TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Donna Ik denk dat ik ook ticket wil,maar ga der niet meer dan 7,50 euro voor betalen dus mocht iemand er 1 over hebben en 7,50 winst is genoeg op een gratis kaart pm me dan ff pls ![]() Thx alvast |
ho ho ho..
Ik weet nog niet of ik echt zoveel kaartjes over heb. Daarom nog ff geduld, maar voor 10 euro kan je toch ook vast wel een kaartje kopen via marktplaats.nl of uitverkocht.com?
maar goed ik heb van de week meer duidelijkheid 
dat WAS inderdaad een post van mij hoor
kwas zo blij dat ik vergat de leestekens te plaatsen
oh! ik heb zo een zin!!!

Ik heb er ookk zinnn in!!
Heb dankzij sabine voor een redelijk prijs nog kaarten gehad
Thx
woei ben nu ff colours mix van digweed aan het downloaden.
Als ie zo draait a.s. zaterdag dan gaan genoeg mensen er plezier van hebben. Trance met diepgang 
roll call:
*PartyHardy
*Jappio
*Ding Chavez
*Lex
*Three O Three
*Magrec
*Optimus
*Snuggle
*Miss Proximus
*Trancefool
*Punt (wie?
)
*Rinus
*DJRV
iemand vergeten? 
das een bescheten groepje, dacht dat er veel meer gingen 
is er trouwens nog ergens een meeting? of doen we gewoon wie het hoogste springt? 
edit: Bas en Snitz gingen ook dacht ik 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool das een bescheten groepje, dacht dat er veel meer gingen ![]() is er trouwens nog ergens een meeting? of doen we gewoon wie het hoogste springt? ![]() edit: Bas en Snitz gingen ook dacht ik |
ik neem me digitale mee dus misschien wel leuk als we een meetingkje houwen. Mainstage? Harddance?
IIG ik heb er zin in Tom Harding wordt vet en Energy DAI
Een echte meetingplek hoeven we denk ik niet af te sprken. Alleen een tijd en ongeveer waar, zo druk zal het namelijk niet worden
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Een echte meetingplek hoeven we denk ik niet af te sprken. Alleen een tijd en ongeveer waar, zo druk zal het namelijk niet worden |
Wij zijn ook van de partij! (2 pers.)
En idd... BasvH is niet moeilijk te vinden, ik kan het weten 
Tango komt misschien nog met mij mee. Maar dat moet ie nog ff bekijken 
UDC would like to thank the official sponsors of 4-Elements: Heineken and Fl�gel, for purchasing 1000 4- Elements tickets and making the competitions in the media possible. UDC wants to congratulate all the winners of tickets and wishes them a fantastic night. The other 14.000 tickets that were on presale are nearly sold out, so it's looking to be a great night again! For more information on UDC, check the official website of UDC.
Dat staat op UDC site. Nou is er natuurlijk een mogelijkheid dat UDC een beetje uit de spreekwoordelijke nek lult, maar het ziet er dus naar uit dat het nog wel aardig vol komt
En terecht met zo'n line-up.
Ook prachtig een pauze ingelast in de Air zaal door ff gielen erin te stoppen 
Is er toevallig een time-table of krijg je die pas als je binnenkomt?
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Is er toevallig een time-table of krijg je die pas als je binnenkomt? |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Is er toevallig een time-table of krijg je die pas als je binnenkomt? |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus roll call: *PartyHardy *Jappio *Ding Chavez *Lex *Three O Three *Magrec *Optimus *Snuggle *Miss Proximus *Trancefool *Punt (wie? )*Rinus *DJRV iemand vergeten? |
(heb ook twee vrijkaartjes gewonnen, hehe
)
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Denk als je binnen komt, doet UDC wel vaker namelijk |
Ik was er de afgelopen 2 edities en toen was het beide keren TERINGdruk daarbinnen. Duurde echt lang om bij de Main stage te komen. 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus roll call: *PartyHardy *Jappio *Ding Chavez *Lex *Three O Three *Magrec *Optimus *Snuggle *Miss Proximus *Trancefool *Punt (wie? )*Rinus *DJRV iemand vergeten? |
ik zal er ook bij zijn! kom ook ff kijken
Chicane live, lijkt me echt zeeer vet!
en ben ook blij Guy Ornadel eens te zien/horen!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximuts roll call: *PartyHardy *Jappio *Ding Chavez *Lex *Three O Three *Magrec *Optimus *Snuggle *Miss Proximus *Trancefool *Punt (wie? )*Rinus *DJRV *Tijs08 *Blighty *Leander *Basvh *Snitz *M_Peror |

*hihi*)
Maareh..meeten we nog ergens dan?
Assie maar niet om 01:00 uur is, dan heb ik al een meeting. Partyflock meeting...ik moet wel even deze keer, ben fotograaf, dus wil een goede set neerzetten met wat mensen erop. Plus er komen mooie dames naar die meeting
Maak ik wel meteen wat leuke TA foto's 
Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!
Maareh...is 01:30 geen mooie meetingtijd? Achterin de main? Ik neem aan dat daar achteraan die doorloop is naar de andere zalen, zoals ik in ieder geval Ahoy ken.
01:30 uur, Tranceaddict meeting in de MAIN, als je de zaal achterin binnenkomt meteen rechts om de hoek
Is dit een idee of niet?
Greetz,
SnuggLe
hehe meeten tijdens johan gielen lijkt mij het beste 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.