TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
פסדר עזוב אבל זה דברים שונים
אהה פסיכוטכני היה לי דיי קל
הוצאתי ממש ממש ממש גבוה בתפיסת צורות / מתמטיקה / כל החרא הראלי
(יעני בין 8.5 ל 9 ש 9 זה הכי גבוה)
ובכושר יד 2.5
חחח כאילו שאני יודע לגזור
אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות
גם אם אתה מממממממש כלי
-----
כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה..
ארמ
דבר ראשון
החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב'
ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית
הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90
ולא ידעתי מזה תלפיות
בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם
מישהו מוכן להסביר?
| quote: |
| Originally posted by elad11 אי אפשר להספיק את כל השאלות בתלפיות גם אם אתה מממממממש כלי ----- כל מי ששאלתי שם בבחינה אמר לי שהוא לא הספיק לגמור את הפרקים בבחינה.. |

| quote: |
| Originally posted by NyKoN ארמ דבר ראשון החומר של המחצית נגמר לגמרי רועי אצלנו ואנחנו מתחילים חומר של מחצית ב' ותבין שאני לא הייתי בשיעור אחד של לשון בכל המחצית הייתי בחוץ כל הזמן כי לא הבנתי- הייתי ב2 שיעורים הראשונים אולי שהיא אמרה איזה חוברת צריך להביא ואחרי שקיבלתי 12 שזה הציון הכי נמוך שאפשר לקבל במבחן אז אמא שלי שלחה אותי למורה פרטית- למדתי 6 שעות איתה וקיבלתי 90 ולא ידעתי מזה תלפיות בן דוד שלי בדיוק התקבל לשם מישהו מוכן להסביר? |
בן דוד שלי כלי עולם
יש לו מאיות בהכלללללל
אני לא בטוח ממש
אני אברר מחר עם אבא שלי ואני אגיד לך..
הוא בי"א עכשיו אם זה משנה
והמורה שלנו ללשון חילקה את החומר לחומר שהיא תלמד במחצית א' וחומר שהיא תלמד במחצית ב' גם הספר שאנחנו לומדים ממנו זה הוצאה שלה ולומדים לפי הסדר של הספר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חבר שלי תותח שעבר את המבחנים עשה במתמטיקה 17 שאלות וצדק בכולן אבל שכח לנחש את ה 8 האחרות חפיף... העיקר עבר!! אההה והוא לומד בקורסים של האוניברסיטה מתמטיקה... הוא גם מחונן גאוני שכזה ![]() סיים א הבגרות במתמטיקה ב י על 97 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחח סיפרתי לאורן (רייזינג) את הקורות חיים שלי בתחום הבית ספר... אני מקווה שהוא לא תופס ממני איזה ילד מסכן או משהו |
| quote: |
| Originally posted by Rising on the contrary .. להיפך אחי תאמין לי הייתי רוצה להיות במקומך בקטע הספציפי הזה |
החבר שלי המחונן (המחונן מתמטית שעשה 740 ומשהו) בדיוק סיפר היום שהוא עבר את המבחנים ובשלב הבא בתלפיות
תותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתח
כן הבן זונה הזה
אתמול ראינו שוב את שר הטבעות הראשון כדי להזכר לקראת צפיית השני
הבנזונה הזה ביקש שנשים כתוביות על אנגלית ולא על עברית כי זה יותר נוח לו
שתי סטירות הוא צריך לקבל
לא נורא, גנבתי לו משולש פיצה

| quote: |
| Originally posted by DjChook כן הבן זונה הזה אתמול ראינו שוב את שר הטבעות הראשון כדי להזכר לקראת צפיית השני הבנזונה הזה ביקש שנשים כתוביות על אנגלית ולא על עברית כי זה יותר נוח לו שתי סטירות הוא צריך לקבל לא נורא, גנבתי לו משולש פיצה |

חחחח חבר מוזר, גם אני כותב נורא מהר באנגלית ובעברית, ועיוור
חחח זה משעשע
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח חבר מוזר, גם אני כותב נורא מהר באנגלית ובעברית, ועיוור חחח זה משעשע |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.