TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
תדוה על האתר
נראה סוף

לא מצאתי עדיין 
נראה לי 3 שורות לפני הסוף בצד ימין
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC ועכשיו תנסו את האתר הזה: http://corky.net/~dorimani/ אתר ממש יפה... יש שם מלא גברים מצחיקים...... check it out :P |


חחחחחחחחח
משעשע
משום מה הוא מזכיר לי את תומר
(wrapedd)
מי שלא הבין את הבדיחה
http://images.maariv.co.il/channels/5/ART/593/569.html
| quote: |
| Originally posted by DjChook משום מה הוא מזכיר לי את תומר (wrapedd) |
חחחח 

כמה תמונות נחמדות
נראה לי היה משהו דומה פה
התמונה נקראת
redneckcarstyling.jpg..

זה דומה למכונית שלי בניד פור ספיד
http://www.geocities.com/bettafish2000/final.swf
נסו לספור את האנשים.
| quote: |
| Originally posted by Biondo http://www.geocities.com/bettafish2000/final.swf נסו לספור את האנשים. |
שני פרות רועות יחד באחו ומשוחחות
"שמעת על מחלת הפרה המשוגעת שמשתוללת בזמן האחרון?" אומרת אחת הפרות
"כן",עונה הפרה האחרת " איזה מזל שאנחנו ברווזים"
סטודנט לחקלאות ניגש לאיכר ואומר לו
"השיטות שלך מיושנות מידי. לא אתפלא אם העץ הזה יניב פחות מעשרה ק"ג תפוחים"
"גם אני לא אתפלא",ענה האיכר,"זה עץ מנגו".
חקלאי מזכרון-יעקוב לוקח חקלאי מטקסס לסיור במשקו
"כדי לעבור את החווה שלי מקצה לקצה" ,מתפאר החקלאי האורח,"אני נוסע שלוש שעות בטרקטור שלי"
"כן",השיב החקלאי הישראלי, "גם לי היה פעם טרקטור כזה,אבל הצלחתי להיפטר ממנו".
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni2.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni3.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni4.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni5.htm
http://corky.net/~dorimani/animations/minibarni6.htm
הבנתי שיש עוד סרטונים כאלה עם ברני
מישהו מכיר?
חחחחחחח
זה ענק הקטעים של הברני
צריך להיות עוד כאלה..
תבדוק באתר
טוב
כנראה שאין
דווקא זכרתי שיש
http://www.antimult.ru/antimults/an...ekills/view.htm
| quote: |
| Originally posted by Ariels http://www.antimult.ru/antimults/an...ekills/view.htm |
עדיין נחמד..
http://www.vitominas.com/respect.swf
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טובבבב זה כזה מצחיקקקקק
תנסו להבין מה היא אומרת

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.