TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003)
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Uhm, sorry mensen, ik kan niet mee.
Het geld is op en ik begin pas in mei met mijn nieuwe baan.
Ik wilde nog wel en baantje aanpakken voor een maand maar aangezien ik nu gebleseerd ben aan mijn rug en op pijnstillers teer gaat dat ook niet door.
Sorry maar het is niet anders.
tussenstand?
| quote: |
| Originally posted by Optimus tussenstand? |
het is geen optie als jullie 1/2/3 man missen dat de rest wat bijlegt?
| Originally posted by Optimus het is geen optie als jullie 1/2/3 man missen dat de rest wat bijlegt? |
| Originally posted by Bouma-Bros Als Tim niet meegaat betekent dat dat er nog 5 mensen bij moeten. Nog 4 dagen te gaan tot de deadline....... |

die 20 euro extra, is dat bij een tekort aan 4 mensen? Want stel je mist er maar een, dan zou het maar een paar euro zijn lijkt mij...
Laten we hopen dat er nog 4 aanmeldingen komen
Timmetje gaat dus 100% niet mee dus maak der maar 5 van.
| Originally posted by Opti die 20 euro extra, is dat bij een tekort aan 4 mensen? Want stel je mist er maar een, dan zou het maar een paar euro zijn lijkt mij... |
| Originally posted by Bouma-Bros Dat is op zich wel een optie, maar dat zou betekenen dat IEDEREEN (bij het huidige aantal deelnemers) 165 i.p.v. 145 Euro moet willen neerleggen. Dat wil waarschijnlijk niet iedereen..... |
ik ga maar weer ff vervelend doen, maaarrreee
tussenstand?
laat er aub 2 of 3 zijn bijgekomen
Slechter nog, er zijn er 2 afgevallen i.p.v. bijgekomen..........
Euhm gaan jullie als dit niet doorgaat maybe wel een busreis nog organiseren naar global gathering of een ander festival?
Misschien dat als er dan wat trance dj's in de line up zitten dat jullie dan wel de bus vol krijgen....
Nah kut, weinig kans dus. Die mensen die 'afvallen' moet je stante pede executeren. Gvd.
| Originally posted by Bouma-Bros Slechter nog, er zijn er 2 afgevallen i.p.v. bijgekomen.......... |
schiet niet op dit man 
| Originally posted by magrec Euhm gaan jullie als dit niet doorgaat maybe wel een busreis nog organiseren naar global gathering of een ander festival? Misschien dat als er dan wat trance dj's in de line up zitten dat jullie dan wel de bus vol krijgen.... |
| Originally posted by Bouma-Bros Als Homelands niet door kan gaan dan gaan we inderdaad een reis doen naar Godskitchen Global Gathering. Dat wordt gehouden op zaterdag 26 juli, dus check je agenda maar alvast.... |
en ik ben ook mede-schuldig

wat is de eindstand? Gaat zeker niet meer door... ![]()
![]()
| Beste Tin, Helaas moeten we je bij deze mededelen dat de busreis naar Homelands dit jaar niet door kan gaan. Er hebben zich te weinig mensen aangemeld. Voor ons is dit een grote teleurstelling en dat zal het ongetwijfeld ook voor jou zijn. Waarschijnlijk is de line-up te vooruitstrevend voor Nederlandse begrippen, waardoor de animo te laag is geweest om voldoende mensen te werven. Daarnaast vind op 24 mei ook 4 Elelements plaats in Rotterdam, wat ook een oorzaak kan zijn van het te lage aantal deelnemers voor Homelands Het plan is nu om een busreis te organiseren naar het festival van de Engelse club Godskitchen: Godskitchen Global Gathering op zaterdag 26 juli. We zullen je hiervan op de hoogte houden zodat je de kans krijgt om je daarvoor op tijd aan te melden! Indien je reeds geld hebt overgemaakt op onze bankrekening dan storten we dit z.s.m. terug. Groeten, Sido en Sander Bouma Bouma-Bros. Party Travels |

JA dan maar naar global gathering 
Jammer jammer jammer.
Erg jammer.. HEEL erg jammer !
Maar dan inderdaad maar naar GKGG, ik ga dan in ieder geval ook wel mee, staat al in de agenda !
Hopen dat er dan wel genoeg mensen meewillen (lees: een paar trance-DJs geboekt staan).. En er evengoed een paar lekkere techno-DJs komen!
| Originally posted by Optimus En Global Gathering ga ik zeker wel mee dan!!! |

), maar ik denk dat ik dat wel kan regelen.
Idd erg jammer en kut. Maarja, dan hebben we iig weer 140 euro extra.
Dan maar naar GKGG toe ja. Schrijf me maar vast op de lijst.
Eigenlijk zou ik ook wel wat meer dagen dan in Engeland willen vertoeven.
tis gewoon erg jammer...
het plan wat vorig jaar werd opgevat "we gaan met heel veel TA's naar Homelands" kan jammer genoeg niet doorgaan
Maarrrrrr, GG wil ik ook wel meemaken, meer trancy maar dat maakt mij geen flikker uit
Ik wil gewoon es die UK sfeer een keer proeven!
| Originally posted by SnuggLe Idd erg jammer en kut. Maarja, dan hebben we iig weer 140 euro extra. Dan maar naar GKGG toe ja. Schrijf me maar vast op de lijst. Eigenlijk zou ik ook wel wat meer dagen dan in Engeland willen vertoeven. |