TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003)
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by New Wave on Mar-21-2003 20:00:

Uhm, sorry mensen, ik kan niet mee.
Het geld is op en ik begin pas in mei met mijn nieuwe baan.
Ik wilde nog wel en baantje aanpakken voor een maand maar aangezien ik nu gebleseerd ben aan mijn rug en op pijnstillers teer gaat dat ook niet door.
Sorry maar het is niet anders.

Posted by Opti on Mar-21-2003 23:49:

tussenstand?

Posted by Bouma-Bros on Mar-23-2003 19:09:

quote:
Originally posted by Optimus
tussenstand?

Als Tim niet meegaat betekent dat dat er nog 5 mensen bij moeten.

Nog 4 dagen te gaan tot de deadline.......

Posted by Opti on Mar-23-2003 19:29:

het is geen optie als jullie 1/2/3 man missen dat de rest wat bijlegt?

Posted by Bouma-Bros on Mar-23-2003 19:34:

quote:
het is geen optie als jullie 1/2/3 man missen dat de rest wat bijlegt?

Dat is op zich wel een optie, maar dat zou betekenen dat IEDEREEN (bij het huidige aantal deelnemers) 165 i.p.v. 145 Euro moet willen neerleggen. Dat wil waarschijnlijk niet iedereen.....

Posted by SnuggLe on Mar-23-2003 19:44:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Als Tim niet meegaat betekent dat dat er nog 5 mensen bij moeten.

Nog 4 dagen te gaan tot de deadline.......

Gvd, dat wordt moeilijk

[frustratiemode]Wat is NL toch een kutland, met kut-house volk. Het enige dat ze willen is steeds dezelfde namen zien en horen. Gvd gvd. Is het een keer kwaliteit... en dan vinden ze het niets [frustratiemode]

Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over mensen die niet meegaan ivm geldgebrek, you weeners.

Posted by Opti on Mar-23-2003 19:58:

die 20 euro extra, is dat bij een tekort aan 4 mensen? Want stel je mist er maar een, dan zou het maar een paar euro zijn lijkt mij...

Laten we hopen dat er nog 4 aanmeldingen komen

Posted by New Wave on Mar-23-2003 20:49:

Timmetje gaat dus 100% niet mee dus maak der maar 5 van.

Posted by Opti on Mar-23-2003 20:53:

quote:
Originally posted by Opti
die 20 euro extra, is dat bij een tekort aan 4 mensen? Want stel je mist er maar een, dan zou het maar een paar euro zijn lijkt mij...

quote:
Dat is op zich wel een optie, maar dat zou betekenen dat IEDEREEN (bij het huidige aantal deelnemers) 165 i.p.v. 145 Euro moet willen neerleggen. Dat wil waarschijnlijk niet iedereen.....

oeps, heb niet goed gelezen

Posted by Opti on Mar-25-2003 16:05:

ik ga maar weer ff vervelend doen, maaarrreee

tussenstand?

laat er aub 2 of 3 zijn bijgekomen

Posted by Bouma-Bros on Mar-25-2003 16:14:

Slechter nog, er zijn er 2 afgevallen i.p.v. bijgekomen..........

Posted by magrec on Mar-25-2003 16:38:

Euhm gaan jullie als dit niet doorgaat maybe wel een busreis nog organiseren naar global gathering of een ander festival?

Misschien dat als er dan wat trance dj's in de line up zitten dat jullie dan wel de bus vol krijgen....

Posted by SnuggLe on Mar-25-2003 17:01:

Nah kut, weinig kans dus. Die mensen die 'afvallen' moet je stante pede executeren. Gvd.

Posted by Opti on Mar-25-2003 18:29:

quote:
Slechter nog, er zijn er 2 afgevallen i.p.v. bijgekomen..........

Posted by Jappio on Mar-25-2003 20:37:

schiet niet op dit man

Posted by Bouma-Bros on Mar-26-2003 08:29:

quote:
Originally posted by magrec
Euhm gaan jullie als dit niet doorgaat maybe wel een busreis nog organiseren naar global gathering of een ander festival?

Misschien dat als er dan wat trance dj's in de line up zitten dat jullie dan wel de bus vol krijgen....

Als Homelands niet door kan gaan dan gaan we inderdaad een reis doen naar Godskitchen Global Gathering. Dat wordt gehouden op zaterdag 26 juli, dus check je agenda maar alvast....

Posted by Miss Proximus on Mar-26-2003 12:19:

quote:
Als Homelands niet door kan gaan dan gaan we inderdaad een reis doen naar Godskitchen Global Gathering. Dat wordt gehouden op zaterdag 26 juli, dus check je agenda maar alvast....

Ik vind het echt HEEL erg zwaar klote voor jullie en ik ben ook mede-schuldig

Maar als jullie een bus naar GG doen ga ik mee

Maar toch hoop ik dat dit het reisje wordt, want daar hadden jullie je zo op verheugd. ik kan altijd met de boot etc naar GG toe...

/me duimt voor de TA-ers

Posted by Opti on Mar-28-2003 06:26:

wat is de eindstand? Gaat zeker niet meer door...

Posted by Opti on Mar-28-2003 09:08:

quote:
Beste Tin,

Helaas moeten we je bij deze mededelen dat de busreis naar Homelands dit jaar niet door kan gaan. Er hebben zich te weinig mensen aangemeld. Voor ons is dit een grote teleurstelling en dat zal het ongetwijfeld ook voor jou zijn.
Waarschijnlijk is de line-up te vooruitstrevend voor Nederlandse begrippen, waardoor de animo te laag is geweest om voldoende mensen te werven. Daarnaast vind op 24 mei ook 4 Elelements plaats in Rotterdam, wat ook een oorzaak kan zijn van het te lage aantal deelnemers voor Homelands

Het plan is nu om een busreis te organiseren naar het festival van de Engelse club Godskitchen: Godskitchen Global Gathering op zaterdag 26 juli. We zullen je hiervan op de hoogte houden zodat je de kans krijgt om je daarvoor op tijd aan te melden!

Indien je reeds geld hebt overgemaakt op onze bankrekening dan storten we dit z.s.m. terug.

Groeten,

Sido en Sander Bouma
Bouma-Bros. Party Travels

Maar ik krijg wel wat geld terug

En Global Gathering ga ik zeker wel mee dan!!!

Posted by magrec on Mar-28-2003 09:14:

JA dan maar naar global gathering
Jammer jammer jammer.

Posted by basd on Mar-28-2003 11:26:

Erg jammer.. HEEL erg jammer !

Maar dan inderdaad maar naar GKGG, ik ga dan in ieder geval ook wel mee, staat al in de agenda !

Hopen dat er dan wel genoeg mensen meewillen (lees: een paar trance-DJs geboekt staan).. En er evengoed een paar lekkere techno-DJs komen!

Posted by Miss Proximus on Mar-28-2003 12:21:

quote:
En Global Gathering ga ik zeker wel mee dan!!!

een geluk bij een ongeluk
ik ga mee! hoewel ik wel dolgraag wat langer in de UK blijf (slaapplaatsen zat immers ), maar ik denk dat ik dat wel kan regelen.
weeee

Jammer jongens!!!

Posted by SnuggLe on Mar-28-2003 13:00:

Idd erg jammer en kut. Maarja, dan hebben we iig weer 140 euro extra.
Dan maar naar GKGG toe ja. Schrijf me maar vast op de lijst.
Eigenlijk zou ik ook wel wat meer dagen dan in Engeland willen vertoeven.

Posted by Opti on Mar-28-2003 13:11:

tis gewoon erg jammer... het plan wat vorig jaar werd opgevat "we gaan met heel veel TA's naar Homelands" kan jammer genoeg niet doorgaan Maarrrrrr, GG wil ik ook wel meemaken, meer trancy maar dat maakt mij geen flikker uit Ik wil gewoon es die UK sfeer een keer proeven!

Posted by Miss Proximus on Mar-28-2003 13:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Idd erg jammer en kut. Maarja, dan hebben we iig weer 140 euro extra.
Dan maar naar GKGG toe ja. Schrijf me maar vast op de lijst.
Eigenlijk zou ik ook wel wat meer dagen dan in Engeland willen vertoeven.

Ik zat te denken dat ik anders misschien met de Bouma bus heenga en met Eurolines terug ofzo, en dan betaal ik wel een beetje extra. Een enkele reis met Eurolines is rond de 50 euro, vanaf London.

Dit wordt een topper!!
Ik weet nog de vorige keer dat ik met de bus naar de NEC was geweest, tering! helemaal geen slaap gehad over 2 dagen, zwaar verrot en sjaggie

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »