TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »


Posted by SnuggLe on May-18-2003 13:02:

quote:
Originally posted by Donna
Ik denk dat ik ook ticket wil,maar ga der niet meer dan 7,50 euro voor betalen dus mocht iemand er 1 over hebben en 7,50 winst is genoeg op een gratis kaart pm me dan ff pls

Thx alvast



Hahahaha, jij Boefje!


Posted by Jappio on May-18-2003 15:49:

ho ho ho..

Ik weet nog niet of ik echt zoveel kaartjes over heb. Daarom nog ff geduld, maar voor 10 euro kan je toch ook vast wel een kaartje kopen via marktplaats.nl of uitverkocht.com?

maar goed ik heb van de week meer duidelijkheid


Posted by Miss Proximus on May-18-2003 19:25:

dat WAS inderdaad een post van mij hoor

kwas zo blij dat ik vergat de leestekens te plaatsen

oh! ik heb zo een zin!!!


Posted by Rinus on May-19-2003 13:16:

Ik heb er ookk zinnn in!!

Heb dankzij sabine voor een redelijk prijs nog kaarten gehad Thx


Posted by magrec on May-19-2003 14:00:

woei ben nu ff colours mix van digweed aan het downloaden.
Als ie zo draait a.s. zaterdag dan gaan genoeg mensen er plezier van hebben. Trance met diepgang


Posted by Miss Proximus on May-20-2003 14:47:

roll call:

*PartyHardy
*Jappio
*Ding Chavez
*Lex
*Three O Three
*Magrec
*Optimus
*Snuggle
*Miss Proximus
*Trancefool
*Punt (wie? )
*Rinus
*DJRV



iemand vergeten?


Posted by TranceFool on May-20-2003 15:06:

das een bescheten groepje, dacht dat er veel meer gingen

is er trouwens nog ergens een meeting? of doen we gewoon wie het hoogste springt?


edit: Bas en Snitz gingen ook dacht ik


Posted by snitz on May-20-2003 15:16:

quote:
Originally posted by TranceFool
das een bescheten groepje, dacht dat er veel meer gingen

is er trouwens nog ergens een meeting? of doen we gewoon wie het hoogste springt?


edit: Bas en Snitz gingen ook dacht ik



Juist wij zijn van de partij


Posted by basvh on May-20-2003 15:37:

ik neem me digitale mee dus misschien wel leuk als we een meetingkje houwen. Mainstage? Harddance?
IIG ik heb er zin in Tom Harding wordt vet en Energy DAI


Posted by Dj Lex on May-20-2003 15:41:

Een echte meetingplek hoeven we denk ik niet af te sprken. Alleen een tijd en ongeveer waar, zo druk zal het namelijk niet worden


Posted by basvh on May-20-2003 15:47:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Een echte meetingplek hoeven we denk ik niet af te sprken. Alleen een tijd en ongeveer waar, zo druk zal het namelijk niet worden

ach ja ik steek er altijd toch met kop en schouders boven uit. maar ik denk dat snitz en ik tijden Tom, JP en Energy dai toch wel voorraan staan bij het hekkie. Bij de rest van de UDC Harddance gang. Dus daar ben ik altijd te vinden


Posted by M_Peror on May-20-2003 16:02:

Wij zijn ook van de partij! (2 pers.)

En idd... BasvH is niet moeilijk te vinden, ik kan het weten


Posted by Ding Chavez on May-20-2003 17:20:

Tango komt misschien nog met mij mee. Maar dat moet ie nog ff bekijken


Posted by Ding Chavez on May-20-2003 17:53:

UDC would like to thank the official sponsors of 4-Elements: Heineken and Fl�gel, for purchasing 1000 4- Elements tickets and making the competitions in the media possible. UDC wants to congratulate all the winners of tickets and wishes them a fantastic night. The other 14.000 tickets that were on presale are nearly sold out, so it's looking to be a great night again! For more information on UDC, check the official website of UDC.

Dat staat op UDC site. Nou is er natuurlijk een mogelijkheid dat UDC een beetje uit de spreekwoordelijke nek lult, maar het ziet er dus naar uit dat het nog wel aardig vol komt En terecht met zo'n line-up.
Ook prachtig een pauze ingelast in de Air zaal door ff gielen erin te stoppen


Posted by TranceFool on May-20-2003 18:09:

Is er toevallig een time-table of krijg je die pas als je binnenkomt?


Posted by Dj Lex on May-20-2003 18:13:

quote:
Originally posted by TranceFool
Is er toevallig een time-table of krijg je die pas als je binnenkomt?


Denk als je binnen komt, doet UDC wel vaker namelijk


Posted by snitz on May-20-2003 18:16:

quote:
Originally posted by TranceFool
Is er toevallig een time-table of krijg je die pas als je binnenkomt?



Die krijg je bij UDC pas als je binnenkomt. Tenminste bij Impulz en Dancevalley. Dit is mijn eerste 4 elements dus ik weet het ook nog nie maar ik denk van wel.


Posted by blighty on May-20-2003 18:32:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
roll call:

*PartyHardy
*Jappio
*Ding Chavez
*Lex
*Three O Three
*Magrec
*Optimus
*Snuggle
*Miss Proximus
*Trancefool
*Punt (wie? )
*Rinus
*DJRV



iemand vergeten?


MIJ (heb ook twee vrijkaartjes gewonnen, hehe )


Posted by TranceFool on May-20-2003 18:38:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Denk als je binnen komt, doet UDC wel vaker namelijk

ja pesies, lekkere kaasacties weer


Posted by Remy D on May-20-2003 19:24:

Ik was er de afgelopen 2 edities en toen was het beide keren TERINGdruk daarbinnen. Duurde echt lang om bij de Main stage te komen.


Posted by Leander on May-20-2003 21:25:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
roll call:

*PartyHardy
*Jappio
*Ding Chavez
*Lex
*Three O Three
*Magrec
*Optimus
*Snuggle
*Miss Proximus
*Trancefool
*Punt (wie? )
*Rinus
*DJRV



iemand vergeten?


Ik zal er ook zijn (+1)
Heb er zin in; eindelijk John Digweed zien!!!


Posted by tijs08 on May-20-2003 21:50:

ik zal er ook bij zijn! kom ook ff kijken

Chicane live, lijkt me echt zeeer vet!
en ben ook blij Guy Ornadel eens te zien/horen!


Posted by Miss Proximus on May-21-2003 08:34:

quote:
Originally posted by Miss Proximuts
roll call:

*PartyHardy
*Jappio
*Ding Chavez
*Lex
*Three O Three
*Magrec
*Optimus
*Snuggle
*Miss Proximus
*Trancefool
*Punt (wie? )
*Rinus
*DJRV
*Tijs08
*Blighty
*Leander
*Basvh
*Snitz
*M_Peror



*edit*
Mensen als jullie nog zonnebrillen thuis hebben liggen....dit keer zal voor het eerst in de geschiedenis het reflecterende TA team - bestaande uit Reflecting Onno en Fluorescent Josta - haar kunsten gaan vertonen

(p.s. team is toch vrouwelijk? *hihi*)


Posted by SnuggLe on May-21-2003 09:26:

Maareh..meeten we nog ergens dan?
Assie maar niet om 01:00 uur is, dan heb ik al een meeting. Partyflock meeting...ik moet wel even deze keer, ben fotograaf, dus wil een goede set neerzetten met wat mensen erop. Plus er komen mooie dames naar die meeting Maak ik wel meteen wat leuke TA foto's

Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!

Maareh...is 01:30 geen mooie meetingtijd? Achterin de main? Ik neem aan dat daar achteraan die doorloop is naar de andere zalen, zoals ik in ieder geval Ahoy ken.

01:30 uur, Tranceaddict meeting in de MAIN, als je de zaal achterin binnenkomt meteen rechts om de hoek

Is dit een idee of niet?

Greetz,
SnuggLe


Posted by magrec on May-21-2003 10:03:

hehe meeten tijdens johan gielen lijkt mij het beste


Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.