TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Chicane Ik ben een draaddigger in training, maar kan die foto's nergens vinden.... grrrr |
Dan zal ik me ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Jammy ik kom uit Roermond en ben 16 jaar. Ik ben nog steeds bezig uit te vinden hoe het allemaal werkt. Ik ben ook op zoek naar een ftp maja het wil nog niet zo lukken...
Hallo, ik ben n00b, (Gerard) en ik luister graag naar trance
| Originally posted by eieregooie Ehm... welke fotows? |
Noop en jammie, welkom in onze psychiatrische inrichting.
jow n00b en Jammy, welkom in deze tent vol met hoere 
lat0rrrr, I R sleepz0rre, morge weer kutjevroeg, niet leuk

| Originally posted by Chicane Odyne |
Ghehehe...
| Originally posted by Chicane Ik ben een draaddigger in training, maar kan die foto's nergens vinden.... grrrr |
Ze staan ergens bij een partyreview als ik het goed heb... 
En er zitten er nog een paar in m'n fototoestel
Kopen??
| Originally posted by Flipper01 Ze staan ergens bij een partyreview als ik het goed heb... ![]() En er zitten er nog een paar in m'n fototoestel Kopen?? |
| Originally posted by Chicane 4 Schaap! |
| Originally posted by Flipper01 Ik ben nog op zoek naar schokkendere foto's van haar, maar dan moet je toch echt met een kudde aankomen |
ik heb er zelf trouwens nog wel een HEEEEEEEEEL erge.. maar die krijgt zelfs Flipper niet te zien
| Originally posted by Odyne schokkendere foto's van mij.. zijn die aanwezig dan?? ik heb er zelf trouwens nog wel een HEEEEEEEEEL erge.. maar die krijgt zelfs Flipper niet te zien |
| Originally posted by Chicane Joehoe...... schatje........ ZIEN!! |
| Originally posted by Odyne schokkendere foto's van mij.. zijn die aanwezig dan?? ik heb er zelf trouwens nog wel een HEEEEEEEEEL erge.. maar die krijgt zelfs Flipper niet te zien |

| Originally posted by Flipper01 Die bedoelde ik ![]() Maar ik ben idd bang dat zelfs ik die niet te zien krijg |
daar heb je geen foto voor nodig..
k heb trouwens mn schoolfoto's binnen........
| Originally posted by Odyne maar jij kan 't misschien zelfs live zien daar heb je geen foto voor nodig.. k heb trouwens mn schoolfoto's binnen........ |
Wanneer kan ik langskomen???
IK VOEL ME BUITENGESLOTEN

chicane, schat... ik heb speciaal voor jou foto's in het "laat jezelf zien topic" gezet 
/me surft nog harder dan Flipper ooit zou kunnen dromen naar die draad
Kom maar op Bakkie?!?!

Hallo allemaal,
Naam: Disney
Leeftijd: 22 jaar
Studie: Werktuigbouwkunde (TUe)
Muziekstijlen: Trance, techno, progressive en ook club gaat er wel in. Alleen hardstyle/hardhouse vind ik niet echt iets.
Lees al jaartje hier op het forum. In januari toen ook maar geregistreerd en nu sinds kort aan het posten geslagen. (Had eerst nog wat password probjes... misschien inactief geworden omdat ik lang niks had gepost???)
GRTZ
Disney,
Welkom in dit psychisch gestoorde forum.

Hallo allemaal ,
ik zal me dan ook maar eens voorstellen
Ik ben daniel en ben 16 jaar
ik zit in Havo4 op de KSG (in apeldoorn)
euhm ik ben zelf ook dj ik draai al een klein jaartje en t gaat erg goed vind ik zelf dan...
Mijn favo stylen zijn toch wel Trance/Progressive
Mijn favo dj's zijn Tiesto , AvB , lemon 8 en nog wel wat....
Een aantal van jullie zullen me wel kennen van IRC (#Gmdb / #Raremusicfinder.com) mijn naam is daar Sand|Man maar aan gezien hier al een sandman was moest ik iets anders verzinnen...
Greetz
| Originally posted by [SigneT] Hallo allemaal , ik zal me dan ook maar eens voorstellen Ik ben daniel en ben 16 jaar ik zit in Havo4 op de KSG (in apeldoorn)euhm ik ben zelf ook dj ik draai al een klein jaartje en t gaat erg goed vind ik zelf dan... Mijn favo stylen zijn toch wel Trance/Progressive Mijn favo dj's zijn Tiesto , AvB , lemon 8 en nog wel wat.... Een aantal van jullie zullen me wel kennen van IRC (#Gmdb / #Raremusicfinder.com) mijn naam is daar Sand|Man maar aan gezien hier al een sandman was moest ik iets anders verzinnen... Greetz |