TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glasstråden
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
tänkte bara påpeka något som jag säkert redan sagt: Sandwich är lätt godast
weee :P
ny sommar nya glassar
har ni prövat någon av dom nya glassarna som GB säljer ?
prövade solero idag, den va ok... fast den slår inte solero exotic :P
Nar nagon sager solero tanker jag bara pa den dar reklamkampanjen de korde for ett par ar sedan med massor av skalliga grabbar med nat otackt konstigt leende. 
Melonsmak (kulglass).... bästast...
lakrits är skitgott oxå...
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance har ni prövat någon av dom nya glassarna som GB säljer ? |
ja har inte provat nån ny. tog visserligen en magnum double i solen på nytorget i sthlm i går
| Originally posted by Glorie hmm....nee fasen...Gbs glassar e så dyra nu,, så de e inte kul att köpa dem längre. en simpel 88:a kostar banne mig 12 kr. rena rånet! Daim kostar 18 ja har inte provat nån ny. tog visserligen en magnum double i solen på nytorget i sthlm i går |
MÖJLIGEN en Sandwich, men det är fan osäkert...
yes, päronsplitt är tillbaka, det var en av mina favvos way back, fler favvos är piggelin, nogger, solero shots och så super cornetto (tidig 90-tal's version)
solero shots är så jävla bra när det är +25 ute

en av dem godaste glassarna helt klart 
Åt vårens första glass häromdagen.
Magnum Intense eller vad fan den hette. Den med tryffel iaf.
Den var jävligt god 
| Originally posted by Kongo_kim solero shots är så jävla bra när det är +25 ute |
| Originally posted by Glorie hmm....nee fasen...Gbs glassar e så dyra nu,, så de e inte kul att köpa dem längre. en simpel 88:a kostar banne mig 12 kr. rena rånet! Daim kostar 18 ja har inte provat nån ny. tog visserligen en magnum double i solen på nytorget i sthlm i går |
bästa glassen var piggelin helt tills den började kosta över 4kr 
nu är det magnum white eller sandwetts (Sandwich)