TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »

Posted by FCB_Fanatic on Sep-17-2009 09:03:

quote:
Originally posted by Progrez
Ik heb nog eens een voetbalwedstrijd op tv gevolgd. En zelfs zonder in slaap te vallen. Dat was van Belgi� - Brazili� op ��n of ander WK geleden. Het moet dus spannend zijn geweest daar in Luik.

Maar de Standard-supporter; het blijft een vreemd ras. Pruiken, geverfde gezichten, sjaals rond armen, benen,... en allemaal netjes in het roodwit. Carnaval � gogo. Gelukkig laten ze zich goed horen tijdens de wedstrijd. Anders had het helemaal een clowneske opvoering geweest.

Eind oktober pak ik het vliegtuig voor Olympiakos - Standard. Maar dan toch in zwarte jas en jeansbroek. Om lekker tegendraads te doen.

Daar zie ik Standard trouwens winnen. Op AZ spelen ze gelijk terwijl ze in Engeland verliezen. De nu nog resterende thuiswedstrijden sluiten de Luikenaars wel winnend af. Resultaat: geplaatst.

Het zal moeten want van Brugge en Anderlecht mogen we als vanouds weinig verwachten.

joepi, nog iemand die Standard zo verheerlijkt.

Ze verdienen het natuurlijk ook eh, na al wat ze gedaan hebben voor het Belgisch voetbal: de Europese succesen opgestapeld en op hun eentje de Europese co�ffici�nt jarenlang hoog gehouden!!! Vooral hun Europese prestaties afgelopen jaar waren geweldig natuurlijk met prachtige matchen tegen oa Liverpool en Everton. De blamage tegen Stuttgart zullen we gemakkelijkheidshalve even vergeten. Uiteindelijk werden ze dan uitgeschakeld door het grote Sporting Braga; een ronde eerder dan Anderlecht het jaar ervoor. Over Brugge zal ik maar helemaal zwijgen natuurlijk; dat is toch maar de enige Belgische ploeg die nog Europees beschermd is. Anderlecht en Club, wat een zielige ploegen toch. Gelukkig hebben we Standard Luik!!!

ON EST CHEZ NOUS !!!!

Posted by Progrez on Sep-17-2009 10:55:

Ik verheerlijk Standard helemaal niet, slimme. Integendeel, ik vind hun supporters over het algemeen een bende mongolen. Lees wat er staat.

Ik zeg ook dat ze wel eens zouden kunnen doorgaan naar de volgende ronde. Brugge en Anderlecht gaan het wat mij betreft moeilijker hebben. De adoratie voor Luik vind ik hier ook niet in terug.

En ja, Europees pak ik wel eens een verplaatsing mee. Zo ben in naar Everton en Stuttgart geweest. Maar dat gaat mij dan meer om die twee dagen lam zuipen in aangenaam gezelschap dan om die 90 minuten voetbal (en dat moogt ge letterlijk nemen!)

Wat geldt voor Standard, geldt ook voor Brugge en Anderlecht. Winnen? Des te beter. Verliezen? Geen seconde van wakker liggen.

Voel u dus weer niet minderwaardig. Jacky Mathijssen is al lang weg, hoor.

Soit, zaterdag volgt voor Antwerp de zotte trip naar RFC Luik. Uiteindelijk is dat daar nog de sympathiekste ploeg van 't stad.
Mijn lever begint al samen te trekken. Dat is een goei teken

Posted by FCB_Fanatic on Sep-17-2009 12:45:

mijn reply ging mij vooral om de onderstaande uitspraak waarin je de werkelijkheid behoorlijk veel onrecht aandoet. Daaruit komt ook mijn veronderstelling naar verheerlijking aangezien die uitspraak kant noch wal raakt:

quote:
Het zal moeten want van Brugge en Anderlecht mogen we als vanouds weinig verwachten.

Als je een punt wilt maken moet je natuurlijk zorgen dat je dat doet met correcte beweringen en niet met betekenisloze leuzes

En waarom gij begint over uw verplaatsingen begrijp ik eigenlijk niet. Daar heb ik het helemaal niet over gehad. Maar om toch even te reageren op het feit dat een verplaatsing gaat "om meer dan 90min voetbal" ... Is dat niet voor veel (zoniet alle) voetbalsupporters zo? Hoeveel supporters maken van dergelijk Europese verplaatsing geen volwaardige stadsuitstap? T is niet dat het zo uitzonderlijk is wat gij doet hoor

en laten we over Jacky maar zwijgen, die heb ik het afgelopen seizoen de hele tijd vervloekt, zelfs voor er nog maar ��n bal getrapt was in de competitie of Europees. T was in de voorbereiding al goed duidelijk dat hij het ging verkloten

Posted by Progrez on Sep-17-2009 21:59:

Gij zou nen boek moeten schrijven.

Posted by Real on Oct-04-2009 14:48:

Watch live video from Yanis94_HD - Live In Foot on Justin.tv

Brugge - RSCA. Boeiend matchke.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-04-2009 20:33:

in't stadion was't nog boeiender

Posted by domineesje on Oct-05-2009 16:42:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
in't stadion was't nog boeiender

+1

Posted by Progrez on Oct-05-2009 17:59:

Was Jan Breydel hard veranderd tegenover drie jaar geleden?

Posted by FCB_Fanatic on Oct-05-2009 20:27:

quote:
Originally posted by Progrez
Was Jan Breydel hard veranderd tegenover drie jaar geleden?

gij zult het idd niet weten ... hoe lang zitten die van't stad nu ook al weer in tweede ???

Posted by Jasperovitsj on Oct-06-2009 04:41:

De ploeg van 't stad zit toch in eerste?

Posted by Progrez on Oct-06-2009 15:48:

De ploeg van de stad wel, ja. De ploeg van het volk in elk geval niet.

Posted by MikeVee on Oct-14-2009 17:03:

Go Estonia !!!

Posted by Jasperovitsj on Oct-14-2009 18:26:

Go Emile!

Posted by MikeVee on Oct-14-2009 19:09:

Met de staart tussen de bene zal ie straks idd van het veld aflopen

edit: lol met de zatte est die op de achtergrond bij de radio geregeld komt lallen

Posted by MikeVee on Oct-14-2009 19:54:

Posted by Config on Oct-14-2009 20:30:

who cares.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-14-2009 21:05:

voorspelbare match ... zelfs zo erg dat niet alleen het resultaat maar ook de manier waarop exact overeen komt met hetgeen ik in gedachten had

Posted by pzK on Oct-19-2009 16:12:

http://www.youtube.com/watch?v=p5_OZPsbDIQ
Onze 2de klasse-schandaal is er niets tegen.

Posted by Config on Oct-19-2009 16:36:

zalig

Posted by Jasperovitsj on Oct-23-2009 16:24:

Wel niet al te sterk verdedigd, maar die versnelling met de bal aan de voet en dan nog zo mooi overhoeks binnenschieten... not bad at all

Posted by FCB_Fanatic on Nov-05-2009 22:32:

een goeie Europese week voor het Belgisch voetbal: 3 op 3.

Gisteren Standard zien winnen. Anderlecht vandaag dan ook gewonnen en geplaatst voor de volgende ronde, en Club wint met 2-4 op verplaatsing zonder zelf goed te spelen. Meer moet dat niet zijn

Posted by Dance123 on Nov-06-2009 13:15:

Kan iemand de opstelling van Standard tegen Olympiakos hier geven want heb jammer genoeg match niet kunnen zien. Bedankt!

Klopt het dat Standard in een 4-3-3 speelde tegen Olympiakos met Carcela rechts op het middenveld?!.. ik las dat ergens online.. ik dacht dat Carcela altijd op links speelde.

Posted by MikeVee on Nov-14-2009 16:28:

Go Hungaria, make some goulash of the red devils!!!

Posted by FCB_Fanatic on Nov-15-2009 14:25:

Leve Belgi� !!!!!

en nu woensdag zullen ze na ��n hoopvolle match wel weer worden ingemaakt; deze keer door grootmacht Qatar

Posted by Gladius on Dec-05-2009 09:30:

all�, Moeskroen dan toch in vereffening. Ik moest wel even lachen met Sporza's berichtgeving:
- Moeskroen speelt vanavond (waarschijnlijk) tegen Roeselare met een vijftal A-kern-spelers.
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.647105!image/865558683.jpg_gen/derivatives/landscape270/865558683.jpg

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »