TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Raymzter - Kut Marokanen
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 14:33:

quote:
Originally posted by Rudy
Maar dan is het natuurlijk wel goed als een marokkaan loopt te generaliseren en alle Nederlanders zwart loopt te maken dat we schijt aan marokkanen hebben??

Zou hij misschien angst hebben door onwetendheid?????

Nee Rudy, ik denk dat ie gewoon een beetje baalt om bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden. Tuurlijk mag hij ook niet generaliseren. Ik denk dat ie het alleen maar doet om mensen te laten zien dat t dus niet leuk is als dat gebeurt. En het grappige is: alleen de mensen die ZELF generaliseren voelen zich erdoor aangesproken. Ik heb er geen last van (maar ja, ik heb dan ook geen radio en hoef dat liedje niet te horen, ik zou niet weten hoe het klinkt, ken alleen de tekst )Maar als ik zo op internet om me heen kijk, hoor ik vooral 'optyfen met die gasten'. En dan verbaast het me dus niets dat ie generaliseert.
Wat me wel verbaast is dat mensen over Marokkanen generaliseren nadat ze een paar verhaaltjes hebben aangehoord. Mensen laten zich zo graag ophitsen. Van horen zeggen kun je geen conclusies trekken, verhalen worden altijd mooier gemaakt dan ze zijn ('nee hoor, WIJ deden niets, het gebeurde zomaar')

westflake: ik 'zie niet meer in dat liedje', ik vind t alleen prima dat wij ook eens op onze neus worden gewezen. Wat Pim betreft: door zijn charmes kon opeens van alles door de beugel, ook al bedacht hij zich een dag later. En ja, het probleem is te lang genegeerd. Maar het probleem is DOOR ONSZELF VEROORZAAKT! Dat moet je niet vergeten! WIJ zijn het die ze naar ons land hebben gehaald, en die ze vervolgens links laten liggen. En tuurlijk moeten er dingen veranderen. Mij hoor je ook niet zeggen dat alles ok is. Maar generaliseren, schelden, boosheid etc zijn nogal primaire gevoelens, zonder verstand gebruikt. Het doet niemand kwaad het ook eens van de andere kant te bekijken, daar word je echt niet slechter van hoor!

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 14:35:

quote:
Originally posted by westflake
>Eye-Riz: grow up... ga mij niet de les lezen jochie

verliezer druipt af... bedankt voor de bevestiging meisie..

wat jij wil jongen, jij denkt toch alleen maar van jouw kant. dus als dit is wat jij wil denken, ga je gang

Posted by westflake on Oct-28-2002 14:39:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
wat jij wil jongen, jij denkt toch alleen maar van jouw kant. dus als dit is wat jij wil denken, ga je gang

helemaal niet, daar geef jij een mooi voorbeeld van. Je hebt niet eens gereageerd op mijn text.

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 14:44:

jij moet echt eens gaan leren lezen

Posted by westflake on Oct-28-2002 14:48:

Yeah right....

Politiek is niks voor jou, geen discussie mogelijk!

ajuuuuuuuu

Posted by eieregooie on Oct-28-2002 14:51:

quote:
Yeah right....

ajuuuuuuuu

???

Wie druipt er ook alweer af?

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 14:52:

quote:
Yeah right....

ajuuuuuuuu

ik snap jou niet... je zegt dat ik niet reageer, maar zelf lees je niet! ik HEB gereageerd, alleen kun jij het blijkbaar niet lezen! als ik daar wat van zeg ga je heel kinderachtig iets sufs zeggen om mij kwaad te maken ofzo. erg flauw hoor..

[edit]mij krijg je alleen niet zomaar kwaad, daarvoor moet je me raken. en dat kun jij niet [/edit]

Posted by westflake on Oct-28-2002 14:58:

quote:
grow up... ga mij niet de les lezen jochie

dit vind jij een volwassen reactie? weten we dat ook gelijk...

Posted by arno on Oct-28-2002 15:07:

quote:
.... worden altijd mooier gemaakt dan ze zijn ('nee hoor, WIJ deden niets, het gebeurde zomaar')

Dat is dus niet waar.
Hier in de stad zit het helemaal vol met van die groepjes die je gewoon zonder reden in elkaar willen slaan.
ben zelf een keer op mn bek geslagen door een marrokaan van 23 (was toen 17) (hun waren met 7 wij met 4). Alleen omdat ik hem aangekeken zou hebben. Ik keek dus alleen zijn richting op (dus niet eens inzn ogen aankijken) , vervolgens noemt hij mij een kaaskop en zegt ie dat ik niet zo moet kijken. En het aller ergste is nog dat dat gewoon gebeurt tijdens de pauze in een volle bioskoopzaal. En daarna werden we nog eens uitgescholden door andere allochtonen die er gewoon niks mee te maken hadden en die ook gewoon in die zaal zaten voor kaaskoppen en dat we rascistisch waren en weet ik veel niet wat. (de andere 10 nederlanders in de zaal deden ook niks, de rest was allemaal allochtoon, echt meer dan 3 kwart van de zaal) Mijn vriendin durft nou gewoon niet meer naar de film.

En ik kan zo nog minstens 10 aanvaringen met allochtonen opnoemen waarin ik met geweld ben bedreigd (en ik ben echt geen uitzondering), en als je dan zegt dat je een hekel hebt aan zulke gasten dan generaliseer je weer, en word je een rascist genoemd door mensen als eye-riz, die alleen op koopzondagen in de stad komt net als alle andere nederlanders die de stad zijn ontvlucht, zodat het net lijkt alsof het allemaal wel meevalt, zelf waarschijnlijk ergens woont waar geen of weinig buitenlanders zijn, en waar de meeste criminaliteit nog ECHT door nederlanders word gepleegd.

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 15:10:

excuse me Arno, 'bijna altijd', oke?
(ojee, ik was aan het generaliseren!)

westflake: wat wil je nou eigenlijk???

edit: ik snap het al. je bent door die opmerking op je pikkie getrapt, en probeert nu het laatste woord te krijgen. sorry dat ik vind dat je volwassen moet worden. maar ik blijf bij dat standpunt, juist nu nog meer misschien dan toen ik die opmerking maakte. Je zult best een lieve knul zijn, maar je hebt nog veel te leren blijkbaar.

Posted by westflake on Oct-28-2002 15:29:

Precies Arno! Helemaal mee eens!!

> Eye-Riz:westflake: wat wil je nou eigenlijk???

>edit: ik snap het al. je bent door die opmerking op je pikkie >getrapt, en probeert nu het laatste woord te krijgen. sorry dat ik >vind dat je volwassen moet worden. maar ik blijf bij dat standpunt, >juist nu nog meer misschien dan toen ik die opmerking maakte. Je >zult best een lieve knul zijn, maar je hebt nog veel te leren >blijkbaar.

Weer zo'n volwassen reactie. Ik weet niet hoor maar wie denk je wel dat je bent of voorstelt met dit soort teksten: "je hebt nog veel te leren blijkbaar"?

Je ontwijkt continu mijn reactie op jouw tekst omdat je weet dat ik gelijk heb.

Je strijdt telkens voor je eer,.. Waarom? Jij kan het ook wel eens mis hebben!

Posted by Donna on Oct-28-2002 15:47:

Ik was lekker feesten in de eau zaterdag,ga boven ff chille,kom naast een dude te zitten met wie ik in gesprek raak(kom ik met iedereen)Deze gast wil me meteen bekken,dus ik zeg gewoon "neej dat doen we dus nie"
Hij beledigd "zeker omdat ik marrokaan ben" en serieus k had r nie eens bij stilgestaan wat ie was,dus ik heb m verteld dat er nie gebekt werd omdat ik r geen zin in had,klaar.
Heb me toch wel regelmatig moeten verplaatsen zolang zij in de toko waren want kreeg steeds een paar man die me aankeken met een niet zo'n lieve blik
DAAR heb ik dus de schurft aan,en elke nationaliteit doet dat ofcuz maar gaan daarna niet met de hele clan vol wraakgevoellens naar je kijken,ik heb me nu op mn feest tijdelijk bezig moeten houden met beledigde marrokanen,en waarom? Omdat ik geen rassen maar mensen zie en er gewoon net zo slap mee ouwehoer als met iedereen,volgende keer dus toch maar kijken offet maybe een marrokaan is?

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 16:07:

westflake: luister nou eens goed joh. wie ontwijkt hier wie? ik reageer op jouw stukken, je bent alleen te beroerd om te lezen.
wil jij zeggen dan dat jij op mij reageert? ja, alleen door te vertellen dat ik een verliezer ben, kinderachtig doe, me te goed voel voor deze wereld, whatever. Maar niet op wat ik zeg of vraag (bv op mijn vraag wat jij nou wil). Kijk eerst eens naar jezelf. Ik ben niet te beroerd om mijn mening te herzien, maar dan moet ik wel een reden hebben om hem te herzien. De spelregels van discussi�ren zijn mij bekend, jou blijkbaar niet. En ik voel me niet beter dan iemand anders, ik geef alleen mijn mening. die zint jou blijkbaar niet. prima, maar ga dan niet zo zinloos ouwehoeren en schiet niet zo in de verdediging.

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 16:17:

quote:
Originally posted by Donna
Ik was lekker feesten in de eau zaterdag,ga boven ff chille,kom naast een dude te zitten met wie ik in gesprek raak(kom ik met iedereen)Deze gast wil me meteen bekken,dus ik zeg gewoon "neej dat doen we dus nie"
Hij beledigd "zeker omdat ik marrokaan ben" en serieus k had r nie eens bij stilgestaan wat ie was,dus ik heb m verteld dat er nie gebekt werd omdat ik r geen zin in had,klaar.
Heb me toch wel regelmatig moeten verplaatsen zolang zij in de toko waren want kreeg steeds een paar man die me aankeken met een niet zo'n lieve blik
DAAR heb ik dus de schurft aan,en elke nationaliteit doet dat ofcuz maar gaan daarna niet met de hele clan vol wraakgevoellens naar je kijken,ik heb me nu op mn feest tijdelijk bezig moeten houden met beledigde marrokanen,en waarom? Omdat ik geen rassen maar mensen zie en er gewoon net zo slap mee ouwehoer als met iedereen,volgende keer dus toch maar kijken offet maybe een marrokaan is?

da's klote... dat gebeurt inderdaad.

Alleen dr zijn er zat die NIET zo zijn.
Op Nexus lopen bv ook een stel Marokkanen rond, maar die zijn allemaal uitermate relaxed (mocht dat niet zo zijn, hoor ik dat graag, maar ook als autochtonen niet relaxed zijn!!). En dan heb ik het niet over dat groepje ouwe Turken die er in februari waren!

Ikzelf heb ook al wel eens wat te maken gehad met een Marokkaan, en het had niet veel gescheeld of ik had klappen gehad(was aan het dansen, en dr begon iemand tegen me op te rijden, ik draai weg, boos kijkend, gebeurt nog een keer, dus ik draai weg, 'per ongeluk' schoppend tegen zn schenen en mn middelvinger opstekend. tja, toen viel ie me aan. maar ik was zo boos, dat ik al klaar stond. dr zijn er alleen een paar tussen gesprongen en hebben die gozer naar buiten gewerkt. Bleek dus dat ie een mes bij zich had. Heel vervelend, maar t is nou niet zo dat ik elke Marokkaan daarom als een messentrekker zie, of als een geile aap. Heb ook al zat vervelende autochtonen gezien in mijn leven...

edit: en dat is wat ik bedoel: ik zeg niet dat het niet gebeurt, en ik ontken niets. alleen moet je je mening over een hele groep niet baseren op een of een paar voorvallen. En al helemaal niet op voorvallen die je zelf niet eens hebt meegemaakt!

Posted by westflake on Oct-28-2002 16:23:

quote:
westflake: luister nou eens goed joh. wie ontwijkt hier wie? ik reageer op jouw stukken, je bent alleen te beroerd om te lezen.
wil jij zeggen dan dat jij op mij reageert? ja, alleen door te vertellen dat ik een verliezer ben, kinderachtig doe, me te goed voel voor deze wereld, whatever. Maar niet op wat ik zeg of vraag (bv op mijn vraag wat jij nou wil). Kijk eerst eens naar jezelf. Ik ben niet te beroerd om mijn mening te herzien, maar dan moet ik wel een reden hebben om hem te herzien. De spelregels van discussi�ren zijn mij bekend, jou blijkbaar niet. En ik voel me niet beter dan iemand anders, ik geef alleen mijn mening. die zint jou blijkbaar niet. prima, maar ga dan niet zo zinloos ouwehoeren en schiet niet zo in de verdediging.

Jij ontwijkt mijn posts. Zo'n reactie van grow up.. dat is toch een reactie ontwijken? Vind jij dat nou echt een volwassen reactie op dat verhaal?

Ik reageer continu op je posts. Lees maar...

Iedereen die onze posts achter elkaar zet ziet dat jij kinderachtig bezig bent...

Sesamstraat begint zo dus snel je tanden poetsen!

Posted by hamburgerboefje on Oct-28-2002 22:53:

Ik heb em zojuist bij Barend en van Dorp gezien en ik moet zeggen dat ik het voor het grootste gedeelte me em eens was over het een en ander. Hij heeft zijn nummer(ja ik vind het ook een KUT nummer) nu eens goed duidelijk gemaakt, hoe het zit, waarom wie wat etc.

Posted by Donna on Oct-29-2002 00:30:

Westflake,ooit wel eens aan gedacht dat iemand genoeg heeft van een conversatie/discussie met jou want je blijft maar doorbeuken en je ziet nie eens wat iemand nu eigenlijk schrijft...
Zou bekaf worden met een dude als jij nearby en je zo t raam uitpleuren.

Posted by AlFerox on Oct-29-2002 10:58:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Ik heb em zojuist bij Barend en van Dorp gezien en ik moet zeggen dat ik het voor het grootste gedeelte me em eens was over het een en ander. Hij heeft zijn nummer(ja ik vind het ook een KUT nummer) nu eens goed duidelijk gemaakt, hoe het zit, waarom wie wat etc.

ja idd, ik heb het ook gezien.. is op zich nog best wel een intelligente jongen als je hem zo hoorde in die uitzending.

maar wat is die Winnie de Jong een verschrikkelijk tering wijf zeg!!

"ja, je kan nu wel lekker het zielige marokkaantje gaan spelen.."

"je bent zeker een product van de Wiardi Beckman Stichting"
(ze kwam niet eens uit haar woorden bij wiardi beckman stichting en frits barend moest haar toen zelfs verbeteren, erg pijnlijk )

door haar reacties onderstreepte ze gewoon de kern van dat hele liedje!!

de conservatieven.nl

en die Godfried Bomans.. haha wat een maffe vent is dat!!

Posted by TimeportE on Oct-29-2002 11:03:

quote:
Originally posted by AlFerox
ja idd, ik heb het ook gezien.. is op zich nog best wel een intelligente jongen als je hem zo hoorde in die uitzending.

maar wat is die Winnie de Jong een verschrikkelijk tering wijf zeg!!

"ja, je kan nu wel lekker het zielige marokkaantje gaan spelen.."

"je bent zeker een product van de Wiardi Beckman Stichting"
(ze kwam niet eens uit haar woorden bij wiardi beckman stichting en frits barend moest haar toen zelfs verbeteren, erg pijnlijk )

door haar reacties onderstreepte ze gewoon de kern van dat hele liedje!!

de conservatieven.nl

en die Godfried Bomans.. haha wat een maffe vent is dat!!

helemaal mee eens!!!

als je er heel gewoon over nadenkt dan klopt het gewoon meestal wel waar die gozer over rapt (iig bij mij wel hoor) ook al heb je het nie door..

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]