TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn ervaring met TA
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Nou ik heb alweer heel wat gemist zie ik. Kon er bijna niet van slapen 
| quote: |
| Originally posted by Massive84 hakkkkkkkeuh! wie kan dat nog? |
| Originally posted by Tim81 Hakkeuh?!?! Ik heb het helaas nooit onder de knie gekregen... ![]() Ik werd altijd al moe als ik anderen zo te keer zag gaan, wat een tosport! |
| Originally posted by Matthijs Topsport?? De meesten zijn zo zwaar aan de doping (in de vorm van pillen) dat het sportieve element ver te zoeken is wat mij betreft! |
| Originally posted by SnuggLe Helemaal mee eens! Volgensmij kan je alleen goed hakken als je pillen ophebt. Dat heeft niets met topsport te maken, meer met drugs. Ik hield het echt NOOOOOOOOOOIT vol. |
basta
Als je ook op speedcore (220bpm) kunt hakkuh dan ben je een echte die-hard
Ik heb op trance.nu party nog heel even gehakt 
| Originally posted by @win Ik heb op trance.nu party nog heel even gehakt |
| Originally posted by Passiva Ik ook |
| Originally posted by Henkie_henk Zijn er ook nog stumpertjes die de site smorges vroeg snel ff checke?? (zoals ik ;-) op school wanneer we aan opdr8e projecte bezig gaan.. zit ik ook weer op ta.. en savonds ook weles... heel af en toe |

| Originally posted by Eye-Riz NEE MAAR?!? is ons aller Henkiehenk er ook weer?!? |
kijk ��ns goed naar de datum van die post
hey, ik had al ge-edit hoor 
| Originally posted by Eye-Riz hey, ik had al ge-edit hoor |

give me a break, ik ben harstikke ziek! het snot dringt al tot mijn hersenen door, dus ik ben niet de snelste vandaag (normaal ook niet misschien, maar NU heb ik tenminste een smoes
)
enne, Grover is niet mijn grote vriendje, dat is KOEKIEMONSTER!
| Originally posted by Passiva Ik ook |
| Originally posted by Eye-Riz give me a break, ik ben harstikke ziek! het snot dringt al tot mijn hersenen door, dus ik ben niet de snelste vandaag (normaal ook niet misschien, maar NU heb ik tenminste een smoes )enne, Grover is niet mijn grote vriendje, dat is KOEKIEMONSTER! |

ja, ik ook, en je zegt er niet eens wat van!!! speciaal voor jou mijn avatar en sig aangepast!!
| Originally posted by eieregooie Volgens mij werd ik daar ook bij betrokken of niet? Of was dat t Open Haardstylen? Anyway... Had Esther daar niet een foto van??? |
| Originally posted by Eye-Riz ja, ik ook, en je zegt er niet eens wat van!!! speciaal voor jou mijn avatar en sig aangepast!! |