TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Zo, vandaag ook mijn kaartje gehaald!
HMH here i come!
wat gaat dit een bruut feest worden zeg! ![]()
Hey Kolkie! Ben je daar?
Ghehehe...
Mja Qontact @ HMH tuurlijk wordt dat vet! Maar ik kijk om een of andere reden echt zo onwijs uit naar Ti�sto In Concert, dat ik dit bijna zou vergeten 
Hi all,
Oh yes!! HMH kaartjes zijn binnennnnn 

Greetings,
Blighty
P.S. Misschien een idee om alle namen die gaan even op een rijtje te zetten per locatie 
en dit mis ik ook weer pffffffffffff
wel kut om hier een keuze te maken..had graag pvd, jj, avb, fc, sb en marco v in 1 zaal gehad...'gelukkig' hoef ik niet na te denken over een beslissing om te gaan...
hf iedereen die gaat!
john
| quote: |
| Originally posted by blighty P.S. Misschien een idee om alle namen die gaan even op een rijtje te zetten per locatie |
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
eieregooie
Mr_Zimz
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
| Originally posted by tijs08 ok ik begin! ---=== HMH ===--- Tijs08 Three 'O Three PartyHardy! Dj Lex total woot blighty eieregooie Teal'k Cosmic Guy !_PeTrUs_! kloput sow? |
IKKE OOK!
Originally posted by Donna IKKE OOK! |
Originally posted by Donna IKKE OOK! |
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
eieregooie
Mr_Zimz
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
muppet
Greetz Muppet
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
muppet
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
Kgeloof dat we die andere locaties wel kunnen overslaan 
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
muppet
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
Hi all,
Geweldig!! 
Dit kan weer een klasse-meeting worden. Waar meeten we eigenlijk? Gewoon weer op de tribune as usual?
Greetings,
Blighty
| Originally posted by blighty Hi all, Geweldig!! ![]() Dit kan weer een klasse-meeting worden. Waar meeten we eigenlijk? Gewoon weer op de tribune as usual? Greetings, Blighty |
Moet ik nog wel ff kaartje kopen....
| Originally posted by !_PeTrUs_! Moet ik nog wel ff kaartje kopen.... |
Ik moet ook nog steeds twee kaartjes halen :S
Armin van Buuren 29-04-2003 Q-Dance, HMH, Amsterdam NL 02.30- 04.00
woeeiiii!! Mooie tijd voor Armin!! waaahhaa tering wat duurt dat w8n nog lang 
Marco V
29-4-2003 Heineken Music Hall Qontact Amsterdam Zuid-Oost/Netherlands
29-4-2003 05.30-07.00 Beursgebouw Qontact Eindhoven/Netherlands
Nog geen tijd bij HMH, maar niet als afsluiter dus...
bidden dat 't maandag nog niet uitverkocht is.....(weet iemand hoe het met de verkoop staat?)
Grtz
WooT
| Originally posted by eieregooie Nog geen tijd bij HMH, maar niet als afsluiter dus... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Das Judge Jules |
Lijkt me echt heel spannend en origineel als we dit keer eens een heel ander meetingplekje maken.
Veel dudes hiero hebben wel een TAshirtje,als jullie die nou allemaal gewoon aandoen,komt t helemaal top.
Ik hoef dat niet aangezien ik ben te herkennen aan mn sticker *lang houdbaar* op mn rug,hoelang weet niemand nog maar daar hebben ze de kleine lettertjes regel voor uigevonden,dus ben ik nooit schuldig maar de kleine lettertjes,reuzehandig
Dan zal er een team in burger patrouiileren die letten op kansloze vluchtelingen die de meeting proberen te ontvluchten zoals Remy D.
Dit team staat onder begeleiding van PartyHardy aangezien hij zelfs int donker te herkennen is,dus zeker noodzakelijk.
Bekendmaking van de leden van het team zal niet geschieden aangezien er dan fraude gepleegt kan worden dmv "sjoemelpraktijken" en aanverwanten.
Klachten graag bij de mods,zij zorgen namelijk voor de inhoud van dit forum en waarmee de rest geconfronteerd wordt.
Welterusten
| Originally posted by Donna Lijkt me echt heel spannend en origineel als we dit keer eens een heel ander meetingplekje maken. Veel dudes hiero hebben wel een TAshirtje,als jullie die nou allemaal gewoon aandoen,komt t helemaal top. Ik hoef dat niet aangezien ik ben te herkennen aan mn sticker *lang houdbaar* op mn rug,hoelang weet niemand nog maar daar hebben ze de kleine lettertjes regel voor uigevonden,dus ben ik nooit schuldig maar de kleine lettertjes,reuzehandig ![]() Dan zal er een team in burger patrouiileren die letten op kansloze vluchtelingen die de meeting proberen te ontvluchten zoals Remy D. Dit team staat onder begeleiding van PartyHardy aangezien hij zelfs int donker te herkennen is,dus zeker noodzakelijk. Bekendmaking van de leden van het team zal niet geschieden aangezien er dan fraude gepleegt kan worden dmv "sjoemelpraktijken" en aanverwanten. Klachten graag bij de mods,zij zorgen namelijk voor de inhoud van dit forum en waarmee de rest geconfronteerd wordt. Welterusten |
Whoeii
heb me kaartje binnen