mee in de Ronde van Spanje. Hopelijk bakt hij er nog iets van.
Winnen zal hij niet doen, maar een bergrit of een tijdrit meepakken, waarom niet. Als hij aanvallend koerst zoals vroeger is het in ieder geval een aanwinst voor het al te berekenend rijdend peloton.
Net mijn ploeg voor de Vuelta afgerond 
Gisteren ook maar aan begonnen.
Wat gefaalden uit de tour die nog hun seizoen moeten redden, aangevuld met wat locale Spanjolen.
Kwil ook een ploeg maken, en proberen om de laagste score te halen.
Dat doet Anthoinyvd al elke spelronde dit jaar
Al de andere deelnemers zijn verdwenen. 
1. 13 GREIPEL Andr� 1241
2. 15 GESINK Robert 1134
3. 27 BENNATI Daniele 987
4. 33 SANCHEZ GONZALEZ Samuel 926
5. 48 MOSQUERA MIGUEZ Ezequiel 767
6. 59 SCHLECK Andy 697
7. 174 FARRAR Tyler 354
8. 253 BOOM Lars 265
9. 289 FUGLSANG Jacob 239
10. 335 HORNER Chris 207
11. 796 BASSO Ivan 70
12. 3170 VINOKOUROV Alexandre 0
Geen Valv.piti gekozen. Een beetje een gok dus, maar ik heb zo'n gevoel dat hij de verwachtingen niet gaat kunnen waarmaken. In ieder geval wordt dit een van de spannendste rondes van het jaar denk ik, zonder echte topfavoriet maar met minstens 8 man die voor de eindoverwinning zouden moeten kunnen strijden. Het zou dus een heel open koers kunnen worden.
1. 1 VALVERDE BELMONTE Alejandro 2642
2. 33 SANCHEZ GONZALEZ Samuel 926
3. 48 MOSQUERA MIGUEZ Ezequiel 767
4. 59 SCHLECK Andy 697
5. 67 SANCHEZ GIL Luis Leon 654
6. 70 ALBASINI Michael 640
7. 174 FARRAR Tyler 354
8. 289 FUGLSANG Jacob 239
9. 796 BASSO Ivan 70
10. 3170 VINOKOUROV Alexandre 0
LL Sanchez rijdt toch niet mee?
| Originally posted by Jasperovitsj LL Sanchez rijdt toch niet mee? |
1. 1 VALVERDE BELMONTE Alejandro 2642
2. 4 EVANS Cadel 1849
3. 33 SANCHEZ GONZALEZ Samuel 926
4. 128 MARTINEZ DE ESTEBAN Egoi 430
5. 174 FARRAR Tyler 354
6. 253 BOOM Lars 265
7. 289 FUGLSANG Jacob 239
8. 552 PEREZ MORENO Ruben 120
9. 796 BASSO Ivan 70
10. 1098 DE GREEF Francis 40
11. 1346 LOPEZ GIL Jose Antonio 26
12. 3170 VINOKOUROV Alexandre 0
Ik verwacht uiteraard wel dat valverde gaat meedoen voor het podium. Een spanjaard in Spanje, dat is een vrijgeleide voor doping 
| Originally posted by CygnusX Dan heb ik daar mooi 654 punten weggegooid |
Spannende aankomst voor de gouden trui.
Valverde staat er weer.
Wat had je nu gedacht, in Spanje?
Damiano 'Mr Clean' Cunego heeft de verleiding precies ook niet kunnen weerstaan 
| Originally posted by Jasperovitsj Wat had je nu gedacht, in Spanje? Damiano 'Mr Clean' Cunego heeft de verleiding precies ook niet kunnen weerstaan |
| Originally posted by MikeVee Ik verwacht uiteraard wel dat valverde gaat meedoen voor het podium. Een spanjaard in Spanje, dat is een vrijgeleide voor doping |
| Originally posted by Jasperovitsj Geen Valv.piti gekozen. Een beetje een gok dus, maar ik heb zo'n gevoel dat hij de verwachtingen niet gaat kunnen waarmaken. |
We zijn nog maar een goeie week onderweg, zijn traditionele slechte dag komt er nog wel aan