TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Line-up
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
Re: haha
| quote: |
| Originally posted by Vinyl Boy zeg kartikeya(?) leuk dat je die gast van het slam forum citeert, maar zoals rudy zei: de dj maakt het feest, niet de entourage. neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest. op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek. zonder muziek geen party. en wat die tjeerdo (wie heet er nou zo?) zegt kank me ook neit erg in vinden. we kunnen er kort of lang over lullen, maar feit blijft gewoon dat ze er zoveel meer van hadden kunnen maken. |
Re: Re: haha
| Originally posted by Jukx ID&T mikt met dit feest gewoon op een wat ouder publiek... en dat publiek hecht wel veel waarde aan de entourage (versiering, sfeer, blabla) die gaan niet zozeer voor de dj's. Als je der niks aan lijkt dan ga je toch gewoon niet, der zijn genoeg andere feesten waar wel grote namen draaien. |
NOG een voorbeeld :
Ik vroeg laatst aan een vriend van me of ie mee wilde gaan naar Qlimax ....de eerste vraag die hij daarop gelijk op mij afvuurde was : WELKE DJ's komen er ????.....en NIET hoe is de SFEER daar ?? of, hebben ze daar de zaal mooi versierd ???
DJ's maken of kraken een feest gewoon ....punt uit ..
Toevallig heb ik vorige week Roog horen draaien bij mij in de buurt en heb ik me zeker wel kunnen vermaken met zijn set.
| Originally posted by Remy D Ik ga nu dus echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Re: Re: Re: haha
| Originally posted by Rudy JUKX LEES DIT NU!!!!!! Gericht op oudere mensen, weer bullshit! Dan zouden ze nooit TMF erbij betrekken! Als er iets is wat kleine kinderen naar feesten haalt is het TMF wel! En 538 kan er ook wat van! Ik ken namelijk geen kindjes avn 14 die naar Slam FM luisteren! Dus die horen niet zoveel over Sensation! Laatst zag ik op TMF dat een van die VJ's fucking kaartjes voor Massive weggaf aan een of ander klein tering kind van 9!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is toch niet normaal! Het zijn juist de commerciele leeken die nu naar Sensation gaan! Zij kennen die DJ's niet, maar kennen sowieso geen 1 DJ! En hebben die fucking superstrings plaat op TMF gezien! Dus geen party gangers maar caf�-publiek gaat naar Sensation! En dan wordt het weergegeven onder het genre "trance", nou dat maakt deze stroming mooi kapot! Als je VOOR sensation bent, mag je dat heus wel uiten, maar je moet niet met bullshit aan komen zetten, ok?? Cya |
Re: Re: Re: Re: haha
| Originally posted by Jukx En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man! |
Jongens, kunnen we het even leuk houden ja. Er is geen reden om op elkaar te schelden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
En moet er nu - door de line-up van Sensation - aan al dit leuks een einde komen, dacht het niet toch.
Re: Re: Re: Re: Re: haha
| Originally posted by Ding Chavez Sorry hoor, maar dat vind ik dus weer errug grote bullshit... De allermooiste feesten waar ik naar toe ben geweest (4-elements 2000 en Qontact 2001) heeft dus nog echt geen ene TMF broekie van gehoord he! |
)
Re: Re: Re: Re: haha
| Originally posted by Jukx Bullshit? Dat jij nou te lomp bent om het te begrijpen... Ik ben helemaal niet VOOR sensation, ik betwijfel namelijk of ik erheen ga... Maar deze line-up (in combinatie met de 100 piek) schrikt wel degelijk jonge(re) mensen af. Kijk maar naar je eigen reactie en naar de reactie van de meesten op dit forum... niemand gaat er meer heen (waaronder ikzelf). ID&T wil dus gewoon een ouder publiek trekken met Sensation. En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man! En ik begrijp zowiezo niet wat je nou zo loopt te janken, als de line-up je niet aan staat dan ga je er toch gewoon NIET HEEN... er zijn feesten genoeg!!!!! LATERZ |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
| Originally posted by Blik ehh, volgens mij wer er juist keihard reclame gemaakt voor 4-elemants vorig jaar (toen was ik zelf nog een TMF-broekie ) |
| Originally posted by Rudy BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!! |
| Originally posted by Jukx Ehhh... dat was JEFF MILLS mongool!!!! Een van de pioniers op het gebied van electronische muziek! Zonder mensen als hij had jij op dit moment niet naar je cheezy TMF-trance kunnen luisteren!! Begrijp je nu waarom ik jou LOMP noem??? Kijk mensen als jij willen ID&T dus waarschijnlijk buiten de deur houden met dit soort acties.... "Caf�-publiek" noemde je het toch? Je valt er zelf blijkbaar ook onder! Haha, wat een loser ben je!!!! |
HAHAHAHAHHAHAAH 

Ik wil niet lullig zijn hoor Jukx maareh.....volgens mij ben je een beetje uitgeluld 
lol
Wat een gigantische K U T LINE-UP ZEG... Dit is nog geen 4e van die 100 piek waard...Men wat kut, had me er toch wat meer van voorgestelt... Jammer, maar helaas!!!!
Qlimax here we come...
01) Vergeet niet dat jij begonnen bent door mijn post "BULLSHIT" te noemen, dus heb ik al het recht om jou LOMP te noemen en daar blijf ik dus ook bij.
02) Ik denk dat het meerendeel van het door jou genoemde "cafe-publiek", in de bladen wordt het ook wel "spijkerbroek-publiek" genoemd, wbt kennis over djs, electronische muziek etc. niet veel onderdoet voor zo iemand als jij, Rudy. Dat bewees die opmerking over Jeff Mills van je maar weer.
03) Je zegt dat Sensation door een line-up als dit commercieel wordt. Weet je wanneer het pas commercieel wordt? Met zo'n line-up: Johan Gielen, Rank 1, Jean, ATB, Marco V. (een line-up waar jij voor gepleit hebt waarschijnlijk)
Dat zijn namelijk de namen waar de quasi-kenners op af komen, met namen als Roog en Michel de Hey komt er gewoon een wat ouder publiek (ik denk meer aan "club-mensen", die regelmatig naar de Chemistry gaan enzo) ID&T wil er, denk ik, gewoon een classy feest van maken. Het kaartje is niet voor niets 100 piek terwijl er, relatief, een hele goedkope line-up staat!!
LATERZ
....
paar dingetjes....
ik ben het echt volkomen met Remy D eens......
Iedereen loopt hier wel Roog aftekraken maar ga eens naar Slam FM vanavond luisteren......hij draait echt wel lekker hooor!!! Is toch weer eens wat anders...en boeiend voor degene die hem niet goed vinden, die horen hem waarschijnljik niet eens draaien!!! want het gros komt pas binnen op feest als hij alweer klaar is met zijn set dus...
Tja nog iets......de mensen die naar Qlimax als alternatief gaan vat ik ook niet echt......want daar komen de Alpha Twins 

lol
Nou ik ga naar Sensation en bouw mijn eigen feesie wel daar met vrienden, maar jah ik begrijp dat afkraken niet zo echt van jullie......
Als je zo'n kritiek hebt op ID&T en Sensation dan ga je toch lekker naar Impulz Outdoor (30-06) of naar Dance Valley (06-08), die worden allebei niet door ID&T georganiseerd.
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is
| Originally posted by Kartikeya BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding) bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
| Originally posted by Jukx Jaaaaaaa I LOVE TECHNO!!! Beter draait Miss Djax daar ook!! Heb er nu al zin in!!!!!! |
.Weet iemand waar ze vast draait of wanneer ze weer moet draaien.Ik wil echt weer helemaal los net als zaterdag.....
(fuck hardhouse
)
ATTN: RUDY
He Rudy, je moet nu echt niet de Popie Jopie hier gaan uithangen, van mensen afzeiken word je echt niet populairder. Jij beweert dat Jukx bullshit lult, want jij bent degene die dat juist doet. Heb je die reclame gezien op TMF van Shockers???? Ik ben er zelf niet geweest, maar het was dus enorm phatt!!! Impulz dit jaar precies hetzelfde!! Dus niet alles waar TMF reclame voor maakt zuigt!! Dus voordat je je grote bek open trekt moet je toch eerst ff beter gaan nadenken!!!
| Originally posted by Rudy BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!! |
Re: ATTN: RUDY
| Originally posted by TranceFool He Rudy, je moet nu echt niet de Popie Jopie hier gaan uithangen, van mensen afzeiken word je echt niet populairder. Jij beweert dat Jukx bullshit lult, want jij bent degene die dat juist doet. Heb je die reclame gezien op TMF van Shockers???? Ik ben er zelf niet geweest, maar het was dus enorm phatt!!! Impulz dit jaar precies hetzelfde!! Dus niet alles waar TMF reclame voor maakt zuigt!! Dus voordat je je grote bek open trekt moet je toch eerst ff beter gaan nadenken!!! |
| Originally posted by TranceFool We kunnen ook nog vaststellen dat je niet een echte kenner bent! |