TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Posted by Push2005 on Mar-20-2010 11:11:

Kheb een standaard PM gestuurd naar iedereen met de nodige informatie. Ik zou het appreci�ren moesten de mensen die meerdere vrienden meenemen hun betaling een beetje bundelen en het onderling verder uitwerken .

We zijn momenteel met 25; er is plaats tot 38 dus misschien moeten we uitkijken voor wat meer volk. Ik ben helaas niet de persoon die veel tijd en zin heeft om sites af te schuimen en te schooien naar volk .

Alleszins begin ik wel zin te krijgen in het event

Posted by Push2005 on Mar-21-2010 14:22:

Groot probleem:

In het volle besef dat initiatieven via het internet juridisch niet bindend zijn en het organiseren van zo'n reis dus risico's impliceert is er een zeker sujet (Remofski) toch in geslaagd om het op de helling te plaatsen. Meneer vindt samen met zijn gevolg dat het voorlopig te duur is en wenst zich terug te trekken; zelfs na een "Definitieve inschrijvingslijst" en 2 maanden polsing of er genoeg volk zou meewillen. Dit brengt het feestplezier voor 20 andere reizigers rechtstreeks in gevaar. Enig moreel plichtsbewustzijn of altru�sme is hem blijkbaar vreemd, zelfs als het maar gaat om een schamele 26 euro.

Ik zal in eerste instantie zijn al dan niet verfoeilijke reactie afwachten op het laatste voorstel dat ik hem heb gedaan; en anders moet er een noodoplossing komen (door minstens 5 man volk te vinden of een nieuwe bus te boeken) of wordt alles afgeblazen (en de gelden uiteraard teruggestort).

Meer kan ik voorlopig ook niet zeggen. Ik stel maar feiten vast.

Posted by christina on Mar-21-2010 14:30:

proper

Posted by Magistrate on Mar-21-2010 14:33:

pfff, WTF, zo debiel !

Dat is nu al maanden dat die definitieve lijst hier telkens herhaald wordt, en al maanden moesten we wachten op het aantal personen dat remofski zou meenemen, eerst waren het er 10, uiteindelijke werden het er 4 waarvan hij 'zeker' was.
Echt belachelijk, dit vind ik echt niet kunnen

Posted by De Geert on Mar-21-2010 14:35:

great

Ik heb het ondertussen eens op de offici�le FaceBookpagina van Trance Energy gezet, eens benieuwd of daar reactie op zal komen...

Posted by Tijne on Mar-21-2010 14:43:

Dunno

Meent ge da nu? Dus die remofski blaast alles af en de bus gaat ni meer door?

Wat is het probleem dan juist? Te weinig volk voor op de bus? Komaan zeg, voor 26 euro heen & terug naar utrecht te duur...

remofski man, wij hebben 51 eur betaald voor ons ticket en we gaan niet kunnen gaan door zoiets?

idd proper

Posted by Push2005 on Mar-21-2010 14:46:

quote:
Originally posted by Tijne
Meent ge da nu? Dus die remofski blaast alles af en de bus gaat ni meer door?

Zo ver zijn we nog niet... eerst ff afwachten. Alleszins brengt het wel grote problemen mee zo kort voor het event voor een boel mensen. Ik heb die autobus dus wel al effectief gereserveerd; vandaar dat ik het niet meer kan verkleinen.

Posted by De Geert on Mar-22-2010 08:50:

Push, post jij van zodra je meer weet?
Voorlopig wacht ik nog met mijn storting tot alles uitgeklaard is (misschien loopt het te storten bedrag immers nog op)...

Posted by Push2005 on Mar-22-2010 09:19:

Onder de huidige omstandigheden gaat het sowieso door. Stort de bedragen zoals ze waren. Het was mijn initiatief, dus ik draag ook de verliezen; dat zijn de risico's van't vak. (ook al worden die risico's veroorzaakt door het nalatig handelen van ��n partij)

Als er nu nog mensen durven afvallen zal ik er wel nog twee keer over nadenken; verpesten ze het voor een boel anderen en verdienen ze wat mij betreft de elektrische stoel.

Ik hoop dat er nog mensen willen joinen; dat zou alles al ietske draaglijker maken.

Posted by De Geert on Mar-22-2010 09:38:

ok, betaling komt in orde dan.
Ik vind het wel niet kunnen dat gij het verlies ten gevolge van die bende flippo's op u zou moeten nemen en stel voor dat dat dan nog enigzins gecompenseerd wordt, desnoods op de bus zelf...

Posted by Tijne on Mar-22-2010 11:21:

ik ga akkoord geert. Push heeft de moeite gedaan om alles te organiseren dus als de verliezen te groot zijn vind ik het ma normaal da wij ook ons deel doen he.

btw wij zijn met 6 dus ik ga de betaling als volgt doen: elk betaalt apart maar met mijn naam vermeld in de medeling (aangezien je mijn vrieden hun naam niet kent)

Ikzelf (martijn) betaal met medeling: Bus Trance Energy Tijne
Alex schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne2
Lori schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne3
Kjell schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne4
Leroy schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne5
Pj schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne6

of heb je liever dat we alle 6 in 1 keer betalen? Dit zou nog ff kunnen duren aangezien ik deze personen maar ten vroegste volgend weekend zie.

Posted by Config on Mar-22-2010 12:14:

Ik doe vanavond mijn storting, misschien krijg ik er nog een paar mee

Posted by Push2005 on Mar-22-2010 13:19:

quote:
Ikzelf (martijn) betaal met medeling: Bus Trance Energy Tijne
Alex schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne2
Lori schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne3
Kjell schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne4
Leroy schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne5
Pj schrijft over met mededeling: Bus Trance Energy Tijne6

Da's ook goed zo

Posted by Real on Mar-22-2010 17:07:

quote:
Originally posted by Push2005
Onder de huidige omstandigheden gaat het sowieso door. Stort de bedragen zoals ze waren. Het was mijn initiatief, dus ik draag ook de verliezen; dat zijn de risico's van't vak. (ook al worden die risico's veroorzaakt door het nalatig handelen van ��n partij)

Bah wat een onzin man, ik wil gerust wat meer betalen als dat nodig moest zijn.

Ik zal alvast nog eens polsen op het 9lives forum, misschien zijn er daar nog ge�nteresseerden.

Posted by Tijne on Mar-22-2010 17:24:

quote:
Originally posted by Push2005
Da's ook goed zo

ja 'k heb het toch anders aan boord gelegd voor uw gemak. As ge anders van nen hoop mensen overschrijvingen krijgt da ge ni kent. 'k ga u vaneerste keer 156 eur storten in de loop vd week.

Aan de rest: wie zorgt voor muziek op de bus?

Posted by christina on Mar-22-2010 17:34:

maar toch he: waar zit de remy nu met zijne grote mond

Posted by Real on Mar-22-2010 17:37:

AMSTERDAM - Armin van Buuren zorgt volgende maand weer voor een primeur. Via een satellietverbinding verzorgt de nummer ��n dj van de wereld een optreden op Trance Energy in Utrecht. Dat maakte de organisatie van het evenement maandag bekend.

Van Buuren is begin volgende maand in New York om de 450e aflevering van zijn radioshow 'A State of Trance' te vieren.

Toch gaat hij tijdens Trance Energy op 3 april een optreden verzorgen. Via een satellietverbinding draait Van Buuren een aantal plaatjes aan elkaar.

Volgens organisator ID&T gaat het om een primeur: nog nooit eerder zou een optreden op deze manier zijn vertoond.

Danceacts als dj Marco V. en Cosmic Gate komen wel naar Utrecht voor de zeventiende editie van Trance Energy. Het dancefeest vindt plaats in de Jaarbeurs, waar zo'n dertigduizend bezoekers worden verwacht.

Posted by MikeVee on Mar-22-2010 18:12:

quote:
Originally posted by Real

Volgens organisator ID&T gaat het om een primeur: nog nooit eerder zou een optreden op deze manier zijn vertoond.

Nog snel een grote naam gebuiken voor wat tickets te verkopen.

Posted by Remofski on Mar-22-2010 18:17:

*Zucht* Leuk te zien dat iemand niet veroordeeld wordt voor hij kan antwoorden. Ik heb reeds een mail naar de Luc gestuurd met de uitleg erbij en het voorstel om te helpen, maar ik zal hier nog eens een korte versie geven.

Ik bevond mij in een precaire situatie, want niet alleen is het een heel duur event, maar ook de buskosten waren niet mals. Dus heb ik er heel veel moeite ingestoken om vrienden te overtuigen om dit transportmiddel te nemen. Enkelen onder jullie kunnen getuigen dat ik dit reeds 2x via deze site heb gedaan en dit zonder problemen.

Het probleem dook op toen bleek dat de nieuwe prijs 26 euro ipv 20 euro was - het richtgetal dat ik mijn vrienden had gegeven. Nu, dit lijkt jullie misschien niet zo'n groot verschil, maar ik spreek hier nu wel over een groepje studenten voor wie het ticket al een serieuze rib uit het lijf was.

Het gevolg is nu dat ik met een soort van muiterij-situatie opgescheept zit en dat iedereen voor de auto gekozen heeft. Ik zit dus tegen mijn wil in de penarie, want ik had persoonlijk nog altijd met de bus willen gaan, ondanks het prijsverschil.

Nu, ik begrijp dat dit problemen schept, maar ik kan mensen moeilijk dwingen te betalen (al heb ik dat al geprobeerd). Bovendien heb ik niet de middelen om zelf voor 4 man te gaan betalen. Ik ben echter wel bereid mee naar oplossingen te zoeken, zoals het vinden van andere mogelijke passagiers via zoekertjessites en andere fora. Helaas is dat ��n van de weinige mogelijkheden die mij rest.

Posted by Push2005 on Mar-22-2010 18:34:

Tja, het is eerder iets principieels h�. Je laat 'n ballonetje op dat een bus mogelijk wordt, je polst er enkele weken naar en er blijkt genoeg interesse dus gaat het door. Het principe van een definitieve lijst lijkt me vrij vanzelfsprekend. Het is door dergelijk gedrag dat overal voorschotten ge�nd moeten worden of alles contractueel moet vastgelegd worden en in zo'n administratieve soep had ik zeker geen zin. In de materi�le wereld was je nu met handen en voeten eraan gebonden, punt andere lijn.

En serieus kerel; ik ben ook student en zelfs iemand met een leefloon kan dat betalen. Ik geef zelf toe dat het niet �l te goedkoop is maar het is niets onoverbrugbaars en als we meer volk zouden vinden zakt de prijs; zo simpel ist.

Ik ga er verder niet over memmen, de rit gaat door en ik hoop de geldkloof nog zoveel mogelijk te overbruggen.

(Bij schandalen is er grappig genoeg altijd terug leven op't forum )

Posted by pzK on Mar-24-2010 22:03:

Vanmiddag betaling gedaan. Voorlopig niets meer gehoord van mijn 4 potenti�len.

Posted by Tijne on Mar-24-2010 22:51:

Jammer, ikke vandaag geld ontvangen van mijn 5 aanhangers, morgen wordt alles overgeschreven

Posted by christina on Mar-25-2010 20:04:

Mainstage
22.00 - 23.00 Nic Chagall
23.00 - 0.10 BT
0.10 - 1.30 Markus Schulz
1.30 - 3.10 Above & Beyond
3.10 - 4.35 Sander van Doorn
4.35 - 5.45 Gareth Emery
5.45 - 7.00 Simon Patterson & Sean Tyas

High Contrast
21.00 - 22.30 Cliff Coenraad
22.30 - 0.00 Sied van Riel
0.00 - 1.15 Andy Moor
1.15 - 3.15 Marco V
3.15 - 4.30 Cosmic Gate
4.30 - 5.30 Jochen Miller
5.30 - 6.30 Richard Durand

Hard Stage
21.00 - 22.30 Dave 202
22.30 - 23.45 Ernesto vs. Bastian
23.45 - 0.45 Mark Sherry
0.45 - 2.00 Artento Divini & Fausto
2.00 - 3.15 Kamui
3.15 - 4.30 Scot Project
4.30 - 5.30 Alex Kidd
5.30 - 6.30 Proteus

Trance.nu Future Stage
21.30 - 23.15 Daniel Wanrooy
23.15 - 0.30 Arnej
0.30 - 1.45 Dash Berlin
1.45 - 3.00 Super8 & Tab
3.00 - 4.15 Ferry Tayle
4.15 - 5.30 Daniel Kandi
5.30 - 6.45 W&W

Posted by Push2005 on Mar-25-2010 21:29:

quote:
Jammer, ikke vandaag geld ontvangen van mijn 5 aanhangers, morgen wordt alles overgeschreven

Ok, zeer goed.
Van al de rest heb ik het geld al ontvangen. Merci! Hopelijk joined er nog volk...

Timetable ziet er wel redelijk cava uit

Posted by FCB_Fanatic on Mar-26-2010 00:25:

wat een ENORM slechte timetable !!!

de namen die ik wou zien op de kleinere area's spelen tegelijkertijd met de namen die ik wou zien op de main. Dit maakt de line-up nog maar half zo interessant

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »