TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:40:

פסדר עזוב אבל זה דברים שונים

אהה פסיכוטכני היה לי דיי קל

הוצאתי ממש ממש ממש גבוה בתפיסת צורות / מתמטיקה / כל החרא הראלי

(יעני בין 8.5 ל 9 ש 9 זה הכי גבוה)

ובכושר יד 2.5

חחח כאילו שאני יודע לגזור


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:41:

אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה..


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 20:43:

ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90

ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר?


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:44:

quote:
Originally posted by elad11
אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה..



בדוק שאתה לא יכול לגמור!!!
בצורות זה 34 שאלות ב 6 דקות...
זה פאקינג 10 שניות בערך לשאלה!!!
אי אפשר לחשוב ב 10 שניות על כאלה שאלות מסובכות

חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן
אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות
חפיף... העיקר עבר!!
אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה
סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:46:

quote:
Originally posted by NyKoN
ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90

ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר?


לא מחלקים את זה לחומר של מחצית א' ומחצית ב'...!!!! אבל לא משנה

בן דוד שלך עכשיו מתגייס לתלפיות או למבחנים?
למרות שגם למבחנים להגיע זה מעיד על רמה גבוהה מאוד
רק 1500 מכל הארץ מגיעים לשם
רק 50 מתקבלים בסופו של דבר
זה להכי גאונים שיש תלפיות... כמעט הכי גאונים


Posted by NyKoN on Dec-25-2002 20:49:

בן דוד שלי כלי עולם
יש לו מאיות בהכלללללל
אני לא בטוח ממש
אני אברר מחר עם אבא שלי ואני אגיד לך..
הוא בי"א עכשיו אם זה משנה

והמורה שלנו ללשון חילקה את החומר לחומר שהיא תלמד במחצית א' וחומר שהיא תלמד במחצית ב' גם הספר שאנחנו לומדים ממנו זה הוצאה שלה ולומדים לפי הסדר של הספר


Posted by elad11 on Dec-25-2002 21:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן
אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות
חפיף... העיקר עבר!!
אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה
סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אפס קיבלתי נקודה מעליו

חחחחחח סתם.....אני גם עשיתי את זה ב-יב...


Posted by Rising on Dec-26-2002 19:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו


on the contrary
..
להיפך אחי
תאמין לי הייתי רוצה להיות במקומך בקטע הספציפי הזה


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 22:53:

quote:
Originally posted by Rising
on the contrary
..
להיפך אחי
תאמין לי הייתי רוצה להיות במקומך בקטע הספציפי הזה


וואלה תודה רבה אחי

מי שרוצה לקבל את הקורות חיים שלי גם שישלח מכתב לת.ד **** או שיתקשר ל@#@!#%$%$!#%%
בעבור סכום סמלי תקבלו את הקורות חיים וספר הבישול ילדים מבושלים על ידי רות סירקיס

ונייקון... בן דוד שלך ביא עכשיו?
זה רק אומר שהוא לא בתלפיות עדיין
הוא ב 7000 שמועמדים מהתחלה
אחר כך ינפו 5500 אנשים וישארו רק 1500 (אני ואלעד נשארנו ב 1500 האלה לדוגמה)
מה 1500 יעלו רק 150 לשלב הבא...
ומה 150 ינשרו עוד 100 והאלה שיעברו הם המתגייסים לתלפיות
זה הכל


Posted by DjChook on Dec-26-2002 23:49:

החבר שלי המחונן (המחונן מתמטית שעשה 740 ומשהו) בדיוק סיפר היום שהוא עבר את המבחנים ובשלב הבא בתלפיות


Posted by elad11 on Dec-27-2002 04:02:

תותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתח


Posted by DjChook on Dec-27-2002 09:07:

כן הבן זונה הזה
אתמול ראינו שוב את שר הטבעות הראשון כדי להזכר לקראת צפיית השני

הבנזונה הזה ביקש שנשים כתוביות על אנגלית ולא על עברית כי זה יותר נוח לו

שתי סטירות הוא צריך לקבל
לא נורא, גנבתי לו משולש פיצה


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 10:49:

quote:
Originally posted by DjChook
כן הבן זונה הזה
אתמול ראינו שוב את שר הטבעות הראשון כדי להזכר לקראת צפיית השני

הבנזונה הזה ביקש שנשים כתוביות על אנגלית ולא על עברית כי זה יותר נוח לו

שתי סטירות הוא צריך לקבל
לא נורא, גנבתי לו משולש פיצה


יש גם אנשים כאלה...
יש לי חבר שהוא לא גאון או משהו כזה
אבל מדבר איתך באנטרנט רק באנגלית... יענו עברית באותיות אנגליות או משהו כזה
כי הוא מקליד בטיל אנגלית ועיוור...
הוא שם צבע על כל המקלדת שלו ואי אפשר לראות אותיות או משהו שם... אז זאת גם שיטה ללמוד עיוור כנראה

וטוב עשית שגנבת לו משולש
למרות שאני הייתי מביא לו את הסטירות


Posted by DjChook on Dec-27-2002 10:54:

חחחח חבר מוזר, גם אני כותב נורא מהר באנגלית ובעברית, ועיוור
חחח זה משעשע


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 10:59:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח חבר מוזר, גם אני כותב נורא מהר באנגלית ובעברית, ועיוור
חחח זה משעשע


והוא עוד המוזר?
לא סתם...
אבל זה רק אומר שאתה רגיחל לכתוב כבר
גם אני מקליד אחושילינג מהר בעברית
אנגלית טיפה פחות אבל עדיין אני לא פראייר

אבל זה כבר לא קשור לחוכמה
אלא אם כן תלפיות זה היה מבחנים במחשב


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.