TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE de tracklist ziet er iig aantrekkelijk uit ding.. (echte naam markos?) het lijkt me verstandig dat iedereen zijn links alleen naar de jury doormikt want anders krijg je straks dat de deelnemers het nie eens zijn en dat kunnen we niet hebben .. (mee eens rest jury?) rest is trouwens m_peror magrec new wave optimus theseus alpha en ik toch?? |
| Originally posted by magrec Heb je mijn PM bericht wel gelezen??? En als iemand zijn mix afheeft kan die hem uploaden naar basd (ff een pm naar hem sturen) na afloop mogen de mixen wel vrijgegeven worden vanmij. Lijkt me wel net zo leuk dat men de winnende mix kan horen. |
(moe ik nu aftreden
))
Het was maar een uurtje uploaden dus hij staat er al op. Ik neem aan dat jullie juryleden wat met basd hebben afgesproken over het downloaden. Happy listening 
GreetZ, DC
btw me echte naam is gewoon mark 
ik heb ook een mix klaar; Basd heeft een pm binnen of ik hem kan uppen binnenkort.
Tracklist:
Felix da housecat - Silverscreen (les rhytmes digitales remix)
Underworld - Two months off (king unique sunspot vocal mix)
Atlantis vs. Avatar feat. Miriam Stockley - Fiji
Future Sound of London - Papua New Guinea 2001 (Satoshi Tommiie path)
Airwave - Lightspeed
Sasha - Bloodlock
Marco V - Certainly
Moby - We are all made of stars (Tiesto dub remix)
Bassmen - Sending sos (Bassmen mix)
Sasha & Emerson - Scorchio
Gardeweg - All I want
Accadia - Into the dawn (James Holden Remix)
Wat een kutmix 
| Originally posted by Little Theseus ik heb ook een mix klaar; Basd heeft een pm binnen of ik hem kan uppen binnenkort. Tracklist: Felix da housecat - Silverscreen (les rhytmes digitales remix) Underworld - Two months off (king unique sunspot vocal mix) Atlantis vs. Avatar feat. Miriam Stockley - Fiji Future Sound of London - Papua New Guinea 2001 (Satoshi Tommiie path) Airwave - Lightspeed Sasha - Bloodlock Marco V - Certainly Moby - We are all made of stars (Tiesto dub remix) Bassmen - Sending sos (Bassmen mix) Sasha & Emerson - Scorchio Gardeweg - All I want Accadia - Into the dawn (James Holden Remix) Wat een kutmix |
Wilde gister ook m'n mixie maken, alleen had nog last van NEXUS, m'n arme oortjes....
Ben dus halvewege maar gestopt. Morgen maar weer eens proberen
| Originally posted by Little Theseus ik heb ook een mix klaar; Basd heeft een pm binnen of ik hem kan uppen binnenkort. Tracklist: Felix da housecat - Silverscreen (les rhytmes digitales remix) Underworld - Two months off (king unique sunspot vocal mix) Atlantis vs. Avatar feat. Miriam Stockley - Fiji Future Sound of London - Papua New Guinea 2001 (Satoshi Tommiie path) Airwave - Lightspeed Sasha - Bloodlock Marco V - Certainly Moby - We are all made of stars (Tiesto dub remix) Bassmen - Sending sos (Bassmen mix) Sasha & Emerson - Scorchio Gardeweg - All I want Accadia - Into the dawn (James Holden Remix) Wat een kutmix |
xal ook maar es beginnen met mixen, voor je t weet is 20 december daar
| Originally posted by mantisnl xal ook maar es beginnen met mixen, voor je t weet is 20 december daar |
Re: Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
| Originally posted by DJ_Siesta Datum: Onbekend nog Eisen: Iedereen een set van MIN.40 min. 128kb/s Ter download zetten. Inleveren voor 20DECEMBER. |
Frankly... mij maakt het niet zo veel uit. Ik ga er toch in de kerstvakantie een keer ff goed voor zitten en die begint voor mij op 21 december.
Dus zegt u het maar... 
Re: Re: Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
| Originally posted by mantisnl beetje wazig vinnik, wat is t nou? |
Ik heb nog niets ontvangen van timeporte. MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december) en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven |
en het is gewoon handy lijkt me dat je mix al af is..
heb die van ding en thesaus al gedownload en staan op repeat in mijn winamp! 
btw thesaus wat voor mixer heb je.. wel funky effecten bij het uitmixen van silver screen!
Ik heb al een mooi jury oordeel over de 2 mixen die nu op bas zijn server staan geschreven 
Ik ben kritisch 
only the best will win

| Originally posted by magrec Ik heb al een mooi jury oordeel over de 2 mixen die nu op bas zijn server staan geschreven ![]() Ik ben kritisch ![]() only the best will win |
Jasses wat zijn jullie snel! Heb beide al gedownload maar nog niet geluisterd... wilde 't oorspronkelijk tot de kerstvakantie bewaren maar denk dat ik morgen toch maar vast ga beginnen!
Mooi opwarmertje voor Impulz hehe... (ja ik heb veel vertrouwen in jullie mixen) 
misschien dat het handig zou zijn wanneer er iemand in de jury zat die z�lf ook ervaring heeft met draaien...
dat scheelt een hoop in de beoordeling waarschijnlijk.
| Originally posted by AlFerox misschien dat het handig zou zijn wanneer er iemand in de jury zat die z�lf ook ervaring heeft met draaien... dat scheelt een hoop in de beoordeling waarschijnlijk. |
nee hoor, absoluut niet!
ik heb een onwijze slome internet-verbinding (wanadoo
) en moet er niet aan denken om al die mixen te moeten downloaden..
het is gewoon een stukje advies..
als Timeporte (no offence hoor!
)al begint over wat voor funky effecten er zijn gebruikt bij het uitmixen van een plaatje dan is er volgens mij wel behoefte aan iemand die dus ook echt hoort wat er gaande is 
| Originally posted by AlFerox nee hoor, absoluut niet! ik heb een onwijze slome internet-verbinding (wanadoo ) en moet er niet aan denken om al die mixen te moeten downloaden..het is gewoon een stukje advies.. als Timeporte (no offence hoor! )al begint over wat voor funky effecten er zijn gebruikt bij het uitmixen van een plaatje dan is er volgens mij wel behoefte aan iemand die dus ook echt hoort wat er gaande is |

| Originally posted by AlFerox als Timeporte (no offence hoor! )al begint over wat voor funky effecten er zijn gebruikt bij het uitmixen van een plaatje dan is er volgens mij wel behoefte aan iemand die dus ook echt hoort wat er gaande is |
(zeg nu nix of het goed is gegaan of niet)
| Originally posted by TimeportE een dj tussen de juristen is handig lijkt me.. maar ik denk dat magrec, m_peror (en ik) ook wel de foutjes etc eruit kunnen halen.. maar een "expert" is natuurlijk wel handig.. |
hmm ik zal mijn mix zo spoedig mogelijk uppen... moet hem eerst nog ff mixen natuurlijk... iemand toevallig nog een 100mbit servertje waar ik de zooi op kan poten?

| Originally posted by dj_spare hmm ik zal mijn mix zo spoedig mogelijk uppen... moet hem eerst nog ff mixen natuurlijk... iemand toevallig nog een 100mbit servertje waar ik de zooi op kan poten? |
)
en, is er al een winnaar? heb niet echt veel puf al die pagina's te gaan lezen...