TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
22.45 Kevin Saunderson......waarom al zo vroeg?????
MET VRIENDELIJKE GROET.
en waarom nix tot 7?... ik snap nie
nie dat ik ga
| quote: |
| Originally posted by TimeportE en waarom nix tot 7?... ik snap nie nie dat ik ga |

| quote: |
| Originally posted by magrec euh ik weet niet hoe jij denkt ![]() maar dat zijn de tijden van wanneer ze beginnen. Dus iedereen behalve dana begint om 5 uur aan de laatste set en dana om 5:30. |
Das idd mooi kut zeg, stoppen alle goeie namen van iedere zaal op hetzelfde tijdstip. Naja, op zich natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar niet iedereen komt natuurlijk voor 1 stijl naar IC :/
Dat worden dan nog moeilijke keuzes 
GreetZ, DC
Ik vertelde toch over mijn kleding voor Innercity: Ik zit nu in Dali en kwam een winkel tegen met vette shirts met communistische zooi erop. Ook eentje met die mannetjes van die innercity banner, lijkt er echt SPREKEND op. Wel kut dat ik al een shirt heb, maarja. Misschien koop ik er nog gewoon 1, kost toch geen kont.
Rode shirts met een gele ster, hele rode met de chinese vlag, witte met nog wat communistische zooi, etc. Best cool..maybe even inslaan, maar veel ruimte heb ik nie meer.
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik vertelde toch over mijn kleding voor Innercity: Ik zit nu in Dali en kwam een winkel tegen met vette shirts met communistische zooi erop. Ook eentje met die mannetjes van die innercity banner, lijkt er echt SPREKEND op. Wel kut dat ik al een shirt heb, maarja. Misschien koop ik er nog gewoon 1, kost toch geen kont. Rode shirts met een gele ster, hele rode met de chinese vlag, witte met nog wat communistische zooi, etc. Best cool..maybe even inslaan, maar veel ruimte heb ik nie meer. Greetz, SnuggLe |
Hebben ze ook grote maten?
44/46?
Of alleen kleine sjinezemaatjes?
| quote: |
| Originally posted by Optimus koop er 10 van en zet ze op de post naar NL |
INNERTCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PARTY PARTY TIME !!!!
WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
| quote: |
| Originally posted by Arry30 INNERTCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARTY PARTY TIME !!!! WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Sabina Verder alles goed? |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Hehe, hij is gewoon helemaal blij dat ie erheen gaat...net als mij! |
En het is nu zeker dat ik er niet heen kan... Helaas...
| quote: |
| Originally posted by eieregooie En het is nu zeker dat ik er niet heen kan... Helaas... |
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 SMOESJES!!! Ik ga lekker wel |
| quote: |
| Originally posted by Sabina Meen je dat???? |


Nu nog ff hopen dat Mr. Vath een beetje rustig aan doet met de coke en zn flesje Finlandia, anders gaat ie weer zo vaaag draaien :P
mja zal wel goed kome 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Zit nie zo zinloos te posten meisie. Tis hier geen CC heur ![]() Maar goed, je bent nog al lief dus kan hier niet onpartijdig handelen |

Woei vette shirts hier alleen betalen met een cc en die heb ik niet 
http://www.bornintheussr.com/shirts2.htm

IK HEB ZIN!!!WOHOOOOO
PILLEN EN BIER 
!!!
Hoort nu de klanken van Loneliness en ziet het al voor zich dat Tiesto die daar er in beukt!!


Veel vrouwen op hun reet slaan veel mensen ontmoeten (misschien nou is die achterlijke Hendrik (Bjorn Borg) hehehe) en veel meer toffe dingen daarzo.
Ja heb zin !! 

| quote: |
| Originally posted by magrec Woei vette shirts hier alleen betalen met een cc en die heb ik niet ![]() http://www.bornintheussr.com/shirts2.htm |
| quote: |
| Originally posted by Remy D IK HEB ZIN!!!WOHOOOOO PILLEN EN BIER ![]() !!! Hoort nu de klanken van Loneliness en ziet het al voor zich dat Tiesto die daar er in beukt!! ![]() ![]() Veel vrouwen op hun reet slaan veel mensen ontmoeten (misschien nou is die achterlijke Hendrik (Bjorn Borg) hehehe) en veel meer toffe dingen daarzo. Ja heb zin !! ![]() |
en waar houden wij de meeting?

01- Entrance [Europahal], show visa to ICPR Agents
02 - Wardrobe [Noordhal, Oosthal] Fur and Polar proof
03 - Gorky Park [Europahal], Hot chocolate talent entertaining all moscow Komrads
03a - Ice Arena [Amstelhal], Show Figure skating and power play in the ICPR Ice Arena
04 - Twix Talent Room [Europahal], Providing our future agents
05 - Speedfreax [Westhal], Speachfreax and Rhythm Radicals
06 - Progressive [Zuidhal], Clustered Intelligence Stimulates Progression
07 - Mainsquare [Parkhal], World Leaders unite forces for the power of the Republic
08 - KGB Club [Deltahal], CCCP (Credible Communication Club Protocol)
09 - House [Randstadhal], Hot Chocolate talent Entertaining all Moscow Komrads
10 - Tekno [Hollandhal] United Secret Science Republic
Vorige keer was ie bij nummertje 3 ongeveer, wat een enkeling niet kon vinden 
| quote: |
| Originally posted by magrec Vorige keer was ie bij nummertje 3 ongeveer, wat een enkeling niet kon vinden |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.