TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
מה אומר חציל רוסי שנפל לבור?
חחחחצילללווווווו

| quote: |
| Originally posted by warpedd_ מה אומר חציל רוסי שנפל לבור? חחחחצילללווווווו |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ מה אומר חציל רוסי שנפל לבור? חחחחצילללווווווו |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סיפרתי את זה לעצמי כזה.. ונשפכתי |
אני חייב להגיד שלאריק יש כלב שמן חחחח
http://www.antimult.ru/antimults/smokekills.htm
גגגדדדוווווווולללללללללללללללל
חחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak http://www.antimult.ru/antimults/smokekills.htm גגגדדדוווווווולללללללללללללללל חחחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak http://www.antimult.ru/antimults/smokekills.htm גגגדדדוווווווולללללללללללללללל חחחחחחח |
סאבלימינל אה
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak http://www.antimult.ru/antimults/smokekills.htm גגגדדדוווווווולללללללללללללללל חחחחחחח |
| quote: |
Originally posted by nFaivel סאבלימינל אה |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC חחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!! איך קוראים לשיר הזה שמשמיעים כשרואים את המנקים מעשנים?? |
המלצר מביא ללקוח את הסטייק שהזמין,ואגודלו מונח על הסטייק
"השתגעת?" צועק הלקוח "לשים את ידך על הסטייק שלי?"
"מה אתה רוצה ",עונה לו המלצר, "ששוב הוא יפול על הריצפה?"
בתום הארוחה קיבל הסועד את החשבון מהמלצר
סלטים 10 ש"ח
סטייק+תוספות 30 ש"ח
מצליח 20 ש"ח
קולה 7 ש"ח
סה"כ 67 ש"ח
"מה זה מצליח?" שאל הסועד
"הפעם זה לא הצליח",ענה המלצר ומחק שורה זו
| quote: |
| Originally posted by DjChook המלצר מביא ללקוח את הסטייק שהזמין,ואגודלו מונח על הסטייק "השתגעת?" צועק הלקוח "לשים את ידך על הסטייק שלי?" "מה אתה רוצה ",עונה לו המלצר, "ששוב הוא יפול על הריצפה?" בתום הארוחה קיבל הסועד את החשבון מהמלצר סלטים 10 ש"ח סטייק+תוספות 30 ש"ח מצליח 20 ש"ח קולה 7 ש"ח סה"כ 67 ש"ח "מה זה מצליח?" שאל הסועד "הפעם זה לא הצליח",ענה המלצר ומחק שורה זו |
חחחחחחחחחחחחח
גדול חן! 
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ מה אומר חציל רוסי שנפל לבור? חחחחצילללווווווו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter סיפרתי את הבדיחה הזאת לסמל ובכלל לאנשים בצוות איך אנשים נשפכו שם על הרצפה... חבל על הזמן!!!! |
צח דיי כבר
| quote: |
| Originally posted by DjChook צח דיי כבר |
http://planet.nana.co.il/fac/hipo.swf

| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC http://planet.nana.co.il/fac/hipo.swf |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC http://planet.nana.co.il/fac/hipo.swf |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחחחח איזה דבר עלוב!!!!! יש לי עוד אחד עם היפופוטמים http://www.stud.ntnu.no/home/alexann/ משעשע בהחלט!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחחחח איזה דבר עלוב!!!!! יש לי עוד אחד עם היפופוטמים http://www.stud.ntnu.no/home/alexann/ משעשע בהחלט!!!!! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.