TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by Flipper01 on Sep-26-2002 18:40:

Ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er uitzendingen komen van Qlimax...
Na een kijkje op de ID&T site las ik het volgende:

Zaterdag 5 oktober zendt ID&T Radio de opnames van Qlimax uit. Op veler verzoek zal ID&T Radio zaterdag 5 oktober vanaf 01.00 uur de hoogtepunten van Qlimax uitzenden. Vervolgens zullen er in de weken daarna iedere woensdag van 22.00 tot 24.00 uur (na Q- Dance Radio) ook nog sets herhaald worden.





Posted by Odyne on Sep-26-2002 18:53:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er uitzendingen komen van Qlimax...



Posted by TimeportE on Sep-27-2002 09:28:

het triavium in nijmegen??

in nijmegen word dat de circustent genoemd!
ik zou niet weten hoe dat met accousiek zou zijn maar het is wel een relaxte locatie.. het is een schaatsbaan, met onder een schaatsbaan voor ijshockey en boven is er zon lange schaatsbaan bedoelt voor echte westrijden (met rintje etc! ) maar die baan werd 15 meter te kort gemaakt dus dat ging niet door!


Posted by mr.marcello on Sep-27-2002 09:37:

quote:
Originally posted by TimeportE
het triavium in nijmegen??

in nijmegen word dat de circustent genoemd!
ik zou niet weten hoe dat met accousiek zou zijn maar het is wel een relaxte locatie.. het is een schaatsbaan, met onder een schaatsbaan voor ijshockey en boven is er zon lange schaatsbaan bedoelt voor echte westrijden (met rintje etc! ) maar die baan werd 15 meter te kort gemaakt dus dat ging niet door!


Tja, maar het blijft Nijmegen h�.....

Met vriendelijke groet.


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.