TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 »
| quote: |
| Originally posted by Tilt Deep Voices-Alone Again (Thomas Datt Mix) |
Kreeg kippenvel op da moment... Khad die totaal nie verwacht maar was toch uitstekend uitgekozen 

| Originally posted by Phortastic Die mix wil ik wel es horen ze tilt... Congratz ook aan Tilt en de andere finalisten ! |
| Originally posted by Tilt ga proberen hem ergens online te zwieren, moe gewoon ergens space vinden. Zal is rondvragen... |
Gefeliciteerd Tilt!
En natuurlijk ook proficiat aan de andere finalisten 
Proficiat tilt!
| ga proberen hem ergens online te zwieren, moe gewoon ergens space vinden. Zal is rondvragen... |
| Originally posted by Push2005 Tis wel duidelijk van welke dj je de boter haalt ![]() |
| Originally posted by Push2005 Feedback Mix 2: The Freezzz Push2005: Om op technisch vlak te beginnen moet ik aanmerken dat uw overgangen vrij kort en brutaal zijn, maar daarom zeker niet slecht. |
| Aan de andere kant is er hier ��n overgang in waar ik mijn vingers van aflek, massas op kick en u wel een extra punt zal opleveren, namelijk je allerlaatste overgang. Ik stel voor dat iedereen deze mix eens afhaalt en luistert naar de overgang op 67:56 minuten, die is technisch perfect en door zodanig je bassen om te smijten verhoog je het energieniveau gewoonweg met 300%; plus dit is de afsluitende track, ideaal om nog eens je laatste energie aan kwijt te geven; maar nogmaals dit is element dat vooral �live� werkt. |
Ik wilde eigenlijk sluiten met de voorgaande track, maar ik had nog wat tijd over, dus ik besloot om nog maar een track er in te gooien.| quote: |
| Je eerste tracks sluiten allemaal perfect aan op mekaar en al je laatste ook. Maar waarom in godsnaam laat je Ti�sto�s remix van force of gravity afspelen na Beauty in L.A en die vorige elektroplaat? Sorry, maar dat gaat echt niet; deze plaat vormt een breukmoment in je hele set, hoe mooi dit nummer ook op zich is. Alles wat erna komt past dan wel weer erg goed; maar dit breukmoment kost je wel punten omdat het t�veel contrasteert. |
Ook tof dat je niet de E-Craig mix van Perfect silence draait want die is overrated |

Live lig ik aan je voeten� |

| Jasperovitsj: Techniek: Deze mix was technisch dan weer de zwakste uit de finale, en op mixtechnisch vlak zelfs geen finaleplaats waard in mijn ogen. Het beatmatchen was redelijk zwak doorheen heel de mix, en ik heb zelfs enkele trainwrecks en harmonische clashes gehoord. |
| Doordat enkele platen qua sound niet echt op elkaar aansloten leek er niet echt een verhaal in de mix te zitten en was het ook moeilijk om mijn aandacht er volledig bij te houden. |
En ik kwam zwaar in de verleiding om alleen al voor het draaien van Love & Imitation een 10/10 te geven, maar dat zou niet echt objectief zijn . |
Blijft een ijzersterke en erg energieke plaat.
| Bl@ckout: ...Als er dan toch ��n mix moet winnen mag het van mij deze worden. |
Dit ook @ Magistrate en Tiger
Quotesletje! 
| Originally posted by The Freezzz Dat is soms wel frustrerend, want af en toe vind je een track, die nog niet gedraaid is door een grote DJ en dan een paar weken later vind je m terug in een Tiesto-set of in ASOT. |
Kheb da ook dikwijls "Hopelijk spelen armin en tiesto die niet
"
welke letter had de mix van tilt in de eerste ronde?
| Originally posted by djcresto welke letter had de mix van tilt in de eerste ronde? |
Maar die is effe op verlof.
Proficiat aan de winnaar trouwens. Kan er me zeker vinden dat deze mix won. De tweede was mijn favoriet en zijn finaleplaats lijkt me ook terecht. De andere mixen waren ondanks het feit dat het sterke mixen zijn imo niet finale waardig.
Er zou voor mij geen rekening mogen gehouden worden met de trackkeuze. Een aantal progsets zijn daar in de halve finale serieus hard op afgerekend.
| Originally posted by djcresto Er zou voor mij geen rekening mogen gehouden worden met de trackkeuze. Een aantal progsets zijn daar in de halve finale serieus hard op afgerekend. |
| Originally posted by djcresto Er zou voor mij geen rekening mogen gehouden worden met de trackkeuze. Een aantal progsets zijn daar in de halve finale serieus hard op afgerekend. |

Proficiat aan de winnaar! Tilt's mix was diegene die me het meest aangenaam verrast had, en tis een mix die ik regelmatig nog eens zal opzetten. Tracklist was echt heerlijk! 
Kheb dan alvast Dj Zetski's tracklist proberen achterhalen... kent er iemand plaat 1 (schoon nummerke vind ik) ?
01. ID (vocal "closer")
02. Mark Otten - So Serene (Original Mix)
03. ID (klinkt bekend)
04. Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix)
05. ID
06. C-Quence - Endorphine (Arizona Remix)
07. Duende - Illimitado (Stoneface & Terminal Remix)
08. Mark Norman - Touchdown
09. Drax & Scott Max - Must Have Been A Dream (Mac Zimms Remix)
10. Phynn - Close Encounter
11. Marcel Woods - Advanced (Woods Revisited Mix)
12. Mojado - El Matador (Original Mix)
| Originally posted by Push2005 04. ID (vocal "everytime I close my eyes I see your face") |
| Originally posted by djcresto Een vriend van me die helemaal niet van trance houdt noemde dit een "geil" nummer. En hij heeft verdorie gelijk! |
... En kwil ook eens weten hoelang jij daarmee bezig bent, want dat was technisch toch wel 
Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix)
| Originally posted by Push2005 edit: ah kheb em Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix) |
| Originally posted by Push2005 01. ID (vocal "closer") |
congratz to Tilt !
geef mij maar ik smijt hem hier wel op nen server trouwens ( de mix of een liedje )...

Proficiat aan alle finalisten en vooral aan tilt natuurlijk
Er zit hier opt forum meer talent dan in sommige grote clubs denk ik, maar een beta-club oprichten zal er niet direct inzitten zeker?
Idd proficiat aan alle finalisten, het is duidelijk dat het mix-niveau hier behoorlijk hoog ligt. Daar kunnen sommigen nog wel iets van leren 
| Originally posted by Dj LPG maar een beta-club oprichten zal er niet direct inzitten zeker? |
| Originally posted by Bl@ckOut Idd proficiat aan alle finalisten, het is duidelijk dat het mix-niveau hier behoorlijk hoog ligt. Daar kunnen sommigen nog wel iets van leren ![]() Den cherrymoon staat nu toch leeg, dus als iemand nog een paar miljoen op overschot heeft? |
| Originally posted by Tilt ga proberen hem ergens online te zwieren, moe gewoon ergens space vinden. Zal is rondvragen... |
| Originally posted by Phortastic etc |