TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
jepp, men det har du redan konstaterat ju 
dock kom jag just p� hur j�vla dumt det var att markera att det var exakt ett �r sen... klart som fan att det var, man brukar alltid fylla �r p� samma dag 
l�r bli en fin f�delsedag iaf 
�r det dessa som ska dit?
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, Singularity
Detta �r taget ur flyern vilket jag tycker e r�tt coolt ! 
"Ryktet om kryssningen har spridit sig i hela dansv�rlden och f�tt massvis med uppm�rksamhet internationellt. Bl a har BBC1 i London anordnat en t�vling f�r sina lyssnare d�r de bjuder vinnaren p� en resa f�r tv� till Stockholm och v�r kryssning. Engelska musiktidningen DJ Magazine �ker med p� resan f�r att g�ra ett j�ttereportage till sommarens Ibizanummer."
h�rligt!
| quote: |
| Originally posted by reveal jepp, men det har du redan konstaterat ju ![]() dock kom jag just p� hur j�vla dumt det var att markera att det var exakt ett �r sen... klart som fan att det var, man brukar alltid fylla �r p� samma dag ![]() l�r bli en fin f�delsedag iaf |
h�r e ett face till som skall till kryssningen...hade bra flyt med hur det l�ste sig med biljetter
inte jag som sk�tte det, men f�rst n�r dom sl�pptes sket vi i de f�r fick bara tag i dom dyraste...oss� n�gon vecka sen testade bara polaren o l�ste 7 sl�ngsbiljetterna...
aldrig vart p� b�ten, men den l�ter ju flott som fan..skall bli riktigt kul...
hvem herfra er det som drar?
| Originally posted by verminator hvem herfra er det som drar? |
| Originally posted by reveal �r det dessa som ska dit? reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, Singularity |
B�rjar dra ihop sig...
Hoppas Gaby inte slarvat bort min biljett n�gonstans, 
Techno f�rsta dagen, trance andra...mumma,

aha
s� ikke 
blir nok techno b�de f�rste og andre dagen for meg w000HAA
gleder meg ass!!!!
| Originally posted by WhiteRussian B�rjar dra ihop sig... Hoppas Gaby inte slarvat bort min biljett n�gonstans, ![]() Techno f�rsta dagen, trance andra...mumma, |

reveal: jag ska ju dit ox�.. =D
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, Singularity, WoberT
vi er rundt 15 stk fra oslo som kommer
| Originally posted by verminator vi er rundt 15 stk fra oslo som kommer |
Ta med er lite Norska tjejer ocks�... dom e n�gra j�vlar p� att festa dom med. Kan ju beh�va v�ga upp den manliga dominansen ocks�... 
hur var k�nsf�rdelningen p� den f�rra kryssningen?
| Originally posted by reveal hur var k�nsf�rdelningen p� den f�rra kryssningen? |
JAG VILL OOOOCCCKKSSSS���� DDDDIIIIITTTT
inte r�ttvist att ni f�r sticka dit men inte jag s� jag tycker ni skiter i det 
Jaha, det var ju kul s� l�nge det varade. Hur faen g�r man nu? Kan tydligen inte �ka d� v�r skola inte ger ledigt fr�n praktiken om man inte har v�ldigt speciella sk�l. Ska jobba med dem lite till men va faen ska man g�ra om det inte skulle g�?
| Originally posted by Aendy Jaha, det var ju kul s� l�nge det varade. Hur faen g�r man nu? Kan tydligen inte �ka d� v�r skola inte ger ledigt fr�n praktiken om man inte har v�ldigt speciella sk�l. Ska jobba med dem lite till men va faen ska man g�ra om det inte skulle g�? |
Det hade g�tt om det ionte varit s� att jag l�mnar min praktikkompis i sticket p� det viset.
| Originally posted by Aendy Det hade g�tt om det ionte varit s� att jag l�mnar min praktikkompis i sticket p� det viset. |
Jag vet j�lar inte hur jag ska g�ra.
S�g till annars
| Originally posted by Aendy Det hade g�tt om det ionte varit s� att jag l�mnar min praktikkompis i sticket p� det viset. |
Till. Men det �r ju inte upp till mig. Det �r ju Reveal som f�r ni hyttkamrat s� han ska nog leta sj�lv i f�rsta hand. Fast det �r klart, du kanske ox� ska bo med Reveal & co?