TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? t�nkte p� adressen i dina loggor
varf�r g� in p� s� mkt detalj om sj�lva tr�jjorna �n?
tycker vi l�ter de kreativa komma med sina f�rslag om tryck nu..
sen f�r man kommentera dem och se om de blir n� b�ttre 
n�sta steg �r v�ll att man best�mmer hur tr�jjan ser ut eller? tror det blir b�st s�
jag vill g�rna ha adressen p� tr�jan 
tycker fan alla har s� j�vla brottom!!
lugna ner er och f� n�tt best�mt ist�llet, alla ska vara s� j�vla petiga n�r inget ens �r best�mt!
| quote: |
| Originally posted by reveal Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? t�nkte p� adressen i dina loggor |

| Originally posted by Dioxys varf�r g� in p� s� mkt detalj om sj�lva tr�jjorna �n? tycker vi l�ter de kreativa komma med sina f�rslag om tryck nu.. sen f�r man kommentera dem och se om de blir n� b�ttre ![]() n�sta steg �r v�ll att man best�mmer hur tr�jjan ser ut eller? tror det blir b�st s� jag vill g�rna ha adressen p� tr�jan ![]() tycker fan alla har s� j�vla brottom!! lugna ner er och f� n�tt best�mt ist�llet, alla ska vara s� j�vla petiga n�r inget ens �r best�mt! |
men det �r l�tt att bli ivrig �ver en s�n h�r sak ju
jojo, sj�lvklart
det �r jag med!! 
men jag vill att det inte bara ska bli snack om saken som s� mkt annat h�r :/ (som det n�mndes tidigare)
| Originally posted by reveal Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? t�nkte p� adressen i dina loggor |

jag, personligen, vill ha med "trancEaddict", b�de f�r att att visa att jag h�nger p� sidan och f�r att visa att jag gillar trance sjukt mkt 
vidare vill jag ha med nickname, g�rna stort �ver ryggen, som n�n sa, det ska synas vem man �r ju 
och s� vill jag ha med n�n cool logga som vi kommer �verens om... inget nummer
| Originally posted by Dioxys tycker fan alla har s� j�vla brottom!! lugna ner er och f� n�tt best�mt ist�llet, alla ska vara s� j�vla petiga n�r inget ens �r best�mt! |
precis 
s� kom med fler f�rslag kanske? eller �r alla "slut" p� kreativiteten? 
skulle vara bra med ett konfirmerande om alla �r f�rdiga med alla bidrag?
s� kunde vi ha n�n poll om vilket tryck som �r b�st!
och det d�r med personliga tryck? �r inte det r�tt kr�ngligt att fixa i masstryck? 
bra id� detta h�r tycker jag!
Jag tycker att om man ska ha med namnet/nickname n�gonstans s� �r det med liten text p� armen. Grodan tycker jag inte har s� stor betydelse, men som Steve sa s� tycker jag att det ska st� trancEaddict.com.
Jag kommer med ett par seri�sa f�rslag senare ikv�ll, tror inte chefen skulle bli s� glad om han s�g att jag pysslade medt-shirt utformning till TA.. 
| Originally posted by SteveTranz4ever Personligen vill jag inte ha en j�tte blaffa med mitt nick p� ryggen Hellre p� �rmen eller som sagt litet vid br�stet, jag e s�ker p� att det ser mer stilrent ut... Vill ha trancEaddict.com s� man ser att de e en site � inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med s� �tminst�nde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma f�rg... |
Jag har bara skummat igenom tr�den efter mitt senaste inl�gg..tack f�r all feedback f�r mina motiv!
| Originally posted by Dj_Activated h�r har ni n�gra bilder som jag har gjort.. (tycker SE.TA l�ter b�ttre |
Visst det var ett bra exempel....
Tycker vi v�ntar med en poll tills typ fredag.... s� vi kan sammanst�lla allt ordentligt.... ingen mening med att stressa fram n�t
| Originally posted by Dioxys skulle vara bra med ett konfirmerande om alla �r f�rdiga med alla bidrag? s� kunde vi ha n�n poll om vilket tryck som �r b�st! |

Tycker dock fortfarande att det �r viktigt att vi kommer �verens om hur det ska se ut. F�r det ser nog bara konstigt ut om alla har olika design liksom :P
haha, menade inte s� 
jag menade att n�r de �r klara... beh�ver inte vara nu p� en g�ng 
| Originally posted by Nyx kolla p� T-SHIRTS |
den andra tr�jan e b�st av dem... gillar inte den med �dlan s� mycket
Originally posted by Dj_Activated |

jag h�ller med Rebel9 v�ldigt mycket... e v�ldigt svag f�r �nglar men ja gillar texten
ser awesome ut allts�
allt det snacket med namn eller ej... kan inte de som vill ha namn l�gga till det p� ett speciellt st�lle och de som inte vill ha det g�r inte det... de som vill ha namn f�r s�ledes bet. mer pengar
bara och komma fram till var trycken ska vara och hur de ska se ut 
det vore bra (pengam�ssigt) att bara ha tv� tryck, ex fram och bak.. vill man ha p� �rmen blir det dyrare.. och det g�r sig inte s� mycket me tryck d�r heller, g�r det?
jag tycker det k�nns bra med url:en p� ryggen iaf... beh�ver inte va stort � blafsigt, det kan st� lite mindre och h�gre upp 
steve, ja skratta h�gt n�r ja l�ste det du skrev om att ja e donna
hohohoho (fick mig ocks� att b�rja t�nka p� en gammal rysk visa som ja �lskade n�r ja var barn 
Har kollat igenom alla de olika alt p� tr�jorna. Jag tillh�r ocks� en av dom som fastnat f�r �ngelen, tycker att den �r diskret och snygg.
Den passar dessutom mkt bra p� svart bakgrund, men kom g�rna med fler
f�rslag om ni har tid och ork.
jo, men sen e fr�gan om vi f�r anv�nda den..
vet inte vad jag sj�lv skulle tycka om jag g�r p� stan och helt pl�tsligt ser ett g�ng som har en bild som jag har gjort p� sina tr�jor utan att fr�ga.... + copyright skit finns ocks�..
eller skit skall jag inte s�ga.. det e bra med copyright lagar
Folk i UKTA har haft den �ngeln tryckte p� t-shirts och tr�ffat Armin.. no problemas! 
Var kommer �ngeln ifr�n?
Jag tycker att den symboliserar lite mjukare trance..jag vill ha n�t h�rdare! 
| Originally posted by Nyx Var kommer �ngeln ifr�n? Jag tycker att den symboliserar lite mjukare trance..jag vill ha n�t h�rdare! |
killar kan inte stryka
hohohoo...nej ja skojade bara
men seri�st, s�na tryck man stryker p� h�ller inte ens en tv�tt...det e k�s