TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52]
In dit systeem wint trouwens meestal niet de favoriet die 1 persoon op ogen heeft; maar wordt de mix uitgepikt die gemiddeld op het meeste appreciatie kan rekenen h�... Technisch gezien had Zetski bvb de sterkste mix... En voor mij had The Freezzz de beste platenkeuze; maar diegene die iedereen wat wist content te stellen bleek Tilt te zijn 
Trackkeuze vind ik toch ook wel belangrijk om op te oordelen en ik denk nu toch echt niet dat het deze keer voor ernstige benadeelden heeft gezorgd.
| quote: |
| Originally posted by TOR Tjah, wat valt er onder "etc."? Ik kan niet veel meer categorie�n bedenken, hoor En zoals ik in ��n van mijn commentaren had geschreven, is trackkeuze uiteindelijk de beslissende categorie. Want wat doe je als er twee sets qua techniek en opbouw evenwaardig zijn? Ik kan wel je bezwaar volgen in verband met het wegvallen van een aantal progressive sets na de tweede ronde. Om dergelijke situaties voor mezelf te vermijden, had ik het onderdeel trackkeuze bij het beoordelen omgedoopt tot "concept", omdat je dan een stuk objectiever tewerk kunt gaan. Zo had ik in de eerste ronde een Sensation Megamix-achtige set veel punten gegeven op dat punt. |

Dit is misschien wat vervelend om te zeggen maar je mag nog steeds niet vergeten dat de doorsnee juryluisteraar naar trance luistert die je opraapt bij ASOT e.d.
Met progressive mixes zijn de meesten niet vertrouwd; ondanks dat zijn ze op Bjorn Vidaz na wel allemaal doorgegaan; ook omdat ze sterk waren natuurlijk. Maar er moet hier nu ook geen kritiek op blijven gegeven worden dat we tot een situatie komen waar miss een volgende keer niemand nog kritiek durft geven op een progmix en ze dan zomaar doorlaat...
Ik vond het min of meer goed; alleen jammer dat in ronde 2 paar juryleden afhaakten, da heeft ook invloed op het eindresultaat h�
Kvind eigenlijk ni da er zo veel verschil mag zijn in de manier van een trance mix te beoordelen en een meer progressive mix te beoordelen. Maar goed, ik twijfel er ni aan dat alles eerlijk beoordeeld is ze. Daarom dat ik Tilt zijn mix zeker wel eens wil horen. En tis zoals je zegt: het voordeel van meerdere juryleden is dat het eindresultaat zeer betrouwbaar is.
Tracklijst:
01. Jose Amnesia feat. Linn - Closer (Vocal club mix)
02. Mark Otten - So Serene (Original Mix)
03. Purple Haze - Adrenaline
04. Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix)
05. Mike Koglin vs. Jono Grant - Sequential
06. C-Quence - Endorphine (Arizona Remix)
07. Duende - Illimitado (Stoneface & Terminal Remix)
08. Mark Norman - Touchdown
09. Drax & Scott Max - Must Have Been A Dream (Mac Zimms Remix)
10. Phynn - Close Encounter
11. Marcel Woods - Advanced (Woods Revisited Mix)
12. Mojado - El Matador (Original Mix)
Is het BTW mogelijk om ook de feedback uit de eerdere rondes te krijgen?
Kzal het je pm'en... Ik heb enkel die van ronde 2.
De stuff van ronde 1 zal je aan Bertn moeten vragen
Ik zal proberen om overzichtelijk te antwoorden...
[QUOTE]
Push2005:
Het enigste minpuntje dat ik op technisch vlak hier kan opmerken is dat je na track 8 en na track 10 een bassdrop ondergaat: je baskracht vermindert dus, waardoor ook het energielevel direct een stukje zakt. [QUOTE]
Volledig mee eens, vooral bij de overgang tussen Ilimitado en Touchdown liep dit verkeerd... Touchdown is heel wat stiller opgenomen, waardoor het mastervolume en bas van dat kanaal veel luider mocht. Ilimitado heeft een heel krachtige kick in vergelijking met Touchdown ook.
[QUOTE]
Tor:
Een paar uitstekende overgangen, maar ook een aantal waarbij alleen maar de volumeknoppen verschoven lijken te worden en die dus een lakse indruk geven. Ook het volume zelf in het oog houden, want ik merkte toch een paar fluctuaties op dat vlak. [QUOTE]
Inderdaad, zoals hierboven aangegeven... dat is eigenlijk het grootste probleem. Ook overgang van Must have been a dream naar Close encouter, Close encounter heeft ook weer een minder krachtige kick en bass dan Must have been a dream... Ik moet inderdaad het volume beter in het oog leren houden.
[QUOTE]
Jasperovitsj:
Mits een iets avontuurlijkere opbouw die afwijkt van de standaard had ik deze mix bijna het maximum van de punten gegeven! Maar nu kreeg ik toch te veel het gevoel dat er op safe gespeeld werd. [QUOTE]
Ik heb inderdaad op safe gespeeld, ik wou toch wat afwisseling maar heb er bewust voor gekozen om "de flow" te gebruiken die (volgens mij) meest succes heeft.
[QUOTE]Originally posted by DJ Zetski
Ik zal proberen om overzichtelijk te antwoorden...
mislukt...
| Originally posted by DJ Zetski Tracklijst: 03. Purple Haze - Adrenaline |
| Originally posted by DJ Zetski Ik zal proberen om overzichtelijk te antwoorden... mislukt... |
| Originally posted by Jasperovitsj De tag waarmee je de Quote wilt afsluiten moet [ / QUOTE ] zijn, zonder de spaties. Dus gewoon 3 keer een slash toevoegen en ze zijn goed |
Heeft er iemand zin in een deel #2 hiervan ? 
Dan maak ik wel een nieuwe thread aan ofzo... Examens zijn gedaan en ik verveel me 
Zeker, laat maar komen 
Goed, kga dezen dan weer laten wegzakken, lol