TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- :Dutch Online Tranceaddict.com PRODUCER Contest
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
doe k wel wat harder me best.. maar idd kan dr geen poll komen, muse sunburn vind k inprince best maar hou toch maar ff die poll, k heb geen sugesties, k wacht af.. t zou leuk zijn als we dr wat tempo achter gingen zetten nu, jury track (deadline) ED
r
bin
heb de midi gedownload..
zal vanavond nog wel wat proberen.
het moet niet onmogelijk zijn om die melodie om te bouwen naar hardstyle 
k snap echt geen ene moer van dat fruityloops!!
nouja kloot nog wel wat verder misschien wordt alsnog wel wat.. is dr iemand die al wat af heeft? en wat moet t eindproduct worden? .midi of .mp3
| quote: |
| Originally posted by robin k snap echt geen ene moer van dat fruityloops!! nouja kloot nog wel wat verder misschien wordt alsnog wel wat.. is dr iemand die al wat af heeft? en wat moet t eindproduct worden? .midi of .mp3 |
ging k ook al van uit hor.. dacht dat midi enkel gebruikt werd voor webpages, nooit geweten dat je dr nog wat anders mee kon
| Originally posted by robin k snap echt geen ene moer van dat fruityloops!! nouja kloot nog wel wat verder misschien wordt alsnog wel wat.. is dr iemand die al wat af heeft? en wat moet t eindproduct worden? .midi of .mp3 |
ehm, ik wil niet vervelend doen maarreh, zijn we nu al wat verder?
willen de mensen die graag willen jureren het hier ff posten, dan kunnen we daarna afspreken over welke plaat er geremixed word, daarna de begin/einddatum enz.
ok?
ps. mensen die meedoen met de contest zelf, mogen NIET jureren (maar dat was toch wel duidelijk of niet?
)
ik begin het nu een beetje te begrijpen, maar ik heb nog steeds een probleempje
ik heb die midi-file gedownload, dan doe ik import midi-file en dan gaat die hem importeren, alles goed en wel. Maar dan wil ik hem afspelen en dan doet die dus helemaal niks, je hoort geen geluid. iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
jip, een midi file is alleen de noten, dus alleen noten worden geimporteerd.. je moet nu deze noten kopieeren, en over een gewenste sample/synth gooien
ah bedankt nu doet die het idd wel
ik zal eens kijken of ik er iets leuks van kan maken, ik ben benieuwd
| Originally posted by Blik ah bedankt nu doet die het idd wel ik zal eens kijken of ik er iets leuks van kan maken, ik ben benieuwd |
)
| Originally posted by TimeportE hehe.. dus je doet ook mee.. nou ik maak zo dus een thread aan, kwa keuze voor remix en of alle andere juryleden zich willen melden.. dus hoeft denk ik ook niet meer sticky, de thread na degene die zo gaat maken die word de uiteindelijke thread en die moet wel gesticked worden (zo zie ik het tenminste ) |
| Originally posted by mantisnl eindelijk actie |
| Originally posted by TimeportE hehe, had laatst toch dat woord opgezocht van petrus, sociaal leven en werk, nou ben behoorlijk goed bezig me in te spannen voor 1 van deze dingen.. maar omdat niemand anders het doet wil ik me ook goed hiervoor inzetten.. |
Hoe zit t hier mee!
Er is al meer dan 2 wkn niet meer gepost!
T idee was leuk?!?!?
Niemand? dan niet....
Ja hup mensen er moet geriemikst worden!
| Originally posted by dj dimwit Ja hup mensen er moet geriemikst worden! |
| Originally posted by Blik ik begin het nu een beetje te begrijpen, maar ik heb nog steeds een probleempje ik heb die midi-file gedownload, dan doe ik import midi-file en dan gaat die hem importeren, alles goed en wel. Maar dan wil ik hem afspelen en dan doet die dus helemaal niks, je hoort geen geluid. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? |
nou, magk eerst vragn welk proggie je hebt robin? dat maakt t wat makkelijker
iig midi is een formaat wat alleen de noten bevat, en dus geen instrumenten, je moet dus zelf een instrument over de noten "droppen" zegmaar.. of de noten kopieer en en deze pasten op het gewenste kanaal
fruityloops (3.5.6)
ik heb de mid file dr ff bij gepost, moet je ff hernoemen naar .mid
die channels hebben ook al de naam "..grand piano" beetje lastig dit.
robin
[edit]http://members.lycos.nl/niborrrrr/coldplayclocks.mid[\edit]
daar is ie.. mocht t dr niet bij stoppen
hoeft niet te hernoemen
ah, die midi hebk hier ook erges ligge, lkkr nr 
nou, je importeert m dus in fruity
dan zie je idd wat je zei, die piano er al staan
dan pak je n sample (of preset van 3xosc ed.) en sleep je die vanuit de sample browser "op" het kanaal (met de piano)
en voila
a dank u, zou moeten lukken lijkt mij zo
zal het vanavond proberen
:worship:
robin