TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by reveal on Jan-13-2003 11:11:

Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? t�nkte p� adressen i dina loggor

Posted by Rikard on Jan-13-2003 11:12:

varf�r g� in p� s� mkt detalj om sj�lva tr�jjorna �n?
tycker vi l�ter de kreativa komma med sina f�rslag om tryck nu..
sen f�r man kommentera dem och se om de blir n� b�ttre

n�sta steg �r v�ll att man best�mmer hur tr�jjan ser ut eller? tror det blir b�st s�

jag vill g�rna ha adressen p� tr�jan

tycker fan alla har s� j�vla brottom!!
lugna ner er och f� n�tt best�mt ist�llet, alla ska vara s� j�vla petiga n�r inget ens �r best�mt!

Posted by mindshooter on Jan-13-2003 11:13:

quote:
Originally posted by reveal
Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? t�nkte p� adressen i dina loggor

japp

samma sak d�r ox�, tror inte att det �r s� bra att anv�nda armins logga p� en TA t-shirt... Najs design dock

Posted by reveal on Jan-13-2003 11:14:

quote:
Originally posted by Dioxys
varf�r g� in p� s� mkt detalj om sj�lva tr�jjorna �n?
tycker vi l�ter de kreativa komma med sina f�rslag om tryck nu..
sen f�r man kommentera dem och se om de blir n� b�ttre

n�sta steg �r v�ll att man best�mmer hur tr�jjan ser ut eller? tror det blir b�st s�

jag vill g�rna ha adressen p� tr�jan

lugna ner er och f� n�tt best�mt ist�llet, alla ska vara s� j�vla petiga n�r inget ens �r best�mt!

du har r�tt men det �r l�tt att bli ivrig �ver en s�n h�r sak ju

Posted by Rikard on Jan-13-2003 11:16:

jojo, sj�lvklart det �r jag med!!

men jag vill att det inte bara ska bli snack om saken som s� mkt annat h�r :/ (som det n�mndes tidigare)

Posted by P4z! on Jan-13-2003 11:16:

quote:
Originally posted by reveal

sant, men Swamper brukar skriva TranceAddict i sina nyheter p� f�rsta sidan s� jag blev lite os�ker p� hur jag skulle ha det. Men det g�r ju alltid att �ndra

f�rresten, �r det n�gon som vet vad det �r f�r teckensnitt p� bilderna h�r p� TA? T.ex. den bl�a texten Forums h�gst upp p� den h�r sidan.

Posted by reveal on Jan-13-2003 11:19:

jag, personligen, vill ha med "trancEaddict", b�de f�r att att visa att jag h�nger p� sidan och f�r att visa att jag gillar trance sjukt mkt

vidare vill jag ha med nickname, g�rna stort �ver ryggen, som n�n sa, det ska synas vem man �r ju

och s� vill jag ha med n�n cool logga som vi kommer �verens om... inget nummer

Posted by SteveTranz4ever on Jan-13-2003 11:48:

quote:

H�ller med... Jag startade tr�den ig�r... b�ttre att sammla ihop all info och ideer...

Personligen vill jag inte ha en j�tte blaffa med mitt nick p� ryggen
Hellre p� �rmen eller som sagt litet vid br�stet, jag e s�ker p� att det ser mer stilrent ut...
Vill ha trancEaddict.com s� man ser att de e en site � inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med s� �tminst�nde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma f�rg.... kolla in dom f�rslag som kommit med dom officiella tr�jorna... dom �r mer inspirerade fr�n sj�lva siten

Medlemms nummer k�nns helt on�digt...

Less is more

Posted by Rikard on Jan-13-2003 11:53:

precis

s� kom med fler f�rslag kanske? eller �r alla "slut" p� kreativiteten?

skulle vara bra med ett konfirmerande om alla �r f�rdiga med alla bidrag?
s� kunde vi ha n�n poll om vilket tryck som �r b�st!

och det d�r med personliga tryck? �r inte det r�tt kr�ngligt att fixa i masstryck?

Posted by SWE_TRANCE on Jan-13-2003 12:07:

bra id� detta h�r tycker jag!

Jag tycker att om man ska ha med namnet/nickname n�gonstans s� �r det med liten text p� armen. Grodan tycker jag inte har s� stor betydelse, men som Steve sa s� tycker jag att det ska st� trancEaddict.com.

Jag kommer med ett par seri�sa f�rslag senare ikv�ll, tror inte chefen skulle bli s� glad om han s�g att jag pysslade medt-shirt utformning till TA..

Posted by P4z! on Jan-13-2003 12:12:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Personligen vill jag inte ha en j�tte blaffa med mitt nick p� ryggen
Hellre p� �rmen eller som sagt litet vid br�stet, jag e s�ker p� att det ser mer stilrent ut...
Vill ha trancEaddict.com s� man ser att de e en site � inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med s� �tminst�nde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma f�rg...

Ungef�r s�h�r n�nting?

Posted by Nyx on Jan-13-2003 12:32:

Jag har bara skummat igenom tr�den efter mitt senaste inl�gg..tack f�r all feedback f�r mina motiv!

quote:
Originally posted by Dj_Activated
h�r har ni n�gra bilder som jag har gjort..

(tycker SE.TA l�ter b�ttre

Diggar ettan & tv�an!

Posted by SteveTranz4ever on Jan-13-2003 12:33:

Visst det var ett bra exempel....

Tycker vi v�ntar med en poll tills typ fredag.... s� vi kan sammanst�lla allt ordentligt.... ingen mening med att stressa fram n�t

Posted by mindshooter on Jan-13-2003 12:49:

quote:
skulle vara bra med ett konfirmerande om alla �r f�rdiga med alla bidrag?
s� kunde vi ha n�n poll om vilket tryck som �r b�st!

vem �r det som har brottom?

Klart man jobbar s� fort som m�jligt, finns v�l ingen anledning till att inte s�tta ig�ng p� st�rt. Alla f�r sin chans.

kom p� en grej som kanske l�ser hela tr�j problemet. Om steve skriver ut "mallarna" s� kan vi skicka runt dom ist�llet via post. s� f�r folk stryka p� dom sj�lv, p� �nskat plagg Tycker dock fortfarande att det �r viktigt att vi kommer �verens om hur det ska se ut. F�r det ser nog bara konstigt ut om alla har olika design liksom :P

Posted by Rikard on Jan-13-2003 12:51:

haha, menade inte s�
jag menade att n�r de �r klara... beh�ver inte vara nu p� en g�ng

Posted by Nyx on Jan-13-2003 13:34:

quote:
Originally posted by Nyx
kolla p� T-SHIRTS

Jag har lagt till ett motiv med b�de fram & baktryck! (TA-�dlan)

Posted by dbl on Jan-13-2003 13:49:

den andra tr�jan e b�st av dem... gillar inte den med �dlan s� mycket

Posted by RebeL9 on Jan-13-2003 14:01:

quote:
Originally posted by Dj_Activated

ok har best�mt mig. den d�r var utan tvekan den b�sta
det beror p� att jag �r s� svag f�r den s�ta �ngeln
fy fan va fin den �r! Men texten �r jag inte helt n�jd med. Det borde st� trancEaddict SWE eller n�got. och adressen beh�ver inte vara med.
Som jag redan sagt tidigare m�ste ordet Trance utm�rkas. Det �r ju trancegalningar vi �r. Inte tranceaddict.com-galningar

Och jag tror inte armin ska ha n�got att s�ga om att vi l�nar hans �ngel.

Posted by Glorie on Jan-13-2003 16:51:

Talking

jag h�ller med Rebel9 v�ldigt mycket... e v�ldigt svag f�r �nglar men ja gillar texten ser awesome ut allts�

allt det snacket med namn eller ej... kan inte de som vill ha namn l�gga till det p� ett speciellt st�lle och de som inte vill ha det g�r inte det... de som vill ha namn f�r s�ledes bet. mer pengar bara och komma fram till var trycken ska vara och hur de ska se ut

det vore bra (pengam�ssigt) att bara ha tv� tryck, ex fram och bak.. vill man ha p� �rmen blir det dyrare.. och det g�r sig inte s� mycket me tryck d�r heller, g�r det?

jag tycker det k�nns bra med url:en p� ryggen iaf... beh�ver inte va stort � blafsigt, det kan st� lite mindre och h�gre upp

steve, ja skratta h�gt n�r ja l�ste det du skrev om att ja e donna hohohoho (fick mig ocks� att b�rja t�nka p� en gammal rysk visa som ja �lskade n�r ja var barn

Posted by lonne on Jan-13-2003 17:10:

Har kollat igenom alla de olika alt p� tr�jorna. Jag tillh�r ocks� en av dom som fastnat f�r �ngelen, tycker att den �r diskret och snygg.
Den passar dessutom mkt bra p� svart bakgrund, men kom g�rna med fler
f�rslag om ni har tid och ork.

Posted by dbl on Jan-13-2003 17:23:

jo, men sen e fr�gan om vi f�r anv�nda den..

vet inte vad jag sj�lv skulle tycka om jag g�r p� stan och helt pl�tsligt ser ett g�ng som har en bild som jag har gjort p� sina tr�jor utan att fr�ga.... + copyright skit finns ocks�..
eller skit skall jag inte s�ga.. det e bra med copyright lagar

Posted by ExOn on Jan-13-2003 17:35:

Folk i UKTA har haft den �ngeln tryckte p� t-shirts och tr�ffat Armin.. no problemas!

Posted by Nyx on Jan-13-2003 18:14:

Var kommer �ngeln ifr�n?

Jag tycker att den symboliserar lite mjukare trance..jag vill ha n�t h�rdare!

Posted by mindshooter on Jan-13-2003 18:47:

quote:
Originally posted by Nyx
Var kommer �ngeln ifr�n?

Jag tycker att den symboliserar lite mjukare trance..jag vill ha n�t h�rdare!

Det �r armins logga som han har under namnet "ARMIND" tror jag...eller om det �r en skivf�retagslogga vet inte.
Sj�lv �r jag helt emot det, f�r det f�rsta �r det olagligt, �ven om armin inte bryr sig. Vi m�ste ha hans tillst�nd. F�r det andra k�nns det j�ttelamt att representera TA SWE med v�rat namn och en logga som inte alls �r relaterat till oss eftersom det �r n�gon annans.
My point of view.

Det var ingen som nappade p� id�n att alla trycker sj�lv om man skickar hem trycken till er? Det enda man beh�ver g�ra sj�lv �r juh att stryka

Posted by Glorie on Jan-13-2003 18:56:

Talking

killar kan inte stryka hohohoo...nej ja skojade bara

men seri�st, s�na tryck man stryker p� h�ller inte ens en tv�tt...det e k�s

Pages (19): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »