TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoeren!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
Hahaha geinig spelletje! 
Kom erbij dan!!!
het hoerenseizoen september is wer begonnen...
http://ends.pimpwar.com
en ik w8 nog op http://ice.pimpwar.com die moet beginnen
En de Hoer Alliance is er ook weer! Als je erbij wilt, stuur mij (eieregooie) dan ff een berichie en ik stuur je een invite... Ksta trouwens 12e op het moment...
Kzal ook de rankings van vorige maand nog ff posten strax...
Grtz!
Resultaten van vorige maand 2 minuten voor ut einde van het spel...
Grtz!
| quote: |
| Originally posted by Optimus het hoerenseizoen september is wer begonnen... ![]() en ik w8 nog op http://ice.pimpwar.com die moet beginnen |
)
en voor ice.pimpwar.com dus hetzelfde verhaal... wil je erbij... stuur mij dan een berichie...
Grtz!
ben der weer bij!

| Originally posted by Optimus ben der weer bij! ![]() |
Nog ff een goed advies als er weer een nieuwe game begind...
Laat je naam uit zo min mogelijk hoofdletter bestaan, anders wordt je om de haveklap aangevallen zoals ik nu.

hoofdletters???? hoezo???
| Originally posted by Spinnin Jack Nog ff een goed advies als er weer een nieuwe game begind... Laat je naam uit zo min mogelijk hoofdletter bestaan, anders wordt je om de haveklap aangevallen zoals ik nu. |
hmmms ... volges mij hept 't vrij weinig met hoofdletters te maken (of je valt eerder op in de pimp-ranks)
denk eerder dat je deze maand gewoon zwaar de bitch bent 
Gimme my money BITCH!
*PATS*

Tja als je gaat aanvallen kijk ik altijd in de pimpranks: "Hhmmmzz welke is intressant wie zal ik aanvallen? dan kijk je een beetje rond en dan is het van >> laat ik deze maar eens proberen"
Waarom kies je dan juist voor die speler die je uit kiest. Naar mijn mening kijk je dan (on)bewust naar dingen die hem anders maken als de rest. Met HOOFDLETTERS ben je dus anders als de rest en zal je dus eerder aangevallen worden.
Voormij dus volgende maand weer gewone kleine letters...
De reply heb ik als voorbeeld proberen te gebruiken >> het woord hoofdletters komt toch duidelijk naar voren of niet? dat is dus waar je oog op valt. Dus als je dan in een pimp ranking kijkt, zou je dus voor de speler hoofdletters kiezen.
ik kies gewoon voor de meest laaggeplaatsten
Maar bij de laaggeplaatsten valt niks te halen.
Werkt dus in je nadeel, je gaat er dan niks op vooruit. Want je hoeren worden minder blij als je gaat aanvallen.
daarom val ik nooit aan
en sta ik hoog
iene miene mutte ...
werkt VEEL beter

| Originally posted by Spinnin Jack De reply heb ik als voorbeeld proberen te gebruiken >> het woord hoofdletters komt toch duidelijk naar voren of niet? dat is dus waar je oog op valt. Dus als je dan in een pimp ranking kijkt, zou je dus voor de speler hoofdletters kiezen. |
| Originally posted by Spinnin Jack Gimme my money BITCH! *PATS* |
| Originally posted by Spinnin Jack Waarom kies je dan juist voor die speler die je uit kiest. |
Ik vond die andere alliance icon toch veel irritanter (en beter !!!)
welke hadden wel hiervoor ook alweer?
uhm ... we hadde
&
die vrij snel wisselde ... kweenie of je dat opgevalle was (kon ook in 'n andere game zijn ... kon ook al 2 games terug zijn)
weet ik nog ja...maar in juni hadden we toen Theesaus de alliancebaas was een andere....weet alleen niet meer welke dat was...