TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Gaby Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house... Han �r en av dom f� djs som f�rv�nar en p� golvet. Sl�pper musik som man n�stan m�ste stanna till, k�nna efter och sen bara �lska man det... |
�ven jag var d�r p� Dianas n�r han lirade, Kan bara st�mma in med vad Lonne s�ger. Han �r fan det �nda bra med finland.
jag har faktiskt bokat en biljett till detta evenemang
har dock inte l�st ett enda av de kvarvarande problemen: hur jag f�r r�d till biljetten, hur jag l�ser resan till och fr�n sthlm, hur jag g�r med boende... kanske l�ser sig

Ingen som n�mner dessa 2 ju...
Tobias Von Hofsten � Abi L�nnberg....Dom vill jag ox� se ju....
| Originally posted by reveal jag har faktiskt bokat en biljett till detta evenemang har dock inte l�st ett enda av de kvarvarande problemen: hur jag f�r r�d till biljetten, hur jag l�ser resan till och fr�n sthlm, hur jag g�r med boende... kanske l�ser sig |
| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith SWE_TRANCE AC Doter Glorie trance christer reveal 23 SWETA:s |
Reveal, grymt kul att du hakar p�! Ska bli kul att f� tr�ffa dig me!
Sovplats ordnar sig alltid! Vi �r m�nga STHLMTA
| Originally posted by AC. �ven jag var d�r p� Dianas n�r han lirade, Kan bara st�mma in med vad Lonne s�ger. Han �r fan det �nda bra med finland. |
fick hem flyern idag..riktigt snygg o p�kostad..d�r kan man ocks� l�sa om alla som ska lira - lite skoj eftersom jag inte har s� bra koll p� alla
om man tittar p� f�rsta sidan h�r p� tranceaddict verkar det riktigt lovande!
27 dagar kvar...
Gielen take me there 
Shit gl�m inte mig ffs! 
Iofs s� �ker jag med t.nu bussen!
| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith SWE_TRANCE AC Doter Glorie trance christer reveal Dj_ExOn 24 SWETA:s |

| Originally posted by Dj_ExOn Shit gl�m inte mig ffs! ![]() Iofs s� �ker jag med t.nu bussen! |

�ker den d�r bussen hem direkt efter festen?
| Originally posted by Gaby �ker den d�r bussen hem direkt efter festen? |
| Originally posted by SWE_TRANCE 07.00 avg�r den ifr�n sthlm... |
�r det d�r n�n busslista av n�t slag eller?.. jag ska �ka med TC:s buss iaf.. ser vekligen fram mot det h�r.. inte l�ngt kvar nu.. =D
| Originally posted by WoberT �r det d�r n�n busslista av n�t slag eller?.. jag ska �ka med TC:s buss iaf.. ser vekligen fram mot det h�r.. inte l�ngt kvar nu.. =D |
och du blev just uppskriven| quote: |
| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith SWE_TRANCE AC Doter Glorie trance christer reveal WoberT 24 SWETA:s |
Inte me p� listan...bu����!!! 

Men jag kommer dit �nd� *lova* 
mindshooter: weee jag �r med p� listan.. lalalal =D haha ..
| Originally posted by Singularity Inte me p� listan...bu����!!! ![]() ![]() |

| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith SWE_TRANCE AC Doter trance christer reveal WoberT Singularity 24 SWETA:s |
hrm, skulle Glorie verkligen komma???
Har f�r mig att jag l�ste n�nstans att hon inte kunde det.. 
det har du r�tt i...hade gl�mt det
har fixat det nu...24:a TAs iaf
n��� ska inte glorie f�lja med?.. attans ox�.. hon som �r s� trevlig.. =)
| Originally posted by WoberT n��� ska inte glorie f�lja med?.. attans ox�.. hon som �r s� trevlig.. =) |

Wobert & Steve... !!! awwwwwwwww, sn�lla ni e
nu blir ja lite gladare...
neeee, ja f�r pengar den 27... har inte r�d att bet. 650 kr innan det (resa & biljett=som eg. e j�kla billigt) plus att man vill ju ha lite fickpengar me. tr�kigt som fan, f�r ja hade velat h�nga med � tr�ffa 24 TA's. Nu ska ja �ka till gamla kompisar i �rebro ist�llet.. ni kanske funderar hur ja har r�d me det? men ja �ker den 28 f�rst och d� har ja hunnit f�tt cash. Studentlivet suger rej�lt ibland. 
jobbigt att man har stora skulder liggandes me, att h�va in... men dom pengarna f�r man ju inte igen