TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS - Nov 30th 2002
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
joh, probeer het gewoon. als het wat later wordt, en het is vol, dan zeg maar dat je groepjes vrienden van TA die vorige keer vrijwilliger waren al binnen zijn, en jij als enige niet. Niet tegen de portiers, dat heeft geen zin. Maar tegen degene van Nexus achter de kassa 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz joh, probeer het gewoon. als het wat later wordt, en het is vol, dan zeg maar dat je groepjes vrienden van TA die vorige keer vrijwilliger waren al binnen zijn, en jij als enige niet. Niet tegen de portiers, dat heeft geen zin. Maar tegen degene van Nexus achter de kassa |
We komen met 2 of 3 mensen dus later... 2 werken en 1 autorijden (hoop ik
) De rest gooi ik om 8 uur al op de trein
zijn ze iig op tijd 
Ik ben er om officieel foto's te maken dus er komen in ieder geval foto's
of ze zo goed worden al die van de vorige keer weet ik nog niet 
| Originally posted by eieregooie Hmmm... het heeft even geduurd... is het een en ander tussen gekomen helaas... MAARRR! Mailtje is verstuurd en we komen met z'n 12en Waaronder Access, Spinnin' Jack (en we gaan NIET om 4 uur naar huis ), Zip met z'n meissie en ik... en nog een stoot andere lui |
mmm... kans word kleiner dat ik kom.. ze geven nu nog een feestje ook.. wat ze normaal nooit doen, maar 30 jaar is ook wel bijzonder.. vin het wel klote.. 
| Originally posted by TimeportE mmm... kans word kleiner dat ik kom.. ze geven nu nog een feestje ook.. wat ze normaal nooit doen, maar 30 jaar is ook wel bijzonder.. vin het wel klote.. |

| Originally posted by Spinnin Jack Kans bestaat dat dat deze keer weer gaat gebeuren, ik heb het programma van m'n persooneels feest nog niet te horen gekregen, maar ze verzekerde me dat het net zoals vorig jaar niet mals zou gaan worden. |
Ik zal ook aanwezig zijn daar, heb er best wel zin aan... aangezien Donneponna er ook zal zijn.. en wie nog meer btw? Heb geen zin om alle posts te lezeren en alle twijfelaars te filteren 
wie gaan er:
Eye-Riz (duh)
New Wave
Optimus
Theseus
magrec
basd
franzelare
kolkiewolkie
Donna
Leander (ik neem aan van wel
)
Flipper01
Odyne
mr marcello
eieregooie
mr Zimz
Acces
Spinnin Jack
total w00t+feestmaatje (hoe heet ie nou ook alweer, hij zat ook op TA
)
Chicane
verder nog iemand?
nog maar 1 nachtje!!!
ik adviseer ECHT om vroeg te komen (gewoon tussen 23.00 en 24.00 uur ofzo). mocht dat niet lukken, mail dan naar nexusparties. er zijn per ongeluk teveel uitnodigingen verstuurd 
wij hebben in ieder geval VEEEEEL zin!
me heeft er weer zin in
kan dr trouwes nie nog een cd (van jou Iris) achtergehouden worden voor mij ofzo... kmag um volgens mij meenemen voor 6 pleuro
en nou wil ik echt een cd van JOU en niet van die megatopdjs van een collegas van je
(damn, moek nog weer meer geld gaan opnemen.... hmmm.... lekker belangrijk)
oja, mocht ik er ietwat verrot bijlopen: kga morgen nog een stukkie straten (plicht roept) en dat zal waarsch. zn impact wel hebben
magoed, wordt weer gezellig met zon riedel aan ta's
is partyhardy ziek trouwes, kzie um dr nie bij staan 
| Originally posted by Eye-Riz er zijn per ongeluk teveel uitnodigingen verstuurd ![]() |

ja, wat heet teveel... dat zien we morgen wel 
Kolkie: is goed, ik neem er eentje extra mee!
Lieve Riz, zeg is ff tegen Cathelijne en Rene dat ze heeeel snel hun mail moeten gaan checken?

bel haar maar, ik zal je haar nr in een pm stoppen!
tot morgen!!!!!!
Dat teveel aan uitnodigingen zal wel meevallen, want ik heb er 3 thuis liggen en Odyne ook nog eens 2 volgens mij en we komen maar met z'n tweeen.. 
Mr. Marcello gaat trouwens niet.
| Originally posted by eieregooie Trouwens... ff voor de zekerheid... Mogen er digicams mee? |

veel plezier vannavond!, moet wel lukken met deze line-up en locatie.
Dit was een van de moeilijkste beslissingen in mijn partyleven
Volgende keer ben ik er ook weer bij.(als Eye-Riz haar beloftes nakomt
)
Vind t echt HEEL jammer Wout!
2 all the others : Tot vanavond!
iedereen heel veel plezier vanavond.. 
ik ga studiepunten verdien.. in the jungle.. hehe Convertible duz
Zeker weten dat ik er volgende keer wel bij ben!
| Originally posted by Optimus wie gaan er: total w00t+feestmaatje (hoe heet ie nou ook alweer, hij zat ook op TA ) |
)
| Originally posted by Flipper01 Mr. Marcello gaat trouwens niet. |
| Originally posted by Donna Vind t echt HEEL jammer Wout! |
ben nog te wazig om n partyreportje te schrijven,
ik wilde alleen even kwijt dat ik het een VETfeest vond!
alloa........ik ben ook net terug.....
Het was echt weer masterlijk!!!!!!!
Mijn complimenten aan de DJ's, garderobe mensen (WHOEEEHOEEEEEEE
) en ieder ander die voor een super feest heeft gezorgt.
De foto's zijn echt weer hardstikke leuk.
Fransie, aufschietsen mit de foto's!!!!!
LIKJES!!!!!!!!!!!!!!!!
Mwhooeee wat stink ik!!
Zimz, echtwaar kerel, ik sweer het je, wat zik zei, de dames vallen voor je neer!