TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Ja en ik ben kansloos en ik doe Mark na:
o_O (oftewel:
)

i thank you _O_

| quote: |
| Originally posted by Chicane o_O |

| quote: |
| Originally posted by Optimus ik dacht altijd dat het een grote en een kleine tiet was ![]() |
het kan toch een bh zijn?
ja nieuw model uit hong kong zeker 
twee rondjes met een stokkie

lol fijn dat jullie nog altijd weten hoe je een zinvolle thread zinloos kan maken!
(dit wil overigens niet zeggen dat ik geen liefhebber ben van o_O 
)
Re: twee rondjes met een stokkie
| quote: |
Originally posted by Optimus |
Alle nieuwe mensen: Welkomen!
Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,
Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..
Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting 
tja verder weet ik het niet :P
| quote: |
| Originally posted by Massive84 Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft, Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt.. Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting ![]() tja verder weet ik het niet :P |

| quote: |
| Originally posted by arj1o1 welkom ik hou ook van muiek en de rest ook dus je zit hier goed ![]() |
| quote: |
| en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt.. |
| quote: |
| Originally posted by Massive84 Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft, Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt.. Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting ![]() tja verder weet ik het niet :P |
| quote: |
| Originally posted by Optimus nog een Massive? |
ik ben helemaal niet vervelend! nou ja klein beetje 
hey Massive84 welkom, aan je naam te zien zal je wel een toffe gast zijn

| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive ik ben helemaal niet vervelend! nou ja klein beetje ![]() hey Massive84 welkom, aan je naam te zien zal je wel een toffe gast zijn |

ben jij die gozer uit muziekwijk ofniet?
nee, man ik ben net verhuised in zo stomme nieuw bouw shit, heet eilanden buurt..
a daar
wat n namen allemaal, erg origineel
er zal ook wel n bloemenwijk zijn etc...
| quote: |
| Originally posted by Optimus nog een Massive? |
hoi
hallo ik ben Joris en ik ben van plan om even toe te kijken of TA nog leuk nieuws heeft wat releases, sets en feesten betreft... nou moet ik wel bekennen dat ik al een tijdje de trancescene niet volg en me wat meer richt op de progressive-scene in binnen- en buitenland, maar ik neem aan dat jullie zo liberaal zijn om dat over het hoofd te zien 
Hallo iedereen
,
ik ben nieuw hier
groetjes,
Jimmy
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.