TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - Review!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
heeft die het gehaald of hoe lang heeft die gedraaid?
oei oei oei ... wat 'n super goed feest was dat zeg !!!

idd 'n beetje druk, maar 'n top sfeertje !
Armin draaide zeer goed, lekker veel bekende plate, zowel ouwe classics als nieuwe tunes, met veel stamp gehalte erbij

Ook nice om wat TA's tege te kome ... Jappio & Lex (Top dat jullie d'r ware), Kolkie (nog bedankt voor 't drankje!), Tijs08, Zaadsji...erm...SuperSjinees
, en natuurlijk de rest !!!
Achteraf gezien 'n zeeeeer geslaagt feestie, zeker voor herhaling vatbaar !!!
(En nu op naar Capitol !!!!)
Armin Ownage!
Zeg Tim... wanneer wordt 't uitgezonden dan??? Enneuh Tin, je ben een slechte interviewer
Grtz!
Vonnut heel vet feest, heb me zeer vermaakt, en ben nu n�g gaar 
ik heb t geluisterd op de radio, van een uurtje of 3 tot 6 en ik moet zeggen dat het erg lekker klonk.. heb niet alles even helder meegemaakt, maar dat krijg je op dat tijdstip
vind t wel jammer dat ik er nie bij was, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik na afloop nog thuis was gekomen met al dat gezeur vanwege treinverkeer dat niet meer reed i.v.m. de storm.. 
| quote: |
| Originally posted by Odyne vind t wel jammer dat ik er nie bij was, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik na afloop nog thuis was gekomen met al dat gezeur vanwege treinverkeer dat niet meer reed i.v.m. de storm.. |
| Originally posted by Jappio LOL waar is KOLKIE dan nu ergens? |
halverwege zwakte hij wat af door blije kaas te gaan draaien, maar verder was het echt stampen, springen en helemaal los gaan. Heb het tot een uur of half 9 wintertijd volgehouden en ik heb nu nog pijn aan me p00ten...
Jappio, Lex, Glanis, RV, Donna, Yarnie, Pivot, SPU (RMF), Kruisgrijpende sjineesch, kolkie, magik54, ik ben er een paar vergeten geloof ik.. en last but not least, armin: Iedereen bedankt voor een hardstikke geslaagde avond, het was echt een topavond, jammer alleen van de drukte en het grote gehalte sterioden + silliconen + travestieten + coke snuivende rasmogolen die cola over je kleren gieten..
Tot Capital allemal
| Originally posted by Odyne dat hebben Flipper en ik ons ook nog afgevraagd... net zoals offie via Arnhem naar Den Haag wou reizen op de heenweg, omdat er tussen Arnhem en Utrecht gisteravond al geen treinen meer reden en t maar de vraag was of hij dat had nagecheckt.. |
Ik ben heel benieuwd naar de uitzending, kan niet wachtem tot ik kan downen!! 
Ik had vanaf een uur of 3 geluisterd en heb een aantal lekkere nummers gehoord, voor zover ik me nog kan herinneren: Underworld - Born Slippy, Riva - Time is the healer, Umek - Gatex, Back to Cali (push remix)
Lijkt me trouwens zwaar verrot.
Lekker avondje gefeest, terug met de trein ligt het hele treinverkeer plat. Op een groot station niet zo heel erg. Maar als je trein gedwongen moet stoppen op een klein station ofzo
(of gewoon stopt in the middle of een weiland (euhm vorig jaar nog gehad) lijkt me dat best kut.....
kolkie are you still alive????
| Originally posted by magrec kolkie are you still alive???? |
Kolkie is altijd megabrak 
Die jongen ligt dan de hele dag in zn nest, dus jullie zullen ergens morgen wel wat van hem horen 
Wil liveset ook wel graag hebben 
Leuk feestje 
| Originally posted by Flipper01 Lijkt me heel irritant als je vanwege de storm niet (op tijd) thuis kan komen.. Vooral als je ouders niet weten dat je naar een party bent geweest en je om 12 uur thuis verwachten.. |
Ey Chicane! Was jij er ook joh??? Wrom heb ik je nie gezien dan??? 
Een van de Yarnie bros riep wel dat hij dacht dat je ergens rondhuppelde, maar het niet zeker wist.. mocht je nog bepaalde gezichten in je hoofd hebben staan, ik had blauwe spijkerbroek en witte overhemd met daaronder wit zwarte t-shirt.. net als 90% van de anderen.. 
Stond eigenlijk voornamelijk heel de avond tussen de 2 podia in aan de bar kant zegmaar, pas laat op de avond toen er voldoende ruimte was om even lekker los te gaan naar voren gekomen en zelfs nog een requestje gedaan bij Armin.
Weet iemand van de die-hards die tot het eind zijn gebleven of hij nou Armin - Blue Fear eropgeknalt heeft? Hij knikte dattie hem zal draaien en ik dus braaf wachten en wachten tot me voeten versleten waren, ik ben de plaat na Jaimy & Kenny D - Repartee vertrokken.
enige die ik zag was glanis omdat zo'n duidelijke shirt aanhad 
ben net wakker.
echt brak
wel top al die TA's
en nu ga ik verder slapen
morgen om 8.30 een tentamen
Was weer heerlijk manne
Vreselijk veel lol gehad,vreselijk veel vaags ook weer,vettttte set van armin met idd brandnew en klassieke tracks,wat toch altijd naar mijn id de beste feesten geeft...
We zijn tot de laatste (heart)beat gebleven en samen met de laatste groep diehards de eau uitgestrompeld
Sjinees verbaasde me deze avond ten top aangezien hij t meestal als eerste af laat weten,vanochtend behoorde zelfs hij tot de strompelaars
Wave was verassend bezig (koelheid) alleen belachelijk dat je me niet hebt opgenomen toen ik naast armin stond om m een dolfijntje met lichies te geven *niet eerlijk*
Tijs en Lex respect 2 you guys,afspraken met jezelf nakomen op zo'n feest eist vette discipline,harstikke goed!
Ik was Dave wel dankbaar dat hij mn vage wereldje betrad zodat t leek alsof ik niet totaal weird was
Chicane,jammer dat je de "clan" niet joinde,heb zo maar ffies met je gesproken,wist daarvoor nie eens dat je er was toelie!
Glanis en de Yarnies zijn altijd een beetje "apart" aanwezig/niet aanwezig dus dat was een vertrouwd beeld
Eiergooie ook nog zien schuiven met wat dudes.
Kolkie last but not least behoort toch wel tot de diehard partyanimals van TA,jammer alleen dat communiceren met hem zo'n klus is
Hoop dat je nog een beetje veilig bent thuisgekomen gerd,en in one piece ofcuz
Ik vind dat we met een aantal Ta-tjes toch wel erg gezellige feestjes hebben lately,till capital mates
| Originally posted by Chicane Een van de Yarnie bros riep wel dat hij dacht dat je ergens rondhuppelde, maar het niet zeker wist.. mocht je nog bepaalde gezichten in je hoofd hebben staan, ik had blauwe spijkerbroek en witte overhemd met daaronder wit zwarte t-shirt.. net als 90% van de anderen.. ![]() |
Maar ik heb ook echt geen idee wie de Yarnies zijn... Ken alleen de naam van hier... En heb Glanis inderdaad ook zien lopen met z'n overhemd...
| Originally posted by Flipper01 Oh nee toch?? Ik hoop niet dat de arme jongen verkracht is door aanntal bi-sexuele kinky partybabes.. |
Heb wel het e.e.a. op de radio gevolgd en dat klonk errug lekker!!!
Die moet je ook geen munten lenen want hij isse ALTIJD kwijt,vergeet van wie ie leent en geeft een andere dude er 1 terug die dan weer dom staat te kijken van,"mkay thx kerel"
Bij thuiskomst komen ze uit de raarste plaatsen vandaan,tot uit zn schoenen aan toe,zodoende hebben we van veel tenten al vele munten in dit huis en vergeten ze altijd weer mee te nemen als we er weer naartoe gaan
Maarjah,je moet t ff weten he?
the Yarnies (sorry Pivot ghehehe)

| Originally posted by Ruben_Dubbink Vind het erg jammer dat ik er niet bij was, maar ja, tentaampjes he |