TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is Armin van Buuren de nieuwe nr.1 dj van Nederland???
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Akira zitten we al...hehe |
Het is wel een beetje oude thread maar ik vind armin de laatste tijd dus echt wel de nieuwe nr. 1 dj van nederland.
1 zijn laatste cd 003 was een supergoede cd
2 zijn wekelijkse show op id&t met altijd goede en nieuwe platen.
3 zijn producties zijn ook heel goed(clear blue moon, remix van iio - rapture)
Nou ja hij heeft wel een leuke stijl, maar als je een set van Armin bijvoorbeeld vergelijkt met die van Tiesto op DV of die essential mix is ie er toch nog niet. Tiesto is toch nog net wat sterker. Het is ook zo van tiesto krijgen we niet veel materiaal meer te pakken en van AvB heb je elke week twee sets.
nou, ik zit nu wel te twijfelen
op promo hoeren staat nu een nieuwe set van AvB, en die roelt dus wel gewoon zwaar, mega goede tracks zitten daarin
| Originally posted by Blik nou, ik zit nu wel te twijfelen op promo hoeren staat nu een nieuwe set van AvB, en die roelt dus wel gewoon zwaar, mega goede tracks zitten daarin |
| Originally posted by Blik nou, ik zit nu wel te twijfelen op promo hoeren staat nu een nieuwe set van AvB, en die roelt dus wel gewoon zwaar, mega goede tracks zitten daarin |
volgens mij is ie al best lang geleden opgenomen ofzo want het zijn wel een beetje 'oude' nummers. Voor de rest is het wel een vette set
Ik denk niet dat t lang meer gaat duren voordat Armin nr1 is in NL.
Hij krijgt egt veel naamsbekendheid daaro bij IDT radio.