TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
whehe ik heb wanadoo a 6 kb/s
dus ik ben een extreem geduldig persoon geworden 
2 days of kaos competitie is online! win kaarten voor dag 2!
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1556
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 2 days of kaos competitie is online! win kaarten voor dag 2! http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1556 |
Kaarten zijn al binnen, maar ik doe toch maar mee denk ik. Kunnen niet trance.nu members ook meedoen?
nee je moet je opgeven voor trance.nu
anders kan je niet meedoen
gemeen he 
| Originally posted by ahp2002 nee je moet je opgeven voor trance.nu anders kan je niet meedoen gemeen he |
| Originally posted by Ornadel Ik haat registratie formulieren. Waarom hebben jullie eigenlijk de keuze voor het forum niet open gelaten? Wat ik probeer te zeggen is, waarom kunnen mensen als "guests" niet posten op het forum. Volgens mij zouden de bezoekersaantallen dan exponentieel stijgen. |
| Originally posted by ahp2002 omdat t dan moeilijker onder controle te houden is, het forum.. bijvoorbeeld mp3 links, kan je dan niet herleiden naar een bepaald persoon of wangedrag kan niet gebanned worden. tis kiezen of delen |
Wat jij wangedrag noemt, vind ik heel normaal. Dat is mijn dagelijkse routine
hehe ok
dan sign je niet up 
hehe ok
dan sign je niet up 
| Originally posted by ahp2002 hehe ok dan sign je niet up |
Maar hebben jullie vaker Nederlandse prijsvragen, want dan maak ik misschien wel even een account aan. Altijd leuk die prijsjes
afgelopen tijd:
guestlist voor tiesto in matrixx in februari
guestlist voor tiesto in club <
push @ xl in maart
en nu weer 2 days of kaos
dus in de toekomst zal t wel verder gaan zo hopelijk 
| Originally posted by ahp2002 afgelopen tijd: guestlist voor tiesto in matrixx in februari guestlist voor tiesto in club < push @ xl in maart en nu weer 2 days of kaos dus in de toekomst zal t wel verder gaan zo hopelijk |
Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden.
Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen 
| Originally posted by magrec Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden. Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen |
| Originally posted by magrec Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden. Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen |
Ignore last reply. Ik heb die set op 93.1 al gevonden. Toppertje by the way.
Ik hoop hierheen te kunnen, dikke woei
op de site van 2 days of kaos staat dat james holden resident dj is..betekent dit dat ie daar elke week draait? en dat ik mezelfd dus heel hard voor mn bek moet gaan slaan?
uhm, nou meer elke maand ofzo hoor
| Originally posted by Optimus uhm, nou meer elke maand ofzo hoor |
| Originally posted by Teknikol Ik hoop hierheen te kunnen, dikke woei op de site van 2 days of kaos staat dat james holden resident dj is..betekent dit dat ie daar elke week draait? en dat ik mezelfd dus heel hard voor mn bek moet gaan slaan? |
| Originally posted by Ornadel Hij was maandelijkse resident ofzo. Wekelijks zou zowieso onmogelijk zijn. Volgens mij is zijn agenda veel te vol. |
Hehe u komt uit uw winterslaap?
Kremlin heeft geen wekelijkse clubavond meer. Toen ze nog wel wekelijks te vinden waren aan de jan van galenstraat toen had holden voor een half jaartje een maandelijkse residentie. Nu geven ze nog zo af en toe een feestje.
| Originally posted by Teknikol was? niet meer? |
In de nieuwe ID&T magazine staat trouwens een stoere Kremlin advertentie. Staan onder andere tracks van Astrid, Don Diablo, Jan Johnston, Filterheadz en Katana op de cd.