TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het 3-woorden Verhaal
Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »
viatnamese loempia met
cavia, die spontaan
//well what do ya know, mn net te laat geposte post past alsnog 
dood_ging door het_zien
| quote: |
| Originally posted by Odyne // Chicane, ben je al toe aan kleine baby caviaatjes?? of is dat nog te snel voor je |

. De cavia werd
//de allereerste cavia heb ik et over nu...(geen idee welke dat was..volgens mij die van boozywoozy ofzo?)
geaddopteerd door odyne
waarna deze op
zeer hoge leeftijd...
reincarneerde in_een Dolfijn

zonder kunstgebit, waardoor
hij de viatnamese_loempia
aan stefv gaf.
Odyne vond dat
Chicane maar eens
langs moest komen
// gna gna 
//
dus zo kom jij aan je dates? je legt ze gewoon op
vin je ut gek dat ut nooit eens wat wordt...
| quote: |
| Originally posted by eieregooie // dus zo kom jij aan je dates? je legt ze gewoon op vin je ut gek dat ut nooit eens wat wordt... |
| quote: |
| Originally posted by Chicane langs moest komen |
uit het caviahok
| quote: |
| Originally posted by Chicane // Geef toe, origineel is het wel |

hij probeerde steeds
//WOW! ik ben ff niet online en ik heb een cavia geadopteerd, die veranderde in een dolfijn en Chicane komt ff langs
gaan we dan ons cavia huisje bouwen?? 
de cavia te_wurgen
// Wij gaan ons droomhokje bouwen caviatje van me 
maar Chicane leerde
// hoe noemen we ons eerste caviaatje?? 
Odyne dat het
verstandig was om
// Laten we onze eerste caviatje Marcello noemen, klinkt zo lief 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.