TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »


Posted by Chicane on Sep-25-2003 19:02:

Ja en ik ben kansloos en ik doe Mark na:

o_O (oftewel: )


Posted by Massive on Sep-25-2003 19:03:

i thank you _O_


Posted by Opti on Sep-25-2003 21:41:

quote:
Originally posted by Chicane
o_O


ik dacht altijd dat het een grote en een kleine tiet was


Posted by Massive on Sep-25-2003 21:52:

quote:
Originally posted by Optimus
ik dacht altijd dat het een grote en een kleine tiet was


dr zit toch geen horizontale streep tussen 2 tieten man!


Posted by Opti on Sep-25-2003 21:58:

het kan toch een bh zijn?


Posted by Massive on Sep-25-2003 22:21:

ja nieuw model uit hong kong zeker


Posted by Opti on Sep-25-2003 22:43:

Drunk twee rondjes met een stokkie


Posted by Jappio on Sep-25-2003 23:40:

lol fijn dat jullie nog altijd weten hoe je een zinvolle thread zinloos kan maken!

(dit wil overigens niet zeggen dat ik geen liefhebber ben van o_O )


Posted by Massive on Sep-26-2003 07:53:

Re: twee rondjes met een stokkie

quote:
Originally posted by Optimus



Posted by Flippe on Sep-26-2003 10:19:

Alle nieuwe mensen: Welkomen!


Posted by Massive84 on Oct-01-2003 15:09:

Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,

Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..

Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting

tja verder weet ik het niet :P


Posted by arj1o1 on Oct-01-2003 15:20:

quote:
Originally posted by Massive84
Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,

Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..

Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting

tja verder weet ik het niet :P


welkom

ik hou ook van muiek en de rest ook dus je zit hier goed


Posted by Massive84 on Oct-01-2003 15:23:

quote:
Originally posted by arj1o1
welkom

ik hou ook van muiek en de rest ook dus je zit hier goed



haha sorry ben bezig met me nunmmer, en heb geen dual monitor, moet steeds muis, click, type, click, click ,click !!!

muziek, ja ja ik kan het nog wel


Posted by robin on Oct-01-2003 15:26:

quote:
en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..


a een lot genoot


Posted by Opti on Oct-01-2003 15:29:

quote:
Originally posted by Massive84
Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,

Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..

Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting

tja verder weet ik het niet :P


nog een Massive?


Posted by New Wave on Oct-01-2003 15:49:

quote:
Originally posted by Optimus
nog een Massive?


Hopen dat i eniet net zo vervelend is als Massive the TA rebel


Posted by Massive on Oct-01-2003 18:53:

ik ben helemaal niet vervelend! nou ja klein beetje

hey Massive84 welkom, aan je naam te zien zal je wel een toffe gast zijn


Posted by Massive84 on Oct-01-2003 18:58:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik ben helemaal niet vervelend! nou ja klein beetje

hey Massive84 welkom, aan je naam te zien zal je wel een toffe gast zijn


haha dat is zeker zo

maar bedankt voor die warme welkom mensen, and over me naam, het is gewoon dat ik massive al 2 jaar als MSN CS etc. allias gebruik..het komt door een nummer van Ralphie B die Massive heet


Posted by robin on Oct-01-2003 19:09:

ben jij die gozer uit muziekwijk ofniet?


Posted by Massive84 on Oct-01-2003 19:14:

nee, man ik ben net verhuised in zo stomme nieuw bouw shit, heet eilanden buurt..


Posted by robin on Oct-01-2003 19:26:

a daar


Posted by Duke2003 on Oct-01-2003 20:51:

wat n namen allemaal, erg origineel er zal ook wel n bloemenwijk zijn etc...


Posted by eieregooie on Oct-01-2003 21:28:

quote:
Originally posted by Optimus
nog een Massive?



Posted by azior on Oct-03-2003 15:53:

hoi

hallo ik ben Joris en ik ben van plan om even toe te kijken of TA nog leuk nieuws heeft wat releases, sets en feesten betreft... nou moet ik wel bekennen dat ik al een tijdje de trancescene niet volg en me wat meer richt op de progressive-scene in binnen- en buitenland, maar ik neem aan dat jullie zo liberaal zijn om dat over het hoofd te zien


Posted by Jimmy on Oct-03-2003 23:01:

Worm Popper

Hallo iedereen ,

ik ben nieuw hier



groetjes,

Jimmy


Pages (37): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.