TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jätteöverraskning!!!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
kramar, kärlek och musik
Vänner,
jake aka jayk aka snakey heter Jacob och jobbar på Fokused med P-ham, Mange och Tingan. Dvs, jag postar lagliga affischer
ähum...snygga affischer iaf.
Det är 20år på Stacy. Lite småklantigt av mig att skriva annat. Dörrpolicy bestämms av ägaren till stället som ni vet och det kan variera hur hårt den praktiseras. Ett propert yttre och trevlig sätt kan, betning på "kan", dock öppna dörrar. Det var således inte ett "officiellt" uttalande.
Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.
Love and music is all i need 
/jayk
Re: kramar, kärlek och musik
| quote: |
| Originally posted by jake Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb. |
Jag lyckades övertala dom andra till att gå på Seaman bara för din skull kära vita ryssen 
Och nu så är det ju inge snack om saken... nu när Seb är inställt!!!
Så alla glada och nöjda och missar inget!!! *me very happy*
fan va alla gaggar om kläder... man blir så jäkla trött på svenska klubbar ibland...visst man kanske inte ska komma dit i en trasig o skitig ICa t-shirt... men vafan... "casual clubwear" det är ju fan det som borde gälla.. jag vet hur kämpigt det är att dansa i 4 timmar i finskor.. jag tar hellre på mig mina classics.
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt. Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips, |
| quote: |
| Originally posted by zamson jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent |
jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in
kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga
| quote: |
| Originally posted by Vizay jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga |

Pump it up, get the pa...
| quote: |
| Originally posted by AC. Håller med fullständigt. iofs tycker jag folk borde klä sig snyggt och neon-grejerna kanske passar bättre in på docklands än någon klubb i stan... Men hur blir det för oss som är 19 och vill gå på lemon8, Jake? |
Så hur blev det?
Jag kommer i vilket fall som helst befinna mig vid dörren till götakällare och göra ett försök och hoppas på det bäst
Om jag nu skulle få höra att man säkert kommer komma in blir det till att köpa biljet. 
Fokused @ Gk
20-årsgräns på Fokused @ GK
/jake
Re: Pump it up, get the pa...
| quote: |
| Originally posted by jake Hmm, återkommer med svar inom kort. Jag brukar använda pumps på klubb. Röda, med stilettklackar och små paljetter på... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.