TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
Nou ... ik hoop dat Ei de kaarten al heeft gescoord
Hep best wel zin in dit feestie 
hahaha maak jij me ff gek
| quote: |
| Originally posted by magrec edit: en nu ff normaal typen magrec ![]() hehe bij mijn verkooppunt hadden ze nog geen andere capitalkaartjes verkocht maarja ik woon dan in een klote dorp.. hoewel er volgens de verkoopster wel heel veel hardcoreresusrrection kaarten zijn verkocht whehe hardcore was altijd wel populair hier ja. |
Ja idd,vaassen was het toch? daar komen veel van mijn vroegere gabbervriendjes vandaan.
| Originally posted by Leander Zo was ik laatst nog zo nuchter als een koekie op 4-elements...vraag maar aan Partyhardy |
en onwijs gezellig!
| Originally posted by Donna Je wordt r gek van these days,dan weer postkantoor,dan weer sigarenpik,pfft Magoed,maar ff halen dan |
| Originally posted by Access Nou ... ik hoop dat Ei de kaarten al heeft gescoord Hep best wel zin in dit feestie |
weet iemand een plek in de hallen waar we kunnen meeten?? 
heb mijn kaartjes net gehaald.
Nog 'maar' 43 dagen.
Kaartjes zijn binnen! 7 stuks om precies te zijn 
o.a. voor Access, Spinnin Jack en Zip... dusse, storten maar jonges 
| Originally posted by TimeportE weet iemand een plek in de hallen waar we kunnen meeten?? |
| Originally posted by eieregooie Ik koop ze gewoon bij Rhythm... daar krijgen ze deze week gewone niet-ticketbox kaarten... |
| Originally posted by eieregooie Goed punt Concept gangers die wat weten? |

| Originally posted by MaGiK54 Bij de ticketbox hoef je geen fee te betalen. Was totaal verbaasd hierover normaal ben je naast de 38 pleuro nog een pleuro of wat voor je fee kwijt. |
| Originally posted by eieregooie Geen fee nee... Kaartjes zijn �35,= Ik heb 2 euro fee per kaartje betaald dus ik heb ze voor �37,= per stuk... Wat is nu goedkoper... met of zonder fee??? |
| Originally posted by MaGiK54 Ben opgelicht voor een pleuro door de Free |
ik heb 38 euro betaald, ben dus ook afgezet, zijn die kaartjes niet gewoon duurder...?

Ik heb ook 38 betaald.
volgens mij heb jij gewoon een mazzeltje gehad van ��n hele euro.
Hey stadsgenoot!!! Wie ben jij eigenlijk? Kgeloof niet dat je je ooit hebt voorgesteld issut niet?
Jezelf ff voorstellen doe je HIER
Anywayz... op mijn kaartje staat toch echt �35,= (ex. fee)... En ja, dat de fee per winkel verschilt kan ik ook niks aan doen...
Grtz!
| Originally posted by eieregooie Kaartjes zijn binnen! 7 stuks om precies te zijn ![]() o.a. voor Access, Spinnin Jack en Zip... dusse, storten maar jonges |

http://www.capitalevents.nl/
ze hebben eindelijk een echte site.
wel lache site.. is Ken Ishi er ineens bijgekomen ofzo??
want ik dacht dat het 3 x een 3 uurs set zal worden... tis van 2200 tot 0700 dus dat gaat niet lukken dan met 4 namen in de grote zaal....
maar goed.. tword een TOP feest!! en ik ben erbij want; DE KAARTEN ZIJN BINNEN!!!!!

ja ik ben ook wel beniewd hoe ze dat gaan doen... twee zalen en dan:
1: Sander k, pvd, Ken Ishii, tiesto en
2: stef,Michel de Hey, Laidback Luke, Bennie Rodriguez
ofzo? zo (in die volgorde)staat het iig wel op de site, maar er staat geen zaalindeling bij
dat lijkt me Stef > Sander > Tiesto > PvD toch logischer?
| Originally posted by tijs08 en ik ben erbij want; DE KAARTEN ZIJN BINNEN!!!!! |
want dat heeft ff geduurt!
| Originally posted by ampburner http://www.capitalevents.nl/ ze hebben eindelijk een echte site. |

| Originally posted by tijs08 DE KAARTEN ZIJN BINNEN!!!!! |
ik heb mijn kaarrtjes zaterdag gehaald! en wat zaten ze te treuzelen bij de FR zeg, goeiemorgen! Had bijna de neiging om over de toonbank te springen om het zelf te doen (en vlak voor het betalen zeggen 'nee,laat maar, nu hoeft het niet meer')
MAAR ik heb ze
en ja, ik heb Johan eindelijk weer eens zo ver kunnen krijgen om mee te gaan