TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by SteveTranz4ever on Jan-20-2003 08:30:

quote:
Originally posted by Dioxys
skulle blivit otroligt glad om man fick med dig bara nån sekund iofs.. men jag respekterar din kamerafobi
Det gör inte jag
mmMMMMMMOOUUAAAA HAAA HAAA HA HA HAaaa

Posted by Rikard on Jan-20-2003 11:35:

Posted by Glorie on Jan-20-2003 14:34:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det gör inte jag
mmMMMMMMOOUUAAAA HAAA HAAA HA HA HAaaa

elaking

bra dioxys, piska steve
haha

Posted by Rikard on Jan-20-2003 14:45:

hihihi han njuter säkert

Posted by Glorie on Jan-20-2003 14:48:

quote:
hihihi han njuter säkert

hahahahhahaha, BRAAAA dioxys, den var klockren me hehe

Posted by SteveTranz4ever on Jan-20-2003 16:21:

quote:
hihihi han njuter säkert
Så länge som det är du som håller i piskan så ha ha ha ha...

mindshooter brukar piska mig med sina eld poi men de e inte samma sak, dessutom bränner det så jävligt

Den som inte vill va med på film får gömma sig där det är mörkt för där e den kass.....

Posted by Vizay on Jan-20-2003 17:46:

jag antar att eftersom jag sitter i framsätet så får jag filma dig när du kör lr hur?

ska se om även jag kan få med syrrans DV cam men de e tveksamt....den e lite dyr

Posted by mindshooter on Jan-20-2003 21:42:

Börjar känna mig taggad inför denna fest....va inne idag och tjackade tröjan jag ska ha på mig tänkte jag Börja planera lite såna grejer... Jag och steve snackade idag om att dra rätt tidigt...så kan vi alla umgås ett tag hos Glorie

Så efter steves jobb typ klockan 5....är det lugnars eller?

Posted by Vizay on Jan-20-2003 22:12:

de e alla tiders...slutar efter lunch på fredagar så shure thing

Posted by Rikard on Jan-20-2003 22:20:

jora, sägerdetsamma!
hel lugnt!

Posted by Glorie on Jan-21-2003 21:19:

Read This!

vilken tid tänkte ni komma typ då?

Posted by mindshooter on Jan-21-2003 21:36:

quote:
Originally posted by Glorie
vilken tid tänkte ni komma typ då?

åker 5 halv 6...när är vi framm då?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-21-2003 21:54:

quote:
Originally posted by mindshooter
åker 5 halv 6...när är vi framm då?
Ja det tar ca 4-5 minuter per mil och det är väl ca. 21 mil från mitt jobb så de e bara å räkna
+/- trafik (kärringar å gubbar som inte hittar den jäkla höger pedalen som kallas gaspedal)
+/- Att vi ska hitta men jag har vart några gånger i Linköping och vid stationen där så de e nog inga problem

Posted by Glorie on Jan-21-2003 22:28:

asså...kör duinte jäkligt snabbt om du kör en mil på ett par min? tar väl minst 10 min för det elle? en mil asså?

aja, ja tänker två timmar iställe...det e ju motorväg förresten...tar kanske 1,5 h. asså e ni framme runt 19??

Posted by mindshooter on Jan-21-2003 23:22:

Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då skitnajs!

Posted by Rikard on Jan-22-2003 14:44:

slappa och kanske fixa iordning lite
ser verkligen fram emot det här nu laddad som en galning!

nu man önskar dagarna gick MKT snabbare!!!

Posted by Vizay on Jan-22-2003 16:18:

quote:
Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då skitnajs!

perfectamundo...ska ta det med morsan ikväll också att jag ska iväg....börjar bli rejält sugen på att åka nu

Posted by Vizay on Jan-26-2003 15:44:

hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? )

men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan?

Posted by Rikard on Jan-26-2003 16:36:

hehe, men glorie bor ju ovanför en liten grill ju jag funtar på att käka där jag

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 16:38:

quote:
Originally posted by Vizay
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? )

men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan?

haha..steve är faktiskt 28 bast fast han beter sig som fjorton
Du har nog inget att oroa dig för...snubben kan köra efter 6 timmars stampande och han kan även köra och käka bic mac samtigt som han är social. Han kan sin trancemobil

Kanske blir donken som blir mötesplatsen även denna gång då? Mitt jobb med andra ord..kan bli tight att fixa gratis käk till 4 pers...vi får se

Posted by Rikard on Jan-26-2003 16:41:

ok, behöver lite instruktioner för att komma dit då

till kennys donk alltså :P

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 16:53:

quote:
ok, behöver lite instruktioner för att komma dit då

till kennys donk alltså :P

Never been to Hötorget? Där filmen spelades in..vid filmstaden dära.....Steve so filmade hade ryggen mot mitt jobb typ..ligger breddvid bäckahästen på Kungsgatan 50

Posted by Vizay on Jan-26-2003 17:36:

quote:
haha..steve är faktiskt 28 bast fast han beter sig som fjorton
Du har nog inget att oroa dig för...snubben kan köra efter 6 timmars stampande och han kan även köra och käka bic mac samtigt som han är social. Han kan sin trancemobil

asså de e inte jag som e orolig...jag litar 100% på lilla steve...de e morsan som flipprat ur lite

quote:

Kanske blir donken som blir mötesplatsen även denna gång då? Mitt jobb med andra ord..kan bli tight att fixa gratis käk till 4 pers...vi får se

asså du behöver inte om de blir knipigt...skulle kännas lite taskigt om du hamna i konstig situation bara för att vi vill ha mat

men nu jävlar börjar man ladda lite iaf...ser fram emot fredag....kan inte vänta ahhhhh

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 17:52:

quote:
Originally posted by Vizay
asså de e inte jag som e orolig...jag litar 100% på lilla steve...de e morsan som flipprat ur lite

asså du behöver inte om de blir knipigt...skulle kännas lite taskigt om du hamna i konstig situation bara för att vi vill ha mat

men nu jävlar börjar man ladda lite iaf...ser fram emot fredag....kan inte vänta ahhhhh

Jag menade bara att morsan sa att han var oerfaren....då låter det bättre att han är 28 än 20....för är du 20 så har du kört i högst 2 år

Vi kan göra som jag brukar göra... om ni nu ska käka på donken..ge mig pengar och låt mig handla..kostar det så kostar det...är det gratis så får jag en jävla massa pengar (skoj )

Posted by Rikard on Jan-26-2003 19:14:

hehe, som går till min inträdes biljett :P (rolig tillbaka)

Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »