TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »


Posted by mr.marcello on Nov-22-2002 12:06:

22.45 Kevin Saunderson......waarom al zo vroeg?????

MET VRIENDELIJKE GROET.


Posted by TimeportE on Nov-22-2002 13:34:

en waarom nix tot 7?... ik snap nie

nie dat ik ga


Posted by magrec on Nov-22-2002 13:50:

quote:
Originally posted by TimeportE
en waarom nix tot 7?... ik snap nie

nie dat ik ga


euh ik weet niet hoe jij denkt
maar dat zijn de tijden van wanneer ze beginnen.
Dus iedereen behalve dana begint om 5 uur aan de laatste set en dana om 5:30.


Posted by TimeportE on Nov-22-2002 14:06:

quote:
Originally posted by magrec
euh ik weet niet hoe jij denkt
maar dat zijn de tijden van wanneer ze beginnen.
Dus iedereen behalve dana begint om 5 uur aan de laatste set en dana om 5:30.

dat wist ik...


Posted by Ding Chavez on Nov-22-2002 15:34:

Das idd mooi kut zeg, stoppen alle goeie namen van iedere zaal op hetzelfde tijdstip. Naja, op zich natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar niet iedereen komt natuurlijk voor 1 stijl naar IC :/
Dat worden dan nog moeilijke keuzes

GreetZ, DC


Posted by SnuggLe on Nov-25-2002 09:43:

Ik vertelde toch over mijn kleding voor Innercity: Ik zit nu in Dali en kwam een winkel tegen met vette shirts met communistische zooi erop. Ook eentje met die mannetjes van die innercity banner, lijkt er echt SPREKEND op. Wel kut dat ik al een shirt heb, maarja. Misschien koop ik er nog gewoon 1, kost toch geen kont.

Rode shirts met een gele ster, hele rode met de chinese vlag, witte met nog wat communistische zooi, etc. Best cool..maybe even inslaan, maar veel ruimte heb ik nie meer.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Opti on Nov-25-2002 09:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vertelde toch over mijn kleding voor Innercity: Ik zit nu in Dali en kwam een winkel tegen met vette shirts met communistische zooi erop. Ook eentje met die mannetjes van die innercity banner, lijkt er echt SPREKEND op. Wel kut dat ik al een shirt heb, maarja. Misschien koop ik er nog gewoon 1, kost toch geen kont.

Rode shirts met een gele ster, hele rode met de chinese vlag, witte met nog wat communistische zooi, etc. Best cool..maybe even inslaan, maar veel ruimte heb ik nie meer.

Greetz,
SnuggLe




koop er 10 van en zet ze op de post naar NL


Posted by New Wave on Nov-25-2002 10:00:

Hebben ze ook grote maten?
44/46?
Of alleen kleine sjinezemaatjes?


Posted by Jappio on Nov-25-2002 13:50:

quote:
Originally posted by Optimus
koop er 10 van en zet ze op de post naar NL


Hier nog een bestelling van 10 shirts


Posted by Arry30 on Nov-25-2002 19:09:

INNERTCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PARTY PARTY TIME !!!!


WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


Posted by Sabina on Nov-27-2002 17:42:

quote:
Originally posted by Arry30
INNERTCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PARTY PARTY TIME !!!!


WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


Verder alles goed?


Posted by mr.marcello on Nov-27-2002 19:37:

quote:
Originally posted by Sabina
Verder alles goed?


Hehe, hij is gewoon helemaal blij dat ie erheen gaat...net als mij!


Posted by Sabina on Nov-27-2002 22:11:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Hehe, hij is gewoon helemaal blij dat ie erheen gaat...net als mij!


Meen je dat????


Posted by eieregooie on Nov-28-2002 04:36:

En het is nu zeker dat ik er niet heen kan... Helaas...


Posted by Flipper01 on Nov-28-2002 09:33:

quote:
Originally posted by eieregooie
En het is nu zeker dat ik er niet heen kan... Helaas...

SMOESJES!!!

Ik ga lekker wel


Posted by eieregooie on Nov-29-2002 01:06:

quote:
Originally posted by Flipper01
SMOESJES!!!

Ik ga lekker wel

Jaja... wrijf het er maar in...


Posted by eXos on Dec-02-2002 20:41:

quote:
Originally posted by Sabina
Meen je dat????


Zit nie zo zinloos te posten meisie. Tis hier geen CC heur

Maar goed, je bent nog al lief dus kan hier niet onpartijdig handelen




En mr.marcello:

Het is: ...net als ik


Posted by M5 on Dec-03-2002 15:52:

Nu nog ff hopen dat Mr. Vath een beetje rustig aan doet met de coke en zn flesje Finlandia, anders gaat ie weer zo vaaag draaien :P

mja zal wel goed kome


Posted by Sabina on Dec-03-2002 19:33:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zit nie zo zinloos te posten meisie. Tis hier geen CC heur

Maar goed, je bent nog al lief dus kan hier niet onpartijdig handelen




sorry mijnheer de moderator

zal weer ontopic gaan.....

EN HEBBEN WE ALLEMAAL ZIN????????

ikke wel


Posted by magrec on Dec-04-2002 12:37:

Woei vette shirts hier alleen betalen met een cc en die heb ik niet

http://www.bornintheussr.com/shirts2.htm


Posted by Remy D on Dec-04-2002 17:04:

IK HEB ZIN!!!WOHOOOOO

PILLEN EN BIER !!!

Hoort nu de klanken van Loneliness en ziet het al voor zich dat Tiesto die daar er in beukt!!


Veel vrouwen op hun reet slaan veel mensen ontmoeten (misschien nou is die achterlijke Hendrik (Bjorn Borg) hehehe) en veel meer toffe dingen daarzo.

Ja heb zin !!


Posted by Flipper01 on Dec-04-2002 19:13:

quote:
Originally posted by magrec
Woei vette shirts hier alleen betalen met een cc en die heb ik niet
http://www.bornintheussr.com/shirts2.htm

Er staan echt zeer relexte shirts bij!!
Maar ik heb al een rood shirt gekocht en ga er binnenkort maar wat leuks van proberen te maken!!
Ik heb d'r iig wel zin in, maar eerst nog naar Impulz!!


Posted by M5 on Dec-05-2002 15:18:

quote:
Originally posted by Remy D
IK HEB ZIN!!!WOHOOOOO

PILLEN EN BIER !!!

Hoort nu de klanken van Loneliness en ziet het al voor zich dat Tiesto die daar er in beukt!!


Veel vrouwen op hun reet slaan veel mensen ontmoeten (misschien nou is die achterlijke Hendrik (Bjorn Borg) hehehe) en veel meer toffe dingen daarzo.

Ja heb zin !!


haha ik trek rood shirtje aan

hey maar kom gewoon ff naar de meeting!!!


Posted by magrec on Dec-05-2002 19:23:

en waar houden wij de meeting?



01- Entrance [Europahal], show visa to ICPR Agents
02 - Wardrobe [Noordhal, Oosthal] Fur and Polar proof
03 - Gorky Park [Europahal], Hot chocolate talent entertaining all moscow Komrads
03a - Ice Arena [Amstelhal], Show Figure skating and power play in the ICPR Ice Arena
04 - Twix Talent Room [Europahal], Providing our future agents
05 - Speedfreax [Westhal], Speachfreax and Rhythm Radicals
06 - Progressive [Zuidhal], Clustered Intelligence Stimulates Progression
07 - Mainsquare [Parkhal], World Leaders unite forces for the power of the Republic
08 - KGB Club [Deltahal], CCCP (Credible Communication Club Protocol)
09 - House [Randstadhal], Hot Chocolate talent Entertaining all Moscow Komrads
10 - Tekno [Hollandhal] United Secret Science Republic


Vorige keer was ie bij nummertje 3 ongeveer, wat een enkeling niet kon vinden


Posted by M5 on Dec-05-2002 20:44:

quote:
Originally posted by magrec


Vorige keer was ie bij nummertje 3 ongeveer, wat een enkeling niet kon vinden


haha vorige keer ging nie helemaal lekker neej

misschien Talent room goed idee... lijkt me niet zo groot daar... bekende gezichten moeten wel opvallen daar denk ik..

of iemand nog iets beters?


Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.