TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Dioxys skulle blivit otroligt glad om man fick med dig bara nån sekund iofs.. men jag respekterar din kamerafobi |

| Originally posted by SteveTranz4ever Det gör inte jag mmMMMMMMOOUUAAAA HAAA HAAA HA HA HAaaa |

hihihi
han njuter säkert 
| Originally posted by Dioxys hihihi han njuter säkert |
hehe
| Originally posted by Dioxys hihihi han njuter säkert |
ha ha ha ha...
jag antar att eftersom jag sitter i framsätet så får jag filma dig när du kör lr hur? 
ska se om även jag kan få med syrrans DV cam men de e tveksamt....den e lite dyr 
Börjar känna mig taggad inför denna fest....va inne idag och tjackade tröjan jag ska ha på mig tänkte jag
Börja planera lite såna grejer... Jag och steve snackade idag om att dra rätt tidigt...så kan vi alla umgås ett tag hos Glorie 
Så efter steves jobb typ klockan 5....är det lugnars eller?
de e alla tiders...slutar efter lunch på fredagar så shure thing 
jora, sägerdetsamma!
hel lugnt!
vilken tid tänkte ni komma typ då?
| Originally posted by Glorie vilken tid tänkte ni komma typ då? |
| Originally posted by mindshooter åker 5 halv 6...när är vi framm då? |
asså...kör duinte jäkligt snabbt om du kör en mil på ett par min? tar väl minst 10 min för det elle?
en mil asså? 
aja, ja tänker två timmar iställe...det e ju motorväg förresten...tar kanske 1,5 h. asså e ni framme runt 19??
Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då
skitnajs!
slappa och kanske fixa iordning lite 
ser verkligen fram emot det här nu
laddad som en galning!
nu man önskar dagarna gick MKT snabbare!!! 
| Originally posted by mindshooter Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då skitnajs! |
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf?
)
men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan?
hehe, men glorie bor ju ovanför en liten grill ju
jag funtar på att käka där jag 
| Originally posted by Vizay hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? )men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan? |

ok, behöver lite instruktioner för att komma dit då 
till kennys donk alltså :P
| Originally posted by Dioxys ok, behöver lite instruktioner för att komma dit då ![]() till kennys donk alltså :P |
| Originally posted by mindshooter haha..steve är faktiskt 28 bast fast han beter sig som fjorton ![]() Du har nog inget att oroa dig för...snubben kan köra efter 6 timmars stampande och han kan även köra och käka bic mac samtigt som han är social. Han kan sin trancemobil ![]() |

Kanske blir donken som blir mötesplatsen även denna gång då? Mitt jobb med andra ord..kan bli tight att fixa gratis käk till 4 pers...vi får se |

| Originally posted by Vizay asså de e inte jag som e orolig...jag litar 100% på lilla steve...de e morsan som flipprat ur lite ![]() asså du behöver inte om de blir knipigt...skulle kännas lite taskigt om du hamna i konstig situation bara för att vi vill ha mat ![]() men nu jävlar börjar man ladda lite iaf...ser fram emot fredag....kan inte vänta ahhhhh |

)
hehe, som går till min inträdes biljett :P (rolig tillbaka)